婆媳關係

跳至

首頁
12

尾頁
   2


大宅

積分: 3753


1#
發表於 13-6-11 15:07 |只看該作者
極品叔仔和弟婦次次出來飲茶都唔埋單,成日叫我同c6埋單睇見2隻菠蘿雞就火滾!

點評

mamagering  我叔仔都係咁,次次一家人出去都係c6比,唔好話比,夾都唔會  發表於 13-6-24 16:25


大宅

積分: 1892


2#
發表於 13-6-11 15:17 |只看該作者
下次講明AA制吧,我都明白好似老馮既態度係最乞人憎,做人要有來有往嘛


水晶宮

積分: 74328


3#
發表於 13-6-11 15:30 |只看該作者
叔仔係你C6個弟弟.
弟婦係你自己弟弟的太太.
你地男女雙方家人一齊飲茶

點評

wongjoetabo    發表於 13-6-11 21:32


水晶宮

積分: 74328


4#
發表於 13-6-11 15:32 |只看該作者
有時有D家庭,一向係有大食大,如果你C6未結婚之前已經請慣晒,好難因為婚姻狀況有變而改變.


男爵府

積分: 9773


5#
發表於 13-6-11 15:33 |只看該作者
同唔同埋長老先?

如果同埋長老,下次晌咁多人面前講明一人埋一次,或者即場除一半

如果唔同長老,sorry,下次搭枱前搵部長開咗點心卡寫咗茶位比佢兩個先:;pppp:
記者朋友們唔該勤力D出去搵料寫新聞,唔好上網QUOTE我D留言落報紙啦,唔該!


大宅

積分: 1472


6#
發表於 13-6-11 16:03 |只看該作者

回覆:極品叔仔和弟婦

我C6個大哥大嫂都係咁架!!!
有次大哥叫飲茶,因為佢外父外母黎,
個個到齊飲茶啦,大哥全程針茶只針比自己,竟然係我地係咁不斷針茶比佢外父外母,到埋單時竟然Q埋雙手唔理,最後由叔仔去比錢……
事後99只係話大哥係蠢啲架!


點評

小肥楊  我話大哥最精就真  發表於 13-6-11 16:53


珍珠宮

積分: 35738


7#
發表於 13-6-11 16:09 |只看該作者
我男家o個兩個唔俾錢仲要不斷彈,話出街 d o野唔好食,一味想返屋企 6299 煮。佢地唔俾家用,白飯 & 無用公筷夾過晒o既送全部照 pack 走。99 早 2 日入o左醫院,端午餐飯整唔到,聽日先出街食一次。我肯定聽日又會案件重演


大宅

積分: 3438

醒目開學勳章 畀面勳章


8#
發表於 13-6-11 16:15 |只看該作者
helenj 發表於 13-6-11 15:07
極品叔仔和弟婦次次出來飲茶都唔埋單,成日叫我同c6埋單睇見2隻菠蘿雞就火滾! ...

你都好D , 我叔仔同老婆重過份 , 我 ,
叔仔係大陸住 ,有個b6老婆 , 生左個仔 , 我叔仔成曰話做生意 ,(但係吹水多 , 因吾想回港做嘢 ,係大陸無人理到他們,自由 ) 個仔落來HK比6299睇,照顧 , 叔仔無比家用 , 他老婆吾洗做 , 日日happy !
6299 一無$就問我c6取 , 我剛剛無做嘢 , 6299 就成日叫我c6話我快D找嘢做 ! 你話我火吾火滚 !


伯爵府

積分: 17464

好媽媽勳章 BK Milk勳章


9#
發表於 13-6-11 16:19 |只看該作者
我地次次都AA制, 無論男家兄弟姐妹或女家, 我們都好自動自覺AA制.


大宅

積分: 1364


10#
發表於 13-6-11 16:34 |只看該作者
helenj 發表於 13-6-11 15:07
極品叔仔和弟婦次次出來飲茶都唔埋單,成日叫我同c6埋單睇見2隻菠蘿雞就火滾! ...
我情願飲茶時埋單,總好過餐餐都要預埋佢地但完全冇收過家用啦


別墅

積分: 984


11#
發表於 13-6-11 16:37 |只看該作者
可能覺得自己仲細, 有大食大...完全唔知自己有幾唔妥...


禁止訪問

積分: 515


12#
發表於 13-6-11 16:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3753


13#
發表於 13-6-11 17:27 |只看該作者
我哋唔同住正所謂一家一主,叔仔係我c6細老,弟婦即係c6細老老婆,之前同佢老婆講左話一人一次請佢話好無所謂喎,到埋單見佢完全無反應我可以點做, 衰到叫埋工人黎食7咁食,佢屋企好似無飯開咁,我99無鬼用只係佢後面講激死,我99話佢講野無句真,永遠攞人著數喎,呢2隻菠蘿雞返去6299屋企食飯,佢下午就返話落去飲茶我99以為佢2公婆請佢2個老人家飲茶,到埋單唔埋,最後62埋,99話好多次係咁啦,又有1 次仲離譜食晚飯叫99埋單,99話點解要我埋,佢話唔係有大食大,99個頭出煙,我養到你咁大仲要我埋單,我都無收入,我只係收你$500買野食另外$500家用,仲要我埋單,仲請埋你老婆食有無攪錯左,所以姑9和姑仔都怕左呢2隻菠蘿雞,全屋企不歡迎佢哋返來,只係62歡喜的.


複式洋房

積分: 349


14#
發表於 13-6-11 19:30 |只看該作者

引用:極品叔仔和弟婦次次出來飲茶都唔埋單,成日

原帖由 helenj 於 13-06-11 發表
極品叔仔和弟婦次次出來飲茶都唔埋單,成日叫我同c6埋單睇見2隻菠蘿雞就火滾! ...
我會出聲,即刻計跟住講每位幾多錢!唔係厚面皮厚度唔俾下話?




大宅

積分: 3753


15#
發表於 13-6-11 19:57 |只看該作者
大姑9話做人識做,你請我請你一人一次好公平,只會食人野不要得,仲攪笑一樣野就係99問我,係細嫂(弟婦)係咪落錯注當時聽唔明(落錯注),原來細嫂(弟婦)以為這戶人家肯定好有$,因為大姑9有2層樓係手,個99肯定好有米啦,叔仔又係孻仔實會比$佢買樓,點知一個都無話借比佢哋,和我們這一家,99諗佢肯定好失望啦,佢都攪錯曬這家個個都係自力更生,(弟婦)之前同我講99唔借$比佢哋買樓,只會借比大姑9仲無計息喎,我就同佢講99的$佢喜歡比邊個人,我同你無權過問,佢話99篇心喎,我心諗你又佢好好咩,食飯都叫99埋單,人心不足蛇吞象! 講呢個弟婦講足3日3晚都講唔完呀!


水晶宮

積分: 63645

hashtag影視迷勳章


16#
發表於 13-6-11 20:12 |只看該作者

引用:我哋唔同住正所謂一家一主,叔仔係我c6細老,

原帖由 helenj 於 13-06-11 發表
我哋唔同住正所謂一家一主,叔仔係我c6細老,弟婦即係c6細老老婆,之前同佢老婆講左話一人一次請佢話好無所謂 ...
呢d人面皮真厚……


大宅

積分: 4007


17#
發表於 13-6-11 20:14 |只看該作者

回覆:極品叔仔和弟婦

可以唔叫埋佢地一齊食嗎?




大宅

積分: 1203


18#
發表於 13-6-11 21:30 |只看該作者

回覆:極品叔仔和弟婦

下次食飯,用一家人既單位黎計,有幾多家人就除幾多份長老級別唔計,無得到佢賴皮


大宅

積分: 4106


19#
發表於 13-6-12 00:43 |只看該作者
chunhinbb 發表於 13-6-11 21:30
下次食飯,用一家人既單位黎計,有幾多家人就除幾多份長老級別唔計,無得到佢賴皮

...
這方法最好,即場每家攞錢出黎夾,佢扮傻你地咪又扮傻,大家一齊叫佢比錢。


別墅

積分: 904


20#
發表於 13-6-12 10:03 |只看該作者

回覆:極品叔仔和弟婦

其實AA制就最好,我地就按家庭數目平分




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo