跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 608

畀面勳章


1#
發表於 06-10-15 18:24 |只看該作者

仲未有M come,點算?!

阿B18/6出世,餵左個半月人奶, 到而家仲未有m到. 曾經有一日有少少血絲,係好少好少,以為會黎,點知又唔係,唔知會唔會有事呢? 有冇06/06媽咪好似我咁... :-( :-(


子爵府

積分: 10929


2#
發表於 06-10-15 22:22 |只看該作者

Re: 仲未有M come,點算?!

唔好咁擔心先啦, 我諗無事既, 你之前有冇做產後檢查呢, 如果婦話ok我諗都無咩~

我仲bf緊, 所以都未有m come, 換個角度諗, 慳番唔少m巾~


大宅

積分: 4179


3#
發表於 06-10-15 22:32 |只看該作者

Re: 仲未有M come,點算?!

同ronni 既case 一樣,所以仲未有M。妳有無唔舒服既感覺呀?如果真係好擔心,去搵婦科check


禁止訪問

積分: 8080


4#
發表於 06-10-15 22:39 |只看該作者

Re: 仲未有M come,點算?!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo