自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3515


1#
發表於 06-10-19 12:36 |只看該作者

想投訴的士收多錢?

懷疑的士個錶有問題被收多錢?
已經取了收據,請問大家可以係邊樹投訴佢呀?
世上只有媽媽好,我就係一個好媽媽啊 :)


民房

積分: 47


2#
發表於 06-10-19 12:43 |只看該作者

Re: 想投訴的士收多錢?

的 士 服 務 的 投 訴


大宅

積分: 2959


3#
發表於 06-10-19 12:52 |只看該作者

Re: 想投訴的士收多錢?

[size=large]個的士司機是否兜你路?你location由邊度去?
我家有兩隻大烏龜


大宅

積分: 3515


4#
發表於 06-10-19 14:24 |只看該作者

Re: 想投訴的士收多錢?

我由茶果嶺去九龍灣行觀塘繞道,平時打的都係$30左右,今日竟然$43,條路同平時一樣,路面情況奕差不多,真唔知點解?所以懷疑佢個錶有問題想投訴!

chrisunkub 寫道:
[size=large]個的士司機是否兜你路?你location由邊度去?

世上只有媽媽好,我就係一個好媽媽啊 :)


大宅

積分: 3515


5#
發表於 06-10-19 14:27 |只看該作者

Re: 想投訴的士收多錢?

thank you!

世上只有媽媽好,我就係一個好媽媽啊 :)

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo