跳至

首頁
12

尾頁
   0


侯爵府

積分: 20190

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1#
發表於 06-10-12 10:53 |只看該作者

私立幼稚園冇HK$13000學券資助, so disappointed!!

私立幼稚園冇HK$13000學券資助.

so disappointed!!


禁止發言

積分: 1331


2#
發表於 06-10-12 11:02 |只看該作者

Re: 私立幼稚園冇HK$13000學券資助, so disappointed!!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 20146

牛年勳章


3#
發表於 06-10-12 11:28 |只看該作者

Re: 私立幼稚園冇HK$13000學券資助, so disappointed!!

無奈
佢咁樣都係想人地生多D JU , 點知我呢D低收入人仕 , 只係比個仔讀私校 , 就無呢個優惠...................
仁德厚澤載福慧輝炫矢志盛風華


大宅

積分: 3007


4#
發表於 06-10-12 12:51 |只看該作者

Re: 私立幼稚園冇HK$13000學券資助, so disappointed!!

CML ,

我都係好似你咁唸, :-( :-( :-(

white1


公爵府

積分: 26028

好媽媽勳章


5#
發表於 06-10-12 13:19 |只看該作者

Re: 私立幼稚園冇HK$13000學券資助, so disappointed!!

:-( :-( :-(


侯爵府

積分: 20190

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


6#
發表於 06-10-12 13:32 |只看該作者

Re: 私立幼稚園冇HK$13000學券資助, so disappointed!!

喺元朗區內, 讀非牟利 kinder 未必係低收入家庭, 讀私人kinder 又唔等於屋企有錢。
區內 私人kinder嘅學費講緊係1xxx - 2xxx 1个月(half day), 同中區一帶嘅私人kinder幾千蚊1个月根本冇得比。
如果真係想幫中/低收入家庭嘅話, 点解唔索性以家庭收入嚟决定, 而非根據讀非牟利 or 私人kinder黎决定?

最公平都係人人有份.


男爵府

積分: 7101


7#
發表於 06-10-12 15:01 |只看該作者

Re: 私立幼稚園冇HK$13000學券資助, so disappointed!!

佢好似以為只有高收入人仕才會讀私校, 都0吾用腦架.


男爵府

積分: 5866


8#
發表於 06-10-12 15:03 |只看該作者

Re: 私立幼稚園冇HK$13000學券資助, so disappointed!!

有無人因此會轉讀資助學校 ????


大宅

積分: 4222


9#
發表於 06-10-12 15:10 |只看該作者

Re: 私立幼稚園冇HK$13000學券資助, so disappointed!!

請問元朗那些幼稚園屬於私立?
肖珍,曾光屬於嗎?


侯爵府

積分: 20190

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


10#
發表於 06-10-12 15:34 |只看該作者

Re: 私立幼稚園冇HK$13000學券資助, so disappointed!!

bebeyan,

no la, 只要个女讀得開心又學到嘢, 我就唔会考慮轉校, 始終當初都唔係以school fee 多少而决定讀呢間 ( 當然, $4,000 / $5000個d我就唔会揀)。


Olivia,

肖珍 / 真光 本身係教会辦, 多數係"非牟利", 不過你最好問番間學校就最準確。

bebeyan 寫道:
有無人因此會轉讀資助學校 ????


男爵府

積分: 7101


11#
發表於 06-10-12 15:42 |只看該作者

Re: 私立幼稚園冇HK$13000學券資助, so disappointed!!

我send左一封email 去 行政長官辦公室 [email protected], 希望出一點點力啦. 內容如下:

你好,

本人住天水圍, 家庭收入每月不到一萬四千, 但我的囝囝已經報了私人的幼稚園, 根據我所知, 私人的幼稚園的家庭不是如行政長官所講是高產收入, 政策應一視同仁, 每個6歲以下小朋友都可享有, 也可以鼓勵人生3個孩子. 另外, 很多私校的半日學費其實每月不到$2500. 請行政長官看清楚一點, 及


男爵府

積分: 5866


12#
發表於 06-10-12 15:48 |只看該作者

Re: 私立幼稚園冇HK$13000學券資助, so disappointed!!

CML2006,

我覺得 $ 只係其中一問題, 我擔心因私校老師都沒有資助進修,會流失嗎 ?? 學校會否收生不足...,不敢加學費又減少左教學資源..,可能我想多了.....


禁止發言

積分: 1331


13#
發表於 06-10-12 15:48 |只看該作者

Re: 私立幼稚園冇HK$13000學券資助, so disappointed!!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5866


14#
發表於 06-10-12 15:50 |只看該作者

Re: 私立幼稚園冇HK$13000學券資助, so disappointed!!

moondream3003,

我都會試下你的方法寫信去反映,表達下.....,真係不公平,曾生話已有9成cover 到 ????????我都試圖在在區內找一些高質數的資助幼稚園,但真係不多.....


禁止發言

積分: 1331


15#
發表於 06-10-12 16:01 |只看該作者

Re: 私立幼稚園冇HK$13000學券資助, so disappointed!!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 1331


16#
發表於 06-10-12 16:04 |只看該作者

Re: 私立幼稚園冇HK$13000學券資助, so disappointed!!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 14553


17#
發表於 06-10-12 16:09 |只看該作者

Re: 私立幼稚園冇HK$13000學券資助, so disappointed!!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 20065


18#
發表於 06-10-12 16:30 |只看該作者

Re: 私立幼稚園冇HK$13000學券資助, so disappointed!!

請問妳地知唔知天水圍邊幾間幼稚園係私立架, 好等我篩選下, 好煩呀.... :-( :-( :-(


男爵府

積分: 5866


19#
發表於 06-10-12 16:31 |只看該作者

Re: 私立幼稚園冇HK$13000學券資助, so disappointed!!

Chirstie,

星期六聖葉理諾開放日wor....

我搔爆頭, 唔知那間好...., 如留守私校, 的同學仔,老師會唔會走左一半??????? 好多人好似想改變主意....., 今日有同學仔媽咪話出番元朗讀,比較多choice.


侯爵府

積分: 20190

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


20#
發表於 06-10-12 16:52 |只看該作者

Re: 私立幼稚園冇HK$13000學券資助, so disappointed!!

Moondream,

Good Job!! I will do like you….

***********

Bebeyan,

或者可以咁睇, 呢个學卷資助係比家長嘅, 唔係比學校, 所以同教師有冇資助進修係應該無關嘅。

作為一间非牟利學校,如果因為家長有咗資助而加學費嘅話, 呢间"非牟利"就真係要不得喇。

作為一私立學校,佢唔会為咗令家長有學卷資助而轉做非牟利學校, 要生存, 唯一可以做嘅就係"再做好D" ( 汰弱留強!!! )

預計坊間会多咗好多小朋友興趣班 / 進修班, 因為多咗budget 比小朋友。

長遠嚟講對家長可能係好事, 但我仍然覺得好唔公平。



首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo