2012年媽媽會

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 321


1#
發表於 13-7-12 14:56 |只看該作者
由於圖書太多,添了書櫃比bb,但她卻逐本書抽出來玩,把書四處放,弄到一團糟!我已教她每次只可以取一本書,但她不肯, 並發脾氣.其實,如何做才使她不再玩書櫃,而是真正看書?




大宅

積分: 1204


2#
發表於 13-7-17 17:03 |只看該作者
BB呢個階段會當書係玩具,而家重點係培養閱讀的興趣,任佢揭書,唔好逼佢睇書,平時只放2本書在BB的玩樂區,以免太多選擇反而不能專注在一本書上,每晚睡前讀書書俾佢聽,有助建立親子關係和學講野,而家我個仔每晚都會指住D書要我讀俾佢聽先肯瞓呢!


複式洋房

積分: 321


3#
發表於 13-7-19 23:23 |只看該作者

回覆:玩書櫃

咁即係要收起D書,放少少在書櫃即可?




大宅

積分: 1204


4#
發表於 13-7-22 16:50 |只看該作者
係呀,仲要把書面平放,吸引小朋友主動取出,一星期轉下擺放的書,不過都只係放2本就夠了


大宅

積分: 2923


5#
發表於 13-7-30 16:04 |只看該作者
其實佢唔搣爛就由得佢,我個女都係掉晒喲書係地下慢慢睇,
只要佢地睇得開心就可以培養到佢地讀書興趣,
你想佢學執野, 就俾佢睇夠睇飽先執.
我就通常臨訓先一次過叫佢幫手執野.
佢都唔係成日好乖咁執,
但我會同佢講, 唔知有無小朋友可以幫下我執野呢
到佢執到一樣我就會讚下佢:係喎,呢個BB真係好幫得媽咪手喎,媽咪好開心呢
咁佢就好開心咁繼續執

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo