自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   2


禁止訪問

積分: 3065


1#
發表於 13-6-16 18:38 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 96872

2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章 笑得好勳章 最關心BB問題熱投勳章 hashtag影視迷勳章 大廚勳章 炎夏勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 親子王國15週年勳章


2#
發表於 13-6-16 18:41 |只看該作者

回覆:我想針耳洞!

MB消咗毒,秘剎「dung」得咗




禁止訪問

積分: 4589


3#
發表於 13-6-16 18:42 |只看該作者

回覆:lovingyou_92 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


雲母殿

積分: 1367086

虎到金來勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 想生BB熱投 DHA勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


4#
發表於 13-6-16 18:44 |只看該作者
本帖最後由 wcpcelia 於 13-6-16 18:45 編輯

我都係求其揾間營業多年的舖頭仔幫我針咋...
都OK的

點評

丫雅  我係求其搵間有得幫人穿耳ge穿架咋~  發表於 13-6-16 22:24


水晶宮

積分: 57382

好媽媽勳章


5#
發表於 13-6-16 18:46 |只看該作者

回覆:我想針耳洞!

用槍打/古老方法都試過。。。古老方法反而無發炎, 而且一啲都唔痛。。。


男爵府

積分: 5250


6#
發表於 13-6-16 18:47 |只看該作者
我當年係係鋪頭揀對防敏感耳環
耳環裝係打耳窿鎗上
papa兩下就打耳環入耳珠
完全唔使接觸到工具。
幾日後先可以取耳環落來
無滴藥水照日日洗頭
咩事都無。


珍珠宮

積分: 32699

開心吸收勳章 畀面勳章


7#
發表於 13-6-16 18:49 |只看該作者

引用:用槍打/古老方法都試過。。。古老方法反而

原帖由 丙丙 於 13-06-16 發表
用槍打/古老方法都試過。。。古老方法反而無發炎, 而且一啲都唔痛。。。

...
請問咩叫古老方法?我媽細個,係個阿婆,用薑捽慶耳珠,然後“夾生”用尖錐鑽鑽鑽咁……好恐怖

我是一隻喵


珍珠宮

積分: 32699

開心吸收勳章 畀面勳章


8#
發表於 13-6-16 18:56 |只看該作者

引用:我當年係係鋪頭揀對防敏感耳環耳環裝係打耳

原帖由 xykhyk 於 13-06-16 發表
我當年係係鋪頭揀對防敏感耳環
耳環裝係打耳窿鎗上
papa兩下就打耳環入耳珠
我當年都係用槍打,第一對耳環帶左成年先第一次除落黎,一來人地話第一對帶耐d,以後會無咁易發炎,二來好實唔識除,三來無錢買另一對耳環。後來俾個口花男同學留意到我完全唔會換耳環,先開始試下除落黎。touch wood, 真係帶乜cheap耳環,都無點發過炎

我是一隻喵


公爵府

積分: 25625


9#
發表於 13-6-16 18:58 |只看該作者

回覆:我想針耳洞!

我係嘉樂寸咋




伯爵府

積分: 19301


10#
發表於 13-6-16 19:00 |只看該作者

引用:MB消咗毒,秘剎「dung」得咗 +

原帖由 a-mi 於 13-06-16 發表
MB消咗毒,秘剎「dung」得咗
MB即係咩呀?




男爵府

積分: 5250


11#
發表於 13-6-16 19:02 |只看該作者
siumeow 發表於 13-6-16 18:56
我當年都係用槍打,第一對耳環帶左成年先第一次除落黎,一來人地話第一對帶耐d,以後會無咁易發炎,二來好 ...

當年買定好幾對靚靚耳環先去打耳窿咖
第三日我就除對防敏感耳環落來日日換唔同耳環添。
不過宜加好少戴耳環了,成日跌其中一邊搵唔返好心痛


翡翠宮

積分: 96872

2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章 笑得好勳章 最關心BB問題熱投勳章 hashtag影視迷勳章 大廚勳章 炎夏勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 親子王國15週年勳章


12#
發表於 13-6-16 19:04 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+a-mi+於+13-06-16+發表MB消咗

原帖由 唐老鴨kk 於 13-06-16 發表
MB即係咩呀?
Mabelle




珍珠宮

積分: 45160


13#
發表於 13-6-16 19:08 |只看該作者
我都係在細鋪穿的~

但上年帶左個男 FD 去金百利穿~ (角位, 好多耳環那間)


珍珠宮

積分: 32699

開心吸收勳章 畀面勳章


14#
發表於 13-6-16 19:10 |只看該作者

引用:Quote:siumeow+發表於+13-6-16+18:56+我當

原帖由 xykhyk 於 13-06-16 發表
當年買定好幾對靚靚耳環先去打耳窿咖
第三日我就除對防敏感耳環落來日日換唔同耳環添。
不過宜加好少戴耳 ...
我都好怕唔見咁隻
所以除左長帶果對,買親幾乎都係旺中幾蚊隻例如1.5cm咁大既心心,簡單珍珠款咁

我是一隻喵


男爵府

積分: 5250


15#
發表於 13-6-16 19:15 |只看該作者
siumeow 發表於 13-6-16 19:10
我都好怕唔見咁隻
所以除左長帶果對,買親幾乎都係旺中幾蚊隻例如1.5cm咁大既心心,簡單珍 ...

我就係跌咗隻純金珠耳環
阿媽專登去金鋪買俾我咖
好有紀念意義
好心痛,之後就好少戴了


水晶宮

積分: 57382

好媽媽勳章


16#
發表於 13-6-16 19:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+丙丙+於+13-06-16+發表用槍打

原帖由 siumeow 於 13-06-16 發表
請問咩叫古老方法?我媽細個,係個阿婆,用薑捽慶耳珠,然後“夾生”用尖錐鑽鑽鑽咁……好恐怖

...
都係用薑摔, 摔到無知覺, 用連衫針一拮。。。ok當時我5歲, 無驚無痛, 拮完都唔知

大個見人拮, 摔咗幾吓, 痛c嗰個女仔, 我睇到都


伯爵府

積分: 19301


17#
發表於 13-6-16 19:32 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+唐老鴨kk+於+13-06-16+發表MB

原帖由 a-mi 於 13-06-16 發表
Mabelle
咁大概幾錢倒?因為想帶嗰女去穿




琥珀宮

積分: 176549

開心吸收勳章 熱血勳章 玩具勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


18#
發表於 13-6-16 21:25 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+丙丙+於+13-06-16+發表用槍打

原帖由 siumeow 於 13-06-16 發表
請問咩叫古老方法?我媽細個,係個阿婆,用薑捽慶耳珠,然後“夾生”用尖錐鑽鑽鑽咁……好恐怖

...




simple is the best~


珍珠宮

積分: 30874

大廚勳章


19#
發表於 13-6-16 21:50 |只看該作者

引用:有無人去過邊間覺得乾淨企理,整得推介?我

原帖由 lovingyou_92 於 13-06-16 發表
有無人去過邊間覺得乾淨企理,整得推介?我朋友話佢之前去左一間d工具可能唔太乾淨,好快就發炎,所以想問 ...
我次次都係旺角穿架咋,細個讀書無乜閒錢嘛,又唔識驚
耳珠4個,耳骨1個,耳門1個
全部都無事




禁止訪問

積分: 3065


20#
發表於 13-6-16 22:19 |只看該作者

回覆:唐老鴨kk 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo