跳至

首頁
12

尾頁
   0


洋房

積分: 461


1#
發表於 06-10-20 23:00 |只看該作者

有冇人聽過負离子m巾呀?

聽講話幾好...唔知你地有冇人用過呢?


大宅

積分: 3699


2#
發表於 06-10-20 23:12 |只看該作者

Re: 有冇人聽過負离子m巾呀?

未聽過wo 咩牌子呀?


大宅

積分: 1214


3#
發表於 06-10-20 23:17 |只看該作者

Re: 有冇人聽過負离子m巾呀?

唉........呢d新野真係唔係好敢用,等多一排睇下d反應先啦!!
心銘開心遊樂園寶貝心銘豬


大宅

積分: 3602


4#
發表於 06-10-21 00:29 |只看該作者

Re: 有冇人聽過負离子m巾呀?

有乜特別架? 用完d毛毛會直左? hehe~

http://hk.myblog.yahoo.com/kityo-bear/


別墅

積分: 864


5#
發表於 06-10-21 00:36 |只看該作者

Re: 有冇人聽過負离子m巾呀?

最愛=貓仔 寫道:
有乜特別架? 用完d毛毛會直左? hehe~



可能遲d會好hit~


大宅

積分: 3602


6#
發表於 06-10-21 00:45 |只看該作者

Re: 有冇人聽過負离子m巾呀?

可能會"永久脫毛"~
http://hk.myblog.yahoo.com/kityo-bear/


伯爵府

積分: 15883


7#
發表於 06-10-21 00:52 |只看該作者

Re: 有冇人聽過負离子m巾呀?

最愛=貓仔 寫道:
有乜特別架? 用完d毛毛會直左? hehe~
haaaaaaaaaaa咁都比您唸到?


大宅

積分: 3602


8#
發表於 06-10-21 01:00 |只看該作者

Re: 有冇人聽過負离子m巾呀?

haha...咁負離子係咁用架嘛~~~~~~~~~
http://hk.myblog.yahoo.com/kityo-bear/


別墅

積分: 864


9#
發表於 06-10-21 01:01 |只看該作者

Re: 有冇人聽過負离子m巾呀?

就係你諗得咁正路先覺得你"近"~


大宅

積分: 2549


10#
發表於 06-10-21 01:04 |只看該作者

Re: 有冇人聽過負离子m巾呀?

最愛=貓仔 寫道:
可能會"永久脫毛"~

咁咪變左白切雞?!
8個月囉!


別墅

積分: 864


11#
發表於 06-10-21 01:08 |只看該作者

Re: 有冇人聽過負离子m巾呀?

shakiebinokay 寫道:
[quote]
最愛=貓仔 寫道:
可能會"永久脫毛"~

咁咪變左白切雞?! [/quote]

生唔番出黎好大獲架喎~光脫脫好唔慣~


大宅

積分: 2549


12#
發表於 06-10-21 01:11 |只看該作者

Re: 有冇人聽過負离子m巾呀?

D毛甩晒之後再生返出黎仲死呀!條條短CHIT CHIT, 仲吉呀!
8個月囉!


別墅

積分: 864


13#
發表於 06-10-21 01:14 |只看該作者

Re: 有冇人聽過負离子m巾呀?

你生完無幾耐,而家應該係呢個階段喎,我果時都試過咁~


大宅

積分: 2549


14#
發表於 06-10-21 01:16 |只看該作者

Re: 有冇人聽過負离子m巾呀?

hellomeimei 寫道:
你生完無幾耐,而家應該係呢個階段喎,我果時都試過咁~

佢冇幫我銻毛喎......所以我唔怕~~~~~~
8個月囉!


別墅

積分: 864


15#
發表於 06-10-21 01:19 |只看該作者

Re: 有冇人聽過負离子m巾呀?

shakiebinokay 寫道:
[quote]
hellomeimei 寫道:
你生完無幾耐,而家應該係呢個階段喎,我果時都試過咁~

佢冇幫我銻毛喎......所以我唔怕~~~~~~ [/quote]

我果時有呀,蝕左比佢tim,唔抵!


大宅

積分: 2549


16#
發表於 06-10-21 01:21 |只看該作者

Re: 有冇人聽過負离子m巾呀?

hellomeimei 寫道:
[quote]
shakiebinokay 寫道:
[quote]
hellomeimei 寫道:
你生完無幾耐,而家應該係呢個階段喎,我果時都試過咁~

佢冇幫我銻毛喎......所以我唔怕~~~~~~ [/quote]

我果時有呀,蝕左比佢tim,唔抵! [/quote]
問佢攞返囉!哈哈哈
8個月囉!


別墅

積分: 864


17#
發表於 06-10-21 01:26 |只看該作者

Re: 有冇人聽過負离子m巾呀?

shakiebinokay 寫道:
[quote]
hellomeimei 寫道:
[quote]
shakiebinokay 寫道:
[quote]
hellomeimei 寫道:
你生完無幾耐,而家應該係呢個階段喎,我果時都試過咁~

佢冇幫我銻毛喎......所以我唔怕~~~~~~ [/quote]

我果時有呀,蝕左比佢tim,唔抵! [/quote]
問佢攞返囉!哈哈哈 [/quote]

算啦,豪比佢!係咪你用左負離子m巾,所以佢無幫你銻呀~hehehe


伯爵府

積分: 15883


18#
發表於 06-10-21 01:27 |只看該作者

Re: 有冇人聽過負离子m巾呀?

kitty,您無銻到呀??我歌時都有銻小小呀


大宅

積分: 2549


19#
發表於 06-10-21 01:50 |只看該作者

Re: 有冇人聽過負离子m巾呀?

佢冇幫我剃喎~我都有問佢......佢話我唔駛喎......
8個月囉!


伯爵府

積分: 15883


20#
發表於 06-10-21 02:02 |只看該作者

Re: 有冇人聽過負离子m巾呀?

shakiebinokay 寫道:
佢冇幫我剃喎~我都有問佢......佢話我唔駛喎......
kitty,吾通您本身係

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo