跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1214


1#
發表於 06-10-12 23:54 |只看該作者

請問大家

知唔知道d日本奶粉有d咩成份係for babies 好架??
我想幫亞仔轉奶奶呀
心銘開心遊樂園寶貝心銘豬


伯爵府

積分: 15883


2#
發表於 06-10-12 23:59 |只看該作者

Re: 請問大家

日本奶粉dha高d,同埋無外國奶粉咁熱氣,其實成份都係差吾多,都係歌d野ja ma


別墅

積分: 871


3#
發表於 06-10-12 23:59 |只看該作者

Re: 請問大家

你仔仔現在食邊隻牌子奶粉


大宅

積分: 1214


4#
發表於 06-10-15 00:44 |只看該作者

Re: 請問大家

我個仔係食緊能恩低敏B1 :mrgreen:

心銘開心遊樂園寶貝心銘豬

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo