跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 717


1#
發表於 06-10-15 18:15 |只看該作者

想煲粥,請問應用什麼米?

想煲粥,請問應用什麼米?你們又是用什麼牌子的米?是否煲得較爛的粥較好,因bb只是剛開始食粥.謝謝.


大宅

積分: 2850


2#
發表於 06-10-15 19:06 |只看該作者

Re: 想煲粥,請問應用什麼米?

雞, 牛, 豬, 魚, 肉就一日一種, 再加紅蘿蔔, 節瓜, or 菜. 輪住食, 久唔久加半個蛋王, 我浸o左d米, 再攪碎煲, d肉熟o左又攪碎, 攪到糊狀咁煲, 醫生話7個月大, 咩都可以食, 不過唔可以加調味料.
該用戶已被刪除

3#
發表於 06-10-15 23:02 |只看該作者

Re: 想煲粥,請問應用什麼米?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo