想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 134


1#
發表於 06-10-6 18:31 |只看該作者

今日用咗曼秀雷敦驗,有一條好淺既紅色咁啫係中唔中呀?

我今日係day32


瑪瑙宮

積分: 131843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 06-10-6 21:21 |只看該作者

Re: 今日用咗曼秀雷敦驗,有一條好淺既紅色咁啫係中唔中呀?

咁個盒上有無講 果條線既出現係咪表示懷孕呀???

係既....就恭喜你呀


複式洋房

積分: 134


3#
發表於 06-10-7 18:49 |只看該作者

Re: 今日用咗曼秀雷敦驗,有一條好淺既紅色咁啫係中唔中呀?

係呀,但係我覺得好淺色咁,因為lee兩日冇得睇醫生,所以15,16咁


大宅

積分: 1335


4#
發表於 06-10-7 18:52 |只看該作者

Re: 今日用咗曼秀雷敦驗,有一條好淺既紅色咁啫係中唔中呀?

係呀, 你有左呀, 可能早期會淺色o的.


大宅

積分: 3355


5#
發表於 06-10-8 03:15 |只看該作者

Re: 今日用咗曼秀雷敦驗,有一條好淺既紅色咁啫係中唔中呀?

suesuewong 寫道:
係呀,但係我覺得好淺色咁,因為lee兩日冇得睇醫生,所以15,16咁


你唔好"side"錢睇醫生住呀,我都係咁,仲過左2日先睇,但醫生話無 ,咁我再過2日再自己驗,條線明顯左先再去睇醫生,佢先話我真係bingo架,可能曼秀雷敦比醫生果d靈敏d,但你一定係bingo架,小心身體呀


洋房

積分: 96


6#
發表於 06-10-8 08:01 |只看該作者

Re: 今日用咗曼秀雷敦驗,有一條好淺既紅色咁啫係中唔中呀?

Yoo

我都係咁呀! 我m遲左一日就去睇醫生, 因為我流啡一定要去睇, 因為得4w2d去到睇醫生又咩都照唔到, 跟住先驗孕, 只係得條粉紅色線, 醫生個d真係無曼秀雷敦咁敏感, 加埋又唔係用晨尿, 所以我都未confirm 係唔係bingo


大宅

積分: 4362


7#
發表於 06-10-8 10:50 |只看該作者

Re: 今日用咗曼秀雷敦驗,有一條好淺既紅色咁啫係中唔中呀?

suesue, 你今日有冇驗呀? 恭喜晒呀!!!
suesuewong 寫道:
我今日係day32


複式洋房

積分: 134


8#
發表於 06-10-8 16:32 |只看該作者

Re: 今日用咗曼秀雷敦驗,有一條好淺既紅色咁啫係中唔中呀?

多謝各位關心呀,我今日再買咗活色生香 驗中咗呀,好開心,咁我要幾時去睇醫生呀?


大宅

積分: 2512


9#
發表於 06-10-8 16:38 |只看該作者

Re: 今日用咗曼秀雷敦驗,有一條好淺既紅色咁啫係中唔中呀?


suesuewong,
太好啦
我都祝福你一切順利....

http://hk.myblog.yahoo.com/sbukiwai


洋房

積分: 96


10#
發表於 06-10-8 16:49 |只看該作者

Re: 今日用咗曼秀雷敦驗,有一條好淺既紅色咁啫係中唔中呀?

suesuewong

恭喜你呀!! 如果無咩特別就唔洗急, 到7weeks先去睇都唔遲, 因為要7weeks先看到個胎有幾大同心跳, 醫生才會比預產期你, 不過萬大事要小心, 咩都唔好做, 多d休息 係呢, 你有無成日都覺得好口渴成日都想飲水呀?


複式洋房

積分: 134


11#
發表於 06-10-8 19:11 |只看該作者

Re: 今日用咗曼秀雷敦驗,有一條好淺既紅色咁啫係中唔中呀?

多謝各位既祝福呀!!!
christy:我又冇成日想飲水喎,但係會好快肚餓和一次過唔可以食得太飽如果唔係會想反胃咁囉


複式洋房

積分: 347


12#
發表於 06-10-8 20:59 |只看該作者

Re: 今日用咗曼秀雷敦驗,有一條好淺既紅色咁啫係中唔中呀?

congrats!


禁止訪問

積分: 491


13#
發表於 06-10-9 19:59 |只看該作者

Re: 今日用咗曼秀雷敦驗,有一條好淺既紅色咁啫係中唔中呀?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4193


14#
發表於 06-10-9 20:02 |只看該作者

Re: 今日用咗曼秀雷敦驗,有一條好淺既紅色咁啫係中唔中呀?


複式洋房

積分: 134


15#
發表於 06-10-9 20:22 |只看該作者

Re: 今日用咗曼秀雷敦驗,有一條好淺既紅色咁啫係中唔中呀?

macymama:係呀我諗住等多一個星期先去睇醫生呀,我係用每天度體溫到排卵日就加油,咁第一個月就bingo咗啦!!


禁止訪問

積分: 491


16#
發表於 06-10-9 21:33 |只看該作者

Re: 今日用咗曼秀雷敦驗,有一條好淺既紅色咁啫係中唔中呀?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2512


17#
發表於 06-10-10 08:23 |只看該作者

Re: 今日用咗曼秀雷敦驗,有一條好淺既紅色咁啫係中唔中呀?

Suesuewong,
請問你都在排卵日這天及隔天行房,而bingo咗?可否教下我?

http://hk.myblog.yahoo.com/sbukiwai


複式洋房

積分: 134


18#
發表於 06-10-10 10:57 |只看該作者

Re: 今日用咗曼秀雷敦驗,有一條好淺既紅色咁啫係中唔中呀?

whywai:我係係排卵當天和隔天行房架,咁就第一個月bingo咗啦,你都試吓吖

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo