自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   1


男爵府

積分: 8230


1#
發表於 13-6-7 00:54 |只看該作者
考試咁慘,咁平時家長有無同子女溫習?無的話,係唔夠時間嗎?家長有自己教嗎?可以點做才避免高峰期駡仔?請分享,謝謝




大宅

積分: 2328

好媽媽勳章


2#
發表於 13-6-7 00:58 |只看該作者

引用:考試咁慘,咁平時家長有無同子女溫習?無的

原帖由 SMFM 於 13-06-07 發表
考試咁慘,咁平時家長有無同子女溫習?無的話,係唔夠時間嗎?家長有自己教嗎?可以點做才避免高峰期駡仔? ...
如果你既小朋友自覺性好高,又乖,又聽話,平日又肯日日温習,對自己既學業又非常緊張,咁咪可以避免囉

點評

yumui61    發表於 13-6-7 00:59


水晶宮

積分: 67644

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 大廚勳章


3#
發表於 13-6-7 01:01 |只看該作者

回覆:有關駡仔高峰期,真心想問

其實係無罵仔高唔高峰。日日淨係做功課已經好忙。仲唸住要每日一溫,我唸只有幼稚園可以。

不知所謂的乙陸!!!


男爵府

積分: 8230


4#
發表於 13-6-7 01:03 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+SMFM+於+13-06-07+發表考試咁

原帖由 MINIBEAN 於 13-06-07 發表
如果你既小朋友自覺性好高,又乖,又聽話,平日又肯日日温習,對自己既學業又非常緊張,咁咪可以避免囉:wah ...
邊有細路仔會自覺吖! 其實培養及設定溫習時間可行嗎?





大宅

積分: 2328

好媽媽勳章


5#
發表於 13-6-7 01:04 |只看該作者

回覆:有關駡仔高峰期,真心想問

正經d 答先,我冇日日同仔温習,唔係時間唔夠,有時係懶,因為已經個個星期有默書,難得唔洗默既時候,就會睇下電視輕下咁,所以到考試前二,三星期先開始温,就會激氣吐血囉


男爵府

積分: 8230


6#
發表於 13-6-7 01:05 |只看該作者

引用:其實係無罵仔高唔高峰。日日淨係做功課已經

原帖由 chowqv 於 13-06-07 發表
其實係無罵仔高唔高峰。日日淨係做功課已經好忙。仲唸住要每日一溫,我唸只有幼稚園可以。

...
係唔係普通學校啲功課都咁忙?




男爵府

積分: 8230


7#
發表於 13-6-7 01:07 |只看該作者

引用:正經d+答先,我冇日日同仔温習,唔係時間唔

原帖由 MINIBEAN 於 13-06-07 發表
正經d 答先,我冇日日同仔温習,唔係時間唔夠,有時係懶,因為已經個個星期有默書,難得唔洗默既時候,就會 ...
又真係好難做到日日溫習,返全日都無哂時間啦,放學又做咁多功課、又學嘢、又玩吓... 係唔係呀?




水晶宮

積分: 55804


8#
發表於 13-6-7 01:08 |只看該作者

回覆:SMFM 的帖子






大宅

積分: 2328

好媽媽勳章


9#
發表於 13-6-7 01:12 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+MINIBEAN+於+13-06-07+發表正

原帖由 SMFM 於 13-06-07 發表
又真係好難做到日日溫習,返全日都無哂時間啦,放學又做咁多功課、又學嘢、又玩吓... 係唔係呀?



...
係,我仔只係讀普通小學,功課,學校活動,默書,其實都夠忙,有時學校有活動既時候,成五點先返he, 做下功課就食飯,沖涼,平日默書都要分幾日温,仲邊有咁好心機日日温習,不過我覺得有d 好乖既小朋友係得既,只係唔係我個仔


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


10#
發表於 13-6-7 01:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+SMFM+於+13-06-07+發表考試咁

原帖由 MINIBEAN 於 13-06-07 發表
如果你既小朋友自覺性好高,又乖,又聽話,平日又肯日日温習,對自己既學業又非常緊張,咁咪可以避免囉:wah ...
有邊個家長唔想個仔咁生性,咁醒,我仔真係唔同佢溫就一舊雲咁勁低分番來,我想唔理都唔得,最慘有d未有小朋友既朋友話我太緊張,小三仲要陪溫書,要比佢自立下,我真係唔敢放手囉。最近小測無點同佢溫就去測,可以得廿幾分番來,點放手?




水晶宮

積分: 67644

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 大廚勳章


11#
發表於 13-6-7 01:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+chowqv+於+13-06-07+發表其實

原帖由 SMFM 於 13-06-07 發表
係唔係普通學校啲功課都咁忙?
以我個仔為例,佢4點半放學,我通常5點去接佢。返到屋企5點半,休息一下,佢已經自動波做功課,做到6點半,我就由得佢睇卡通片。7點開飯,到8點半食完晒要沖涼,阿媽都要,跟住幫佢執下書包,簽下通告,跟下功課寫成點。9點半溫習果個星期要既默書。10點預備訓。因為8點要起身。

以上唔計如果我個仔要做訓練/課外活動既日子,又係另一個時間表。同埋佢只有k2。讀既係屋村校。

不知所謂的乙陸!!!


男爵府

積分: 8230


12#
發表於 13-6-7 01:23 |只看該作者

回覆:有關駡仔高峰期,真心想問

本帖最後由 SMFM 於 13-6-7 01:26 編輯

Del


子爵府

積分: 11085

好媽媽勳章


13#
發表於 13-6-7 01:28 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+MINIBEAN+於+13-06-07+發表如

原帖由 susi1024169 於 13-06-07 發表
有邊個家長唔想個仔咁生性,咁醒,我仔真係唔同佢溫就一舊雲咁勁低分番來,我想唔理都唔 ...
我女四年級我一樣要陪讀,佢無自律性,放手科科唔合格,陪讀仲要睇佢心情,成績上上落落,不過陪讀就唔會底過70幾,最高九十幾,似我考試多d激死


男爵府

積分: 8230


14#
發表於 13-6-7 01:30 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+SMFM+於+13-06-07+發表係唔係

原帖由 chowqv 於 13-06-07 發表
以我個仔為例,佢4點半放學,我通常5點去接佢。返到屋企5點半,休息一下,佢已經自動波做功課,做到6點半, ...
慘慘! 真係無時間喎!全日無哂時間




侯爵府

積分: 20253

好媽媽勳章


15#
發表於 13-6-7 01:30 |只看該作者

引用:其實係無罵仔高唔高峰。日日淨係做功課已經

原帖由 chowqv 於 13-06-07 發表
其實係無罵仔高唔高峰。日日淨係做功課已經好忙。仲唸住要每日一溫,我唸只有幼稚園可以。

...
七點前可完成當日功課已偷笑



點評

silly_shan   但係仲要溫默書,quiz,評估  發表於 13-6-7 09:27


男爵府

積分: 8230


16#
發表於 13-6-7 01:31 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+susi1024169+於+13-06-07+發

原帖由 mandyyee 於 13-06-07 發表
我女四年級我一樣要陪讀,佢無自律性,放手科科唔合格,陪讀仲要睇佢心情,成績上上落落,不過陪讀就唔會底 ...
媽媽辛苦,女又辛苦。但成績都算係咁啦,媽媽功勞很大!




水晶宮

積分: 67644

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 大廚勳章


17#
發表於 13-6-7 01:32 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+chowqv+於+13-06-07+發表以我

原帖由 SMFM 於 13-06-07 發表
慘慘! 真係無時間喎!全日無哂時間
你未有小朋友?有時唸得理想同可行性係2回事。

不知所謂的乙陸!!!


男爵府

積分: 8230


18#
發表於 13-6-7 01:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+SMFM+於+13-06-07+發表慘慘!

原帖由 chowqv 於 13-06-07 發表
你未有小朋友?有時唸得理想同可行性係2回事。
有2個喇,但仲好細。所以依家向大家取經,要計劃。但事實又點計到吖,想像到啲細路心散起上嚟、遊魂起上嚟就勞氣喇




男爵府

積分: 8230


19#
發表於 13-6-7 01:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+chowqv+於+13-06-07+發表其實

原帖由 bebe0212 於 13-06-07 發表
七點前可完成當日功課已偷笑





水晶宮

積分: 67644

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 大廚勳章


20#
發表於 13-6-7 01:41 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+chowqv+於+13-06-07+發表你未

原帖由 SMFM 於 13-06-07 發表
有2個喇,但仲好細。所以依家向大家取經,要計劃。但事實又點計到吖,想像到啲細路心散起上嚟、遊魂起上嚟 ...
有時唔一定係小朋友心散既。但時間緊迫,香港教育制度。

你取經都岩,但到時先知要點為你既小朋友安排。

不知所謂的乙陸!!!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo