2013年媽媽會

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 8845


1#
發表於 13-6-1 11:58 |只看該作者
懷孕到接近 24w 我已經重咗成 22lbs,影相覺得自己成個波咁。 我一諗到懷孕後期會重得好快我就驚,咁我咪重成 40lbs??

痛定思痛,呢個星期即使熱到溶,我都走出去散下步,曬下太陽,出下汗,食少咗飯,戒咗宵夜。 終於,一星期我輕番 2lbs 喇!! 我希望可以 keep 住,最緊要唔好怕熱,行多啲出多啲汗。

加油!!!!


男爵府

積分: 5570

貓狗褓姆 畀面勳章


2#
發表於 13-6-1 12:06 |只看該作者


勁呀!! 我都要向你學習下!!
天氣咁熱你係咪趁早上去行呀??


男爵府

積分: 8845


3#
發表於 13-6-1 12:14 |只看該作者
lovelovesing 發表於 13-6-1 12:06
勁呀!! 我都要向你學習下!!
天氣咁熱你係咪趁早上去行呀??
我通常下晝,或者夜晚食飽飯。 總之唔好比自己成日坐喺度或者攤喺度。 即使唔落街行,喺屋企拉下毛巾舉下毛巾,出身汗都好。


男爵府

積分: 9482


4#
發表於 13-6-2 13:00 |只看該作者

回覆:24w 瘦番 2lbs,yeah yeah!!!!!

我依家都肥哂,做緊運動,今日踩左3個鐘單車

覺得條腿d肉愈來愈多,
仲會痴埋添。。。



首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo