心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 13035


1#
發表於 13-6-4 10:24 |只看該作者
爸...你已離開左我差不多三個星期了...這段日子我一直都很掛住你...表面上我好像已經收拾好心情..但其實我是時時刻刻都想念你...
這三星期我夢中見過你三次....頭二次我估是我真的太想你了....係好日常生活的片段...但上星期五果次我雖然很短...只有你同我講的二句說話..但我覺得很真實....
後日..正式的跟你告別了......希望到時我能好好控制眼淚..因你唔鐘意見到我哭的.....


複式洋房

積分: 336


2#
發表於 13-6-4 17:36 |只看該作者
回覆 happygirl_001- 的帖子

我爸也剛離開我1個多月,我也和你一樣很掛念他,很多時想起還會哭。我們要一起加油呀!雖然爸爸離開了,但我相信他對我們的愛永遠存在的!加油!


珍珠宮

積分: 44912

2018復活節勳章 BK Milk勳章


3#
發表於 13-6-4 17:47 |只看該作者
JM, 加油..
爸爸知道的
我慶幸我是水瓶星座.
爸爸是我心中的大樹.
媽媽是我一生的偶像.
姐姐是我一世的知己.
弟弟是我生活的依賴.
多多是我平常的歡樂.
一家人嘛!


大宅

積分: 3493


4#
發表於 13-6-4 20:45 |只看該作者

回覆:爸....很掛住你呀

加油,雖然佢離開這世界但他活在你的心中,他只是轉個地方繼續守護著你。





禁止訪問

積分: 1781


5#
發表於 13-6-4 21:31 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13035


6#
發表於 13-6-4 21:40 |只看該作者
本帖最後由 happygirl_001- 於 13-6-4 21:42 編輯

回覆 cmybabies 的帖子

jm,你也要加油呀!我知道他是知道我愛他的,同埋佢已再沒有痛楚了,他會活左我心中。只係放工返到屋企得自己一個時會想起很多之前的片段。


禁止訪問

積分: 65


7#
發表於 13-6-4 23:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6378

畀面勳章


8#
發表於 13-6-4 23:23 |只看該作者
Add oil I miss my PaPa too


大宅

積分: 4407


9#
發表於 13-6-5 13:19 |只看該作者

回覆:爸....很掛住你呀

加油


大宅

積分: 2124


10#
發表於 13-6-5 15:56 |只看該作者

引用:爸...你已離開左我差不多三個星期了...這段

原帖由 happygirl_001- 於 13-06-04 發表
爸...你已離開左我差不多三個星期了...這段日子我一直都很掛住你...表面上我好像已經收拾好心情..但其實我 ...
加油呀


大宅

積分: 3448


11#
發表於 13-6-5 16:25 |只看該作者
回覆 happygirl_001- 的帖子

我老豆也是剛離開我, 我亦都很掛住我老豆


子爵府

積分: 13035


12#
發表於 13-6-5 17:37 |只看該作者
回覆 joew_525 的帖子

大家都要加油呀....可能黎緊又到父親節同我爸的生日....所以更掛住佢......
每朝係電視都見到一個父親節倒數的廣告....見到就想哭


侯爵府

積分: 24803


13#
發表於 13-6-5 20:22 |只看該作者
just want to say: PaPa: I love u so much, i miss u so much!


子爵府

積分: 13035


14#
發表於 13-6-5 22:06 |只看該作者
回覆 bero 的帖子

Me 2


大宅

積分: 3985


15#
發表於 13-6-5 22:38 |只看該作者

回覆:爸....很掛住你呀

我爸爸離開十年了,有時想起仍不禁流淚,無奈這是人生必經過程, 加油!


複式洋房

積分: 336


16#
發表於 13-6-5 23:27 |只看該作者

回覆:happygirl_001- 的帖子

我每次見/聽到父親節廣告都唔想聽/睇!missing dad so much…


複式洋房

積分: 336


17#
發表於 13-6-5 23:29 |只看該作者

回覆:爸....很掛住你呀

各位加油!


別墅

積分: 815


18#
發表於 13-6-6 00:42 |只看該作者
回覆 joew_525 的帖子

爸爸。我都好掛住你。我一個人獨處時。總是會流淚。


公爵府

積分: 28457


19#
發表於 13-6-6 09:14 |只看該作者
i miss him .....


子爵府

積分: 13035


20#
發表於 13-6-6 10:03 |只看該作者
回覆 cmybabies 的帖子

 我都係,同埋不其然會諗起以前點同他興祝

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo