自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 10666


1#
發表於 06-10-24 12:58 |只看該作者

請問男士通常用咩散銀包呀??? 我想買比男朋友呀???

請問男士通常用咩散銀包呀??? 我想買比男朋友呀???
07.11.2006 就是同男朋友拍拖十週年紀念日喇,男友之前唔見咗散銀包,我想送返個散銀包給他,有咩牌子適合男士用呢??? 有冇好介紹呀??? thx


大宅

積分: 1972


2#
發表於 06-10-24 13:01 |只看該作者

Re: 請問男士通常用咩散銀包呀??? 我想買比男朋友呀???

我見好多男士通常都係唔用多, 行步路都係好多散紙聲, 離遠都聽到佢行緊埋o黎


水晶宮

積分: 50254


3#
發表於 06-10-24 13:08 |只看該作者

Re: 請問男士通常用咩散銀包呀??? 我想買比男朋友呀???

Yes, my hubby also do not use coins bag.
sweetheart 寫道:
我見好多男士通常都係唔用多, 行步路都係好多散紙聲, 離遠都聽到佢行緊埋o黎

若沒有忙碌, 你便不會懂得善用閒暇; 沒有痛苦, 便不會明白快樂的得來不易; 沒有失去, 我們更不會懂得珍惜--是苦是甜也好, 是時間太多或太少也好, 最重要的, 還是請不要浪費你的人生! (純粹分享 ^0^)


大宅

積分: 1554


4#
發表於 06-10-24 13:12 |只看該作者

Re: 請問男士通常用咩散銀包呀??? 我想買比男朋友呀???

佢唔見左果款還有得買嗎?買返俾佢會唔會用開有感情D呢?

[img]http://www.fopix.net/d/1156209-2/P1011006.JPG[img]


男爵府

積分: 8901

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


5#
發表於 06-10-24 13:21 |只看該作者

Re: 請問男士通常用咩散銀包呀??? 我想買比男朋友呀???

我老公個散銀包就係褲袋 , 佢多唔多咭ga? 買個咭片套重好啦。


大宅

積分: 4310


6#
發表於 06-10-24 13:38 |只看該作者

Re: 請問男士通常用咩散銀包呀??? 我想買比男朋友呀???

我老公都唔用散子包


翡翠宮

積分: 75475


7#
發表於 06-10-24 13:46 |只看該作者

Re: 請問男士通常用咩散銀包呀??? 我想買比男朋友呀???


我身邊既男人 (包括我honey, 老豆, 男性朋友 ..... 等等), 都冇一個會用散銀包喎 .......


大宅

積分: 3544

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


8#
發表於 06-10-24 14:12 |只看該作者

Re: 請問男士通常用咩散銀包呀??? 我想買比男朋友呀???

楊桃 寫道:

我身邊既男人 (包括我honey, 老豆, 男性朋友 ..... 等等), 都冇一個會用散銀包喎 .......



me too!


別墅

積分: 535


9#
發表於 06-10-24 16:27 |只看該作者

Re: 請問男士通常用咩散銀包呀??? 我想買比男朋友呀???

timberland吖,幾百蚊個又簡單又襟用!


翡翠宮

積分: 90932


10#
發表於 06-10-24 16:39 |只看該作者

Re: 請問男士通常用咩散銀包呀??? 我想買比男朋友呀???

楊桃 寫道:

我身邊既男人 (包括我honey, 老豆, 男性朋友 ..... 等等), 都冇一個會用散銀包喎 .......



我幾十歲人都唔知男人可以用散子包架!


男爵府

積分: 5009


11#
發表於 06-10-24 16:40 |只看該作者

Re: 請問男士通常用咩散銀包呀??? 我想買比男朋友呀???

我傻佬都唔用散子包 佢通常放落褲袋就算
lu     lu[size=xx-large] 天賜泳銅


男爵府

積分: 5009


12#
發表於 06-10-24 16:42 |只看該作者

Re: 請問男士通常用咩散銀包呀??? 我想買比男朋友呀???

不如唔好買散字包啦 買個銀包仲好啦再唔係就腰包
lu     lu[size=xx-large] 天賜泳銅

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo