自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   1


男爵府

積分: 9246

畀面勳章


1#
發表於 13-6-15 23:39 |只看該作者
OK嗎??


伯爵府

積分: 18865


2#
發表於 13-6-15 23:59 |只看該作者

回覆:GIGI168 的帖子

我上年冬天去又要帶泳衣,2大2小都係一個29",玩5日4晚,我會帶d衫或舊底底,可以掉,我見有一家4人4個行李。




翡翠宮

積分: 97287


3#
發表於 13-6-16 00:01 |只看該作者

回覆:四人(2大2小)去韓國拿一個29吋及一個20吋行李箱

Ok 鬆動



<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lilypie.com/pic/2010/02/26/jFSJ.jpg" width="100" height="80" border="0" alt="Lilypie - Personal picture" /><img src="http://lb4f.lilypie.com/eb6op8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fourth Birthday tickers" /></a>


已刪除用户

積分: 12805


4#
發表於 13-6-16 00:13 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 34184

好媽媽勳章


5#
發表於 13-6-16 00:16 |只看該作者
我去果次, 去無問題, 但返黎買左好多野, 買左個紅白藍...


伯爵府

積分: 16416

虎到金來勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


6#
發表於 13-6-16 00:19 |只看該作者

回覆:四人(2大2小)去韓國拿一個29吋及一個20吋行李箱

如果忍到手唔買野一定夠

珍惜自己,珍惜身邊人...珍惜眼前人
不要給自己一個遺憾~


大宅

積分: 1014


7#
發表於 13-6-16 00:46 |只看該作者

回覆:四人(2大2小)去韓國拿一個29吋及一個20吋行李箱

我冬天去,兩大一小,冬天衫勁厚,滑雪服又厚,帶左兩隻29"喼,返黎時買完野仲要買多個紅白藍寄倉




侯爵府

積分: 24828


8#
發表於 13-6-16 01:16 |只看該作者

引用:OK嗎??

原帖由 GIGI168 於 13-06-15 發表
OK嗎??
我一個人去29吋喼,返黎28k


伯爵府

積分: 15293


9#
發表於 13-6-16 01:22 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+GIGI168+於+13-06-15+發表OK

原帖由 skybiebie 於 13-06-16 發表
我一個人去29吋喼,返黎28k
29”好2超重……


珍珠宮

積分: 41589


10#
發表於 13-6-16 01:26 |只看該作者

回覆:四人(2大2小)去韓國拿一個29吋及一個20吋行李箱

唔夠,要帶多個喼放戰利品




珍珠宮

積分: 45787

好媽媽勳章


11#
發表於 13-6-16 01:27 |只看該作者
因人而異


翡翠宮

積分: 77016


12#
發表於 13-6-16 01:28 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+GIGI168+於+13-06-15+發表OK

原帖由 skybiebie 於 13-06-16 發表
我一個人去29吋喼,返黎28k
我5月底又係一個人去,返黎30kgs




子爵府

積分: 13887


13#
發表於 13-6-16 01:46 |只看該作者
唔夠..我自己一個都要一個28”+一個20”


侯爵府

積分: 20227

最關心BB問題熱投勳章


14#
發表於 13-6-16 01:49 |只看該作者

回覆:四人(2大2小)去韓國拿一個29吋及一個20吋行李箱

兩個29"就差唔多,20"我個人認為太細了




男爵府

積分: 8322


15#
發表於 13-6-16 01:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+GIGI168+於+13-06-15+發表OK

原帖由 skybiebie 於 13-06-16 發表
我一個人去29吋喼,返黎28k
我都係!


公爵府

積分: 26492


16#
發表於 13-6-16 01:57 |只看該作者

引用:OK嗎??

原帖由 GIGI168 於 13-06-15 發表
OK嗎??
我四個人台灣8日, 復活節去, 帶一個29吋。
我係勁買手信。 回程時多了二個摺得的手提袋。


子爵府

積分: 14775


17#
發表於 13-6-16 02:00 |只看該作者
My family一定唔得


水晶宮

積分: 61761


18#
發表於 13-6-16 10:20 |只看該作者
本帖最後由 birdbird 於 13-6-16 10:20 編輯
GIGI168 發表於 13-6-15 23:39
四人(2大2小)去韓國拿一個29吋及一個20吋行李箱, OK嗎??

你要check 清楚你所乘的航空公司對於寄倉行李的重量及 size 限制.
有d airline 只限每人一件寄倉行李, 20kg or 23 kg,
行李箱的長闊高亦有限制;
而且同行人士的行李重量不可以合在一起計算.
所以有時2人同行, 都需要用兩個行李箱, 視乎坐那一個 airline.


寶石宮

積分: 288888

大廚勳章 玩具勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 畀面勳章


19#
發表於 13-6-16 10:22 |只看該作者
GIGI168 發表於 13-6-15 23:39
OK嗎??
ok, 最好帶多個旅行袋


侯爵府

積分: 24828


20#
發表於 13-6-16 17:11 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+skybiebie+於+13-06-16+發表

原帖由 anitawong21 於 13-06-16 發表
29”好2超重……
Yes仲未計hand carry


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo