在職全職

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   1


伯爵府

積分: 18922


1#
發表於 13-5-24 15:54 |只看該作者
我岩岩轉做receptionist 2個月, 以前可以忙慣, 依家無咩野做好似唔多慣


男爵府

積分: 5525


2#
發表於 13-5-24 18:02 |只看該作者

引用:我岩岩轉做receptionist+2個月,+以前可以忙

原帖由 julieann 於 13-05-24 發表
我岩岩轉做receptionist 2個月, 以前可以忙慣, 依家無咩野做好似唔多慣
你以前做开咩ga?


禁止訪問

積分: 17778

BK Milk勳章


3#
發表於 13-5-25 01:55 |只看該作者

引用:我岩岩轉做receptionist+2個月,+以前可以忙

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 18922


4#
發表於 13-5-25 09:30 |只看該作者

回覆:scarlett1014 的帖子

我以前做機場地勤架





男爵府

積分: 9482


5#
發表於 13-5-25 09:55 |只看該作者
是否因有小孩, 貪佢時間好, 所以轉做receptionist ? 我以前都做recept, 睇書, 織冷衫都無人理


男爵府

積分: 5525


6#
發表於 13-5-25 10:19 |只看該作者

回覆:有無做receptionist既媽咪呀, 一齊傾下丫~~

其實receptionist人工有幾多度?


男爵府

積分: 9482


7#
發表於 13-5-25 10:49 |只看該作者
大公司萬幾兩萬都有, 示乎公司大細, 是否濶卓


男爵府

積分: 5525


8#
發表於 13-5-25 11:37 |只看該作者

引用:大公司萬幾兩萬都有,+示乎公司大細,+是否濶

原帖由 GRANDGRANDMA 於 13-05-25 發表
大公司萬幾兩萬都有, 示乎公司大細, 是否濶卓
20k ok wor


伯爵府

積分: 18922


9#
發表於 13-5-25 13:10 |只看該作者

引用:是否因有小孩,+貪佢時間好,+所以轉做recept

原帖由 GRANDGRANDMA 於 13-05-25 發表
是否因有小孩, 貪佢時間好, 所以轉做receptionist ? 我以前都做recept, 睇書, 織冷衫都無人理 ...
係呀,因為大仔就上小學,細女6個月,想多d時間陪佢地,同時間穩定d,以前返shift日夜癲倒晒




伯爵府

積分: 18922


10#
發表於 13-5-25 13:11 |只看該作者

引用:其實receptionist人工有幾多度?

原帖由 scarlett1014 於 13-05-25 發表
其實receptionist人工有幾多度?
真係視乎公司,我就萬頭啦,但時間好無ot已經賺左喇!




大宅

積分: 3505


11#
發表於 13-5-25 13:24 |只看該作者

回覆:有無做receptionist既媽咪呀, 一齊傾下丫~~

我都係做咗2個幾月,不過無妳咁高人工




伯爵府

積分: 18922


12#
發表於 13-5-25 14:19 |只看該作者

引用:我都係做咗2個幾月,不過無妳咁高人工 +

原帖由 藍寶馬 於 13-05-25 發表
我都係做咗2個幾月,不過無妳咁高人工
其實我都唔知出面receptionist 係幾錢人工架




大宅

積分: 3505


13#
發表於 13-5-25 14:26 |只看該作者

回覆:julieann 的帖子

咁妳公司要求係咪比較高呀?有過萬真係好好呀




伯爵府

積分: 18922


14#
發表於 13-5-25 17:37 |只看該作者

引用:咁妳公司要求係咪比較高呀?有過萬真係好好

原帖由 藍寶馬 於 13-05-25 發表
咁妳公司要求係咪比較高呀?有過萬真係好好呀
其實又無咩特別要求,都係有時幫下admin做d濕碎野,但我未敢好張揚咁睇書呀果d,無野做就上網玩下電話咁!




大宅

積分: 2882


15#
發表於 13-5-25 18:21 |只看該作者
回覆 julieann 的帖子

咁正! 點解我揾唔到!?


水晶宮

積分: 55158

畀面勳章


16#
發表於 13-5-25 22:36 |只看該作者

回覆:有無做receptionist既媽咪呀, 一齊傾下丫~~

有咁高人工???


大宅

積分: 3505


17#
發表於 13-5-25 22:38 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+藍寶馬+於+13-05-25+發表咁妳

原帖由 julieann 於 13-05-25 發表
其實又無咩特別要求,都係有時幫下admin做d濕碎野,但我未敢好張揚咁睇書呀果d,無野做就上網玩下電話咁!



...
我部腦上唔到網㗎而且老闆娘係到,用手機都要小心d




大宅

積分: 1221


18#
發表於 13-5-25 23:44 |只看該作者
My salary is $19000, but my job duty not only the reception duty, but also need to handle whole office administration job.


伯爵府

積分: 18922


19#
發表於 13-5-25 23:47 |只看該作者

引用:My+salary+is+$19000,+but+my+job+duty+not

原帖由 addoil 於 13-05-25 發表
My salary is $19000, but my job duty not only the reception duty, but also need to handle whole offi ...
嘩,好高人工呀,好羨慕呀!




大宅

積分: 1221


20#
發表於 13-5-25 23:51 |只看該作者
I worked in this company over six years .......actually the admin job is 70% and the reception job is 30% only

首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo