自由講場

跳至

首頁

尾頁
   2


男爵府

積分: 7048

食得好勳章


1#
發表於 13-6-6 17:41 |只看該作者
正常一部車撞到一隻牛都唔行得,仲要撞到甘多隻,好似無咩可能喎?



水晶宮

積分: 69036

畀面勳章


2#
發表於 13-6-6 17:44 |只看該作者

回覆:大家覺得係唔係真係個鬼婆撞死d牛牛?

鬼婆唔可以hit and run




大宅

積分: 1952


3#
發表於 13-6-6 17:45 |只看該作者
部車似乎細部咗啲
同埋車損壞程度都太低
但車底有牛毛只係証明部車去過現場

但為何那位外籍女仕要講大話說無去過現場?

點評

lok1503    發表於 13-6-6 18:29
打招呼,點評,訪問無任歡迎。
只不過點評,我就回應不到妳。


伯爵府

積分: 16809

畀面勳章


4#
發表於 13-6-6 17:46 |只看該作者


水晶宮

積分: 58506


5#
發表於 13-6-6 17:48 |只看該作者
BaoYue_BaoKun 發表於 13-6-6 17:44
鬼婆唔可以hit and run
Big 6 一定hit and run.
Bye


伯爵府

積分: 15030


6#
發表於 13-6-6 17:48 |只看該作者

回覆:大家覺得係唔係真係個鬼婆撞死d牛牛?

我好奇怪點會撞到咁多隻牛而架車無乜事


男爵府

積分: 9482


7#
發表於 13-6-6 17:49 |只看該作者
咁細部車應該唔會系佢, 無理由部車損毀輕微, 可能佢只是經過

點評

WN1046  你隻狗狗好可愛   發表於 13-6-6 18:00


水晶宮

積分: 69036

畀面勳章


8#
發表於 13-6-6 17:49 |只看該作者

引用:Quote:BaoYue_BaoKun+發表於+13-6-6+17:44+

原帖由 meow~meow 於 13-06-06 發表
Big 6 一定hit and run.
唔知係大陸發生有冇可能




水晶宮

積分: 59214


9#
發表於 13-6-6 17:50 |只看該作者

回覆:大家覺得係唔係真係個鬼婆撞死d牛牛?

報紙搵左專家分析,都話無咩可能架車無乜事,有機會佢係路過而已

點評

車仔人    發表於 13-6-7 09:01


珍珠宮

積分: 31881

醒目開學勳章 畀面勳章


10#
發表於 13-6-6 17:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+meow~meow+於+13-06-06+發表B

原帖由 BaoYue_BaoKun 於 13-06-06 發表
唔知係大陸發生有冇可能
係大陸發生,我諗牛屍都無埋,實比班b6劏哂


Karl  was born on 9th Oct 2009   Lok was born on 29th jun 2011

22:18   48cm long                         18:31   50cm long


珍珠宮

積分: 32775


11#
發表於 13-6-6 17:53 |只看該作者

回覆:大家覺得係唔係真係個鬼婆撞死d牛牛?

我唔係咁信,架車太細,損毀太輕微




禁止訪問

積分: 938


12#
發表於 13-6-6 18:10 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 40541

有「營」勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


13#
發表於 13-6-6 18:13 |只看該作者

回覆:大家覺得係唔係真係個鬼婆撞死d牛牛?

Thr car seems to have so little damage. Not possible to have hit 8 cattles




珍珠宮

積分: 40541

有「營」勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


14#
發表於 13-6-6 18:14 |只看該作者

引用:我記得好多年前試過有巴士撞到隻牛巴士都已

原帖由 doushide 於 13-06-06 發表
我記得好多年前試過有巴士撞到隻牛
巴士都已經行唔到
玻璃窗都變晒蜘蛛網
True! 撞到人都會裂玻璃。更何況咁多牛




珍珠宮

積分: 32386


15#
發表於 13-6-6 18:19 |只看該作者

回覆:大家覺得係唔係真係個鬼婆撞死d牛牛?

我估應該有份,但唔係第一架車




珍珠宮

積分: 47946

2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章 畀面勳章


16#
發表於 13-6-6 18:20 |只看該作者

回覆:大家覺得係唔係真係個鬼婆撞死d牛牛?

可能除左鬼婆, 之前或之後有其他車經過撞到d牛。




伯爵府

積分: 19955

想生BB熱投


17#
發表於 13-6-6 18:20 |只看該作者

回覆:大家覺得係唔係真係個鬼婆撞死d牛牛?

我覺得好怪,因為上次老公係加拿大highway車到隻刺豬,我地架車都凹左,要賠好多錢俾租車公司。有乜理由車完牛會無事?完全唔明!



I am Agent P


翡翠宮

積分: 76486

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 最關心BB問題熱投勳章 我的育兒心得勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


18#
發表於 13-6-6 18:23 |只看該作者

回覆:大家覺得係唔係真係個鬼婆撞死d牛牛?

我覺得連環撞死咁多牛,架車要重型先得




翡翠宮

積分: 96872

2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章 笑得好勳章 最關心BB問題熱投勳章 hashtag影視迷勳章 大廚勳章 炎夏勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 親子王國15週年勳章


19#
發表於 13-6-6 18:23 |只看該作者

引用:Quote:BaoYue_BaoKun+發表於+13-6-6+17:44+

原帖由 meow~meow 於 13-06-06 發表
Big 6 一定hit and run.





珊瑚宮

積分: 119925

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


20#
發表於 13-6-6 18:24 |只看該作者
我覺得鬼婆只係事後經過...可能撞到少少已瞓左係地既牛屍...

佢部車咁細..撞到牛B HIT & RUN都可能重有少少可能...8隻喎...講真佢架車邊夠D牛撞?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo