自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 11741


1#
發表於 06-10-8 22:39 |只看該作者

Notebook Monitor太光的話, 可以點樣調較呢?

請問有無媽咪知道Notebook Monitor太光的話, 可以點樣調較呢?

睇到我好辛苦呀! :-(


等待驗證會員

積分: 27318


2#
發表於 06-10-8 23:09 |只看該作者

Re: Notebook Monitor太光的話, 可以點樣調較呢?

通常您睇d function keys個排, 有個太陽暗花, 跟住您個ctrl制旁邊都有個[fn]制, 您按個[fn]制再加個太陽暗花個制就可以調校....
(我用過兩三本都係咁上下方法來調校)


子爵府

積分: 11741


3#
發表於 06-10-9 20:22 |只看該作者

Re: Notebook Monitor太光的話, 可以點樣調較呢?

成功左啦~~唔謝晒你呀!!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo