跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1041


1#
發表於 06-10-11 13:48 |只看該作者

你地有冇人下一個月會訂奶粉呀??

我上次訂左一can森永想比桐桐試下...
但係而家又唔敢比佢食住...一黎佢本身食開個隻仲有...
二黎如果食哂又趕唔到訂...
後尾我計過啦...佢本身d奶粉可以食到月尾....
咁我下個月頭訂就ok la....
咁想問下你地有冇媽咪可以同我一齊訂lor....


大宅

積分: 3699


2#
發表於 06-10-12 10:09 |只看該作者

Re: 你地有冇人下一個月會訂奶粉呀??

B桐豬之媽咪 寫道:
我上次訂左一can森永想比桐桐試下...
但係而家又唔敢比佢食住...一黎佢本身食開個隻仲有...
二黎如果食哂又趕唔到訂...
後尾我計過啦...佢本身d奶粉可以食到月尾....
咁我下個月頭訂就ok la....
咁想問下你地有冇媽咪可以同我一齊訂lor....

係唔係即11月頭呀? 我女既和光堂食剩3罐, 我想11月都可以訂既, 不過仲煩緊比佢繼續食和光堂定再轉返森永~~~ ?-(


大宅

積分: 3699


3#
發表於 06-10-12 10:14 |只看該作者

Re: 你地有冇人下一個月會訂奶粉呀??

仲有呀, 我搵到一間訂森永奶粉平過東西架($143/罐), 仲可以送貨來澳門, 運費同東西訂既一樣, 佢係澳門永亨亦都戶口可以過數, 有興趣既媽咪可以問我攞佢地個間公司資料~~~


別墅

積分: 818


4#
發表於 06-10-12 12:55 |只看該作者

Re: 你地有冇人下一個月會訂奶粉呀??

pls help to send the infromation, tks in advance.
jennifer_lam 寫道:
仲有呀, 我搵到一間訂森永奶粉平過東西架($143/罐), 仲可以送貨來澳門, 運費同東西訂既一樣, 佢係澳門永亨亦都戶口可以過數, 有興趣既媽咪可以問我攞佢地個間公司資料~~~


大宅

積分: 2719

好媽媽勳章


5#
發表於 06-10-12 14:16 |只看該作者

Re: 你地有冇人下一個月會訂奶粉呀??

jennifer_lam,

I want to know too, please send me the information.

thank you!
我的bk復活節蛋彈勳章活動, 請多多支持, 按<支持>按鈕 便可^^
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3824222&extra=page%3D2


大宅

積分: 1068


6#
發表於 06-10-12 14:22 |只看該作者

Re: 你地有冇人下一個月會訂奶粉呀??

可以pm我比資料我嗎??佢地有無其他牌子??
jennifer_lam 寫道:
仲有呀, 我搵到一間訂森永奶粉平過東西架($143/罐), 仲可以送貨來澳門, 運費同東西訂既一樣, 佢係澳門永亨亦都戶口可以過數, 有興趣既媽咪可以問我攞佢地個間公司資料~~~


大宅

積分: 1068


7#
發表於 06-10-12 14:23 |只看該作者

Re: 你地有冇人下一個月會訂奶粉呀??

jennifer_lam, Thanks a lot in advance ar!!!


別墅

積分: 813


8#
發表於 06-10-12 16:27 |只看該作者

Re: 你地有冇人下一個月會訂奶粉呀??

Jennifer,

How much do they charge for the transportation for each can of milk powder?


大宅

積分: 3699


9#
發表於 06-10-12 16:48 |只看該作者

Re: 你地有冇人下一個月會訂奶粉呀??

dear all:

估唔到都有咁多人興趣, 不如我依家係度post 出來啦:

聯絡email: [email protected]
hk聯絡電話: 92700734 (Roy Wai)

個時我用email聯絡過佢地啦, 不過我只問森永奶粉, 無問其他野, 你地可以再問一問佢地仲有咩產品lo~~~


大宅

積分: 1068


10#
發表於 06-10-13 15:06 |只看該作者

Re: 你地有冇人下一個月會訂奶粉呀??

Thanks ar!!!
jennifer_lam 寫道:
dear all:

估唔到都有咁多人興趣, 不如我依家係度post 出來啦:

聯絡email: [email protected]
hk聯絡電話: 92700734 (Roy Wai)

個時我用email聯絡過佢地啦, 不過我只問森永奶粉, 無問其他野, 你地可以再問一問佢地仲有咩產品lo~~~


大宅

積分: 4906


11#
發表於 06-10-13 15:40 |只看該作者

Re: 你地有冇人下一個月會訂奶粉呀??

jennifer_lam~
咁運輸方面佢安排定係點呀
因為好似奶粉要打稟架喎,澳門好似無邊幾間肯做


大宅

積分: 3699


12#
發表於 06-10-13 19:52 |只看該作者

Re: 你地有冇人下一個月會訂奶粉呀??

cocoWong:

運輸個方面應該佢個邊自己安排架, 其實奶粉唔難入, 係d運輸公司自己驚咋, 到時貨到自然有人call你比身份證copy報關就ok 啦~~~


伯爵府

積分: 15883


13#
發表於 06-10-13 20:16 |只看該作者

Re: 你地有冇人下一個月會訂奶粉呀??

吾係難吾難入ge問題,係根本吾比入口,點解佢要您身份証copy,就係因為有咩時係歌個人咩ja ma,同東西訂都吾一定係安全ga,只不過可能佢做貿易,平時都有好多貨往來,咪無咁容易比人查lor


大宅

積分: 4906


14#
發表於 06-10-14 13:02 |只看該作者

Re: 你地有冇人下一個月會訂奶粉呀??

係呀,我以前做野果到都試過沒收晒d貨呀,所以佢地吾會同你咩飛,有事運輸同寄貨果到都吾會負責,好似沒收同寄失左都係你自己架事啦

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo