母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 6519


1#
發表於 06-10-10 08:58 |只看該作者

全pump型既媽媽請幫忙

我有好多問題想問:
1. 妳哋會隔幾多個鐘pump一次奶, 係咪要夜晚起身pump
2. 每次可以pump倒幾多奶
3. pump時會唔會有小小痛
4. pump完奶後點解個胸重會腫痛腫脹


男爵府

積分: 9395


2#
發表於 06-10-10 09:26 |只看該作者

Re: 全pump型既媽媽請幫忙

我並非全泵型,但希望盡能力解答你的問題

1.要看你bb多大,初生最好3小時一次,但大了如上班媽媽,有的會4小時,但我只會在上班前泵一次,午飯一次,回家後一次,其余時間我埋身餵.

2.這要看bb需要,並不要和別人比泵到多少,因為bb成長階段不同,個個bb需要都不同呢.

3.除非你剛生產完,乳頭未適應否則泵奶時乳頭不會痛,如果真的痛又非剛生完,也許泵的力度太大,可否調較力度呢,如不或許要考慮是否需要換一個泵.

4.泵完奶個乳房應該很鬆弛,如果還腫脹,可能是未泵清,又或是乳線塞了,如果太痛的話,你可以到健康院問問人奶姑娘.免出現其他問題.


大宅

積分: 2466


3#
發表於 06-10-10 10:14 |只看該作者

Re: 全pump型既媽媽請幫忙

[quote]
yvomak 寫道:
我有好多問題想問:
1. 妳


大宅

積分: 4675


4#
發表於 06-10-10 15:35 |只看該作者

Re: 全pump型既媽媽請幫忙

1. 視乎BB年紀,細過兩個月最好3個鐘頭泵一次,夜晚都要起身泵,半夜泵奶才可以增加奶量。BB大D就可以4個鐘頭泵一次。返工後我就起身、食lunch、放工回家後和臨瞓前泵奶。

2. 泵到幾多係視乎BB既需要,個個唔同架,無須要同人比較。

3. 泵奶時痛可能係個泵既力度太大,你試下調較下呀。

4. 泵完後個胸應該放鬆哂唔會脹架,你可能未泵清。你試下泵之前熱敷和按摩下乳房。泵既時候按下個胸,若有腫脹的話就在腫脹處用力按。泵完後若仍有腫脹,就試下用手把奶擠出。我有時都要咁先可以擠清D奶。


首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo