跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 984


1#
發表於 06-10-11 16:41 |只看該作者

一餐有"送"糊仔/粥仔可以頂幾耐?

我b食一碗大人飯碗既糊/粥,都只係頂2個鐘,係咪唔正常??


珊瑚宮

積分: 119925

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


2#
發表於 06-10-11 17:05 |只看該作者

Re: 一餐有"送"糊仔/粥仔可以頂幾耐?

大人碗既碗...係咪即係普通飯碗?係full既定係大半碗?

駿駿6個月起..食糊仔食乜蓉乜蓉...我都係用湯碗...佢食大半碗...就可以頂到4個鐘....不過我d朋友個個都話係駿駿大食...so..我諗普通食量既bb...一碗大人碗..應該都可以頂到4個鐘掛..

如果bb真係唔飽..一係試下比多少少佢食先囉..睇下佢係真肚餓定係慣性想食野...

因為駿駿初初返托兒所時..只返半日..食完lunch就放學..不過第一日佢見我食野,又要一齊食...重食左一碗bb碗既飯...第二日我同老師講過...希望佢地加碼比駿駿..不過佢地都話唔加住..因為怕係小朋友慣性想食野...結果果日我冇係佢面見食lunch..但係佢都要扭野食...第三日...再同老師講...佢地果日就有加碼比駿駿食啦...結果果日駿駿就冇再要求食野..但係nap前都係飲左支奶(係日日nap都飲既)...後來第4日起..駿駿就返全日囉...不過老師同我講..駿駿碗飯係其他小朋友既double...


別墅

積分: 984


3#
發表於 06-10-11 17:30 |只看該作者

Re: 一餐有"送"糊仔/粥仔可以頂幾耐?

月希~

我女食既係大人碗~滿哂果隻=.="佢只可以食咁多~再比佢就惡心~但一到2個半鐘後督扭食野~一比佢食佢就好似好餓咁搶住食,比慢d(驚佢未吞完)就e哇鬼叫咁=.="

所以我99話如果打仗第1個就餓死佢/_\"


珊瑚宮

積分: 119925

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


4#
發表於 06-10-11 17:41 |只看該作者

Re: 一餐有"送"糊仔/粥仔可以頂幾耐?

咁佢都食得幾多囉喎...如果2個半鐘之後..唔比野佢食..同佢玩分散佢注意得唔得?

不過呢....我又想問..如果bb冇越肥越重...咁佢食得既...咪由佢食囉...bb越大就會越瘦架啦..而且聽你講..bb都唔係唔知飽既...佢夠就會惡心


別墅

積分: 984


5#
發表於 06-10-11 17:48 |只看該作者

Re: 一餐有"送"糊仔/粥仔可以頂幾耐?

佢食飽飽之後就會扭眼訓,餐餐食完都訓,唔訓就扭到訓為止,起身又玩陣再食過...如是者一日又一日


珊瑚宮

積分: 119925

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


6#
發表於 06-10-11 18:37 |只看該作者

Re: 一餐有"送"糊仔/粥仔可以頂幾耐?

咁佢其實冇過重冇過肥..生長冇問題咪由得佢食囉..食得比唔食得好啦..如果佢成日唔肯食野..你重煩丫


大宅

積分: 3602


7#
發表於 06-10-11 19:19 |只看該作者

Re: 一餐有"送"糊仔/粥仔可以頂幾耐?

會唔會係你地煲得太稀呀? 七個月食大人碗一碗好似聽落好勁咁...我個女果陣都係食bb碗一碗炸...不過果陣都係頂到二個鐘炸...

而家我個女食一大人碗爛飯就頂到三四個鐘...但一向訓前我個女都特別大食架...我估佢想食多d,訓耐d...好似d蛇冬眠咁~
http://hk.myblog.yahoo.com/kityo-bear/


別墅

積分: 984


8#
發表於 06-10-11 21:03 |只看該作者

Re: 一餐有"送"糊仔/粥仔可以頂幾耐?

最愛=貓仔

我都諗過會唔會係稀得濟,所以我呢幾日試過煲稀飯(仲見到1粒粒米),又係2個鐘...唉 都唔知佢咁食法有冇問題....

去睇e生又話佢好正常,好標準=.="都唔知我食乜生左隻大食豬出黎


伯爵府

積分: 15883


9#
發表於 06-10-11 21:10 |只看該作者

Re: 一餐有"送"糊仔/粥仔可以頂幾耐?

您用幾多"0麥"米煲呀??


別墅

積分: 984


10#
發表於 06-10-11 21:18 |只看該作者

Re: 一餐有"送"糊仔/粥仔可以頂幾耐?

我用1 0麥煲囉


伯爵府

積分: 15883


11#
發表於 06-10-11 21:30 |只看該作者

Re: 一餐有"送"糊仔/粥仔可以頂幾耐?

1 0麥比曬佢食呀??


別墅

積分: 984


12#
發表於 06-10-11 22:25 |只看該作者

Re: 一餐有"送"糊仔/粥仔可以頂幾耐?

食剩少少~大約細半碗啦~


大宅

積分: 3602


13#
發表於 06-10-11 22:38 |只看該作者

Re: 一餐有"送"糊仔/粥仔可以頂幾耐?

嘩! 即係食大人碗一碗飯架啦喎...我個女食爛飯都係用一o麥米+勁多料...

不過e生話佢冇問題就得啦...而家佢幾磅呀?
http://hk.myblog.yahoo.com/kityo-bear/


別墅

積分: 984


14#
發表於 06-10-11 22:42 |只看該作者

Re: 一餐有"送"糊仔/粥仔可以頂幾耐?

係呀.仲要有2樣"送"架.所以我先奇點解佢食咁多都只係頂2個鐘之麻 ?-( 佢而家18磅幾囉,個大脾呢....好想咬佢


大宅

積分: 3602


15#
發表於 06-10-11 22:45 |只看該作者

Re: 一餐有"送"糊仔/粥仔可以頂幾耐?

haha...係呀...我都係最中意bb塊面同隻大脾...肯定好好味~~~~~~~
http://hk.myblog.yahoo.com/kityo-bear/


珊瑚宮

積分: 119925

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


16#
發表於 06-10-12 09:02 |只看該作者

Re: 一餐有"送"糊仔/粥仔可以頂幾耐?

elainebb...7個月18磅好good丫...食得多唔緊要..健康咪得囉..你話如果你係"米之蓮"就話要睇下點control佢既食量姐...如果佢一切正常既...唔駛worry啦


伯爵府

積分: 15883


17#
發表於 06-10-14 21:30 |只看該作者

Re: 一餐有"送"糊仔/粥仔可以頂幾耐?

elainebb 寫道:
我用1 0麥煲囉
用1 0麥係咪煲到好似平時我地出去食d粥咁ga??因為afonso未食過粥,佢一開始都係食爛飯咁,好杰,我未試過要用1 0麥米煲一餐比佢食呀


別墅

積分: 984


18#
發表於 06-10-15 00:03 |只看該作者

Re: 一餐有"送"糊仔/粥仔可以頂幾耐?

BABALALA 寫道:
[quote]
elainebb 寫道:
我用1 0麥煲囉
用1 0麥係咪煲到好似平時我地出去食d粥咁ga??因為afonso未食過粥,佢一開始都係食爛飯咁,好杰,我未試過要用1 0麥米煲一餐比佢食呀[/quote]

之前就係好似粥咁,而家就係好杰既粥,仲見到一粒粒米咁架

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo