自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 219


1#
發表於 06-10-10 19:36 |只看該作者

有無兩歲既小朋友仲係講緊bb話呢? 係咪語言障礙呢?

唔知係咪自己亂諗野. 覺得自己個小朋友可能有語言障礙.
有無人可以分享下.因為佢到而家都唔能夠清楚對答呀 :-( :-( .身邊識既朋友連兩歲都未到,已經講野講得好叻. 可以對答如流. 點解自己個小朋友好似咩都唔識講咁.


伯爵府

積分: 16114

好媽媽勳章


2#
發表於 06-10-10 19:39 |只看該作者

Re: 有無兩歲既小朋友仲係講緊bb話呢?

唔駛驚, 我個仔24個月家下仲講緊BB話, 遲下佢返學就會學得好快架嘞
全職/全母乳媽媽大仔在8/8/2004出世了!  3.02KGS細仔在23/2/2007出世!  23/2/07  2.84KGS     26/2/07  2.81KGS     08/3/07  3.12KGS     24/3/07  3.79KGS     23/4/07  4.77KGS     25/6/07  6.67KGS     25/8/07  7.73KGS


男爵府

積分: 6315


3#
發表於 06-10-10 19:42 |只看該作者

Re: 有無兩歲既小朋友仲係講緊bb話呢?

仲係講bb話唔奇bor, 因為2歲其實仲係個大bb~!
唔好同人地果d bb比啦, 語言嘅野每個bb發展都唔同o架, 唔駛咁擔心!
如果第時佢返左學好奈都未識講野嘅話, 咁就要帶佢去check check!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo