論盡家傭

跳至

首頁

尾頁
   4


大宅

積分: 3883


1#
發表於 13-6-1 10:49 |只看該作者
前後等了2個,最終都話屋企有事不來! 唔通屋企要照顧小孩、一隻狗和兩位會行會走的兩老,d工人都唔肯做? 都唔知仲要等幾耐至得? 發顛了!




別墅

積分: 925


2#
發表於 13-6-1 17:05 |只看該作者

回覆:好慘呀! 請不到工人!

我俾3個爽約,其中一個visa都出佐。只係湊個7個月bb,兩公婆返工。今日啱簽佐一個好後生,得1.5年hk經驗嘅姐姐,希望可以train得到


大宅

積分: 1675


3#
發表於 13-6-1 17:28 |只看該作者

回覆:wynsie0307 的帖子

如是菲傭,應該唔會願意。
大部分工人都唔鍾意有人在家“昅住”。
可考慮孟加拉及斯里蘭卡工人
或主動出多啲錢請


男爵府

積分: 5616


4#
發表於 13-6-1 19:30 |只看該作者

回覆:好慘呀! 請不到工人!

我都好似自己搵工噤,發左好多messages, 無咩人覆,心都實埋





公爵府

積分: 26817

畀面勳章 BK Milk勳章


5#
發表於 13-6-1 22:19 |只看該作者
唔好咁灰!
加油!


子爵府

積分: 12943


6#
發表於 13-6-1 23:04 |只看該作者
又老又嫩,佢哋好怕架,我工人之前就係要湊兩個細路又要照顧兩個老家,一家六口,佢怕怕了

點評

fatmth   好多工人都好"簡擇"....  發表於 13-6-3 16:30


大宅

積分: 3795

2023年兔年勳章 認識瑞士牛牛第二回 BK Milk勳章


7#
發表於 13-6-3 13:19 |只看該作者
你屋企有老, 有少, 仲有狗, 真係好難請, 海外都揀, 更何況本地, 佢哋都好識揀工, 希望你盡快搵到啦, 加油!!!


大宅

積分: 1625


8#
發表於 13-6-3 13:24 |只看該作者
係呀係呀!!! 屋企有老少, 仲有狗, 真係好好好好難請ga, 佢哋全部都好識揀工! 菲印傭好難請!


公爵府

積分: 29663


9#
發表於 13-6-3 13:28 |只看該作者
wynsie0307 發表於 13-6-1 10:49
前後等了2個,最終都話屋企有事不來! 唔通屋企要照顧小孩、一隻狗和兩位會行會走的兩老,d工人都唔 ...
我親戚(退休健康長者),只係兩個人,屋企有工人房。佢哋去 agency 度,個 agent 都同佢講話佢份工唔會有人想做喎!你話係咪有冇攪錯吖??

點評

是是但但  因老人家已退休, 工人唔想日對夜對,俾人ORDER做野...  發表於 13-6-5 11:13


瑪瑙宮

積分: 129351

2018復活節勳章 玩具勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


10#
發表於 13-6-3 13:47 |只看該作者

引用:你屋企有老,+有少,+仲有狗,+真係好難請,+海

原帖由 lct226 於 13-06-03 發表
你屋企有老, 有少, 仲有狗, 真係好難請, 海外都揀, 更何況本地, 佢哋都好識揀工, 希望你盡快搵到啦, 加油!! ...



公爵府

積分: 26003

醒目開學勳章


11#
發表於 13-6-3 14:15 |只看該作者

引用:我俾3個爽約,其中一個visa都出佐。只係湊

原帖由 W_cindy 於 13-06-01 發表
我俾3個爽約,其中一個visa都出佐。只係湊個7個月bb,兩公婆返工。今日啱簽佐一個好後生,得1.5年hk經驗嘅 ...
吓,原來出左visa佢地都可以唔黎㗎

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3824718&extra=page%3D1


別墅

積分: 925


12#
發表於 13-6-3 15:10 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+W_cindy+於+13-06-01+發表我

原帖由 bbcool 於 13-06-03 發表
吓,原來出左visa佢地都可以唔黎㗎
係啊,到佐抵港嗰日玩失蹤,agent打佢幾次電話先搵到,話菲律賓地震唔黎啦。我地只好cancel佢個簽證。當時我就黎生得,白白嘥佐兩個幾月時間,已冇時間同精力搵第二個。佢甘其實是否可以上黑名單?


公爵府

積分: 26003

醒目開學勳章


13#
發表於 13-6-3 15:25 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+bbcool+於+13-06-03+發表吓,

原帖由 W_cindy 於 13-06-03 發表
係啊,到佐抵港嗰日玩失蹤,agent打佢幾次電話先搵到,話菲律賓地震唔黎啦。我地只好cancel佢個簽證。當時 ...
咁,係咪要再比agent費?

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3824718&extra=page%3D1


大宅

積分: 1452


14#
發表於 13-6-3 15:28 |只看該作者
會行會走的兩老


大宅

積分: 1452


15#
發表於 13-6-3 15:30 |只看該作者
會行會走的兩老 佢 先唔做, 痴 痴 呆 呆可能會做.

點評

capricornbb  agree  發表於 13-6-8 03:06
fatmth  yes  發表於 13-6-3 16:31
jessiechen  你講出重點...  發表於 13-6-3 16:13


大宅

積分: 1749


16#
發表於 13-6-3 15:46 |只看該作者
其實請工人都好睇彩數, 有D好辛苦都會挨2年合約滿, 但有D黎玩一年半載就話唔玩, 轉工人浪費金錢仲浪費大家時間.
我唔好彩, 年半就要請第3個工人, 淨係俾AGENT費都唔平.
第一個印印, 做得OK, BB剛出世, 佢都好用心照顧, 但一年後話佢老公要佢返去生BB唔係就離婚, 姐姐唯有喊住走
第二個, 我以為醒, 特登簡個生左BB 0既菲菲, 點知, 佢一黎到就喊, 話掛住BB, 成日喊, 半年未停過, 做野又冇心機又失暈, 最後做左半年就話錢都唔要, 要返去見佢BB
0岩0岩上星期請左第三個完約印印, 希望好好醜醜都同我玩2年LA~~~
對佢地冇乜希望, 如果E個都係話走就走, 咁唯有做FTM


大宅

積分: 2582


17#
發表於 13-6-3 15:54 |只看該作者
dragonbbma 發表於 13-6-3 15:30
會行會走的兩老 佢 先唔做, 痴 痴 呆 呆可能會做.


無錯,會行會走會講會閙梗係唔做啦,搵痴痴呆呆起碼唔識閙佢!


子爵府

積分: 10328


18#
發表於 13-6-3 16:16 |只看該作者
呢啲case真係比較難請人, 不過有老人家幫手, 都可以頂住先...

正面啲諗, 佢未上工前唔嚟, 都好過做2日辭職, 你仲要比錢送佢走...試多幾次真係蝕到入肉


大宅

積分: 1015


19#
發表於 13-6-5 08:47 |只看該作者
我近期都係搵緊工人姐姐~ 我都請唔到 我係想請個照顧就黎出世既bb~ 屋企只有我同我老公, 平時我地2個都要返工既, 睇中左幾個工人姐姐都唔肯黎~ 而家唯有再週圍搵............................好灰~ 你有小朋友, 仲有隻狗同埋2個老人家響屋企, 應該更難~ 大家一齊加油~希望可以快d搵到工人姐姐~


已刪除用户

積分: 4040


20#
發表於 13-6-5 09:52 |只看該作者

回覆:wynsie0307 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo