自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6445


1#
發表於 13-6-21 19:19 |只看該作者
去親尖沙咀
梗有人問我"係咪著中碼衫"
頭先又問我
行前少少見到有警察
好想同警察講,
講呢d人係咪有組織既炸騙集團,


水晶宮

積分: 60478


2#
發表於 13-6-21 19:21 |只看該作者

引用:去親尖沙咀梗有人問我"係咪著中碼衫"頭先又

原帖由 小瑩與小熊 於 13-06-21 發表
去親尖沙咀
梗有人問我"係咪著中碼衫"
頭先又問我



伯爵府

積分: 19895

畀面勳章


3#
發表於 13-6-21 19:23 |只看該作者

回覆:去親尖沙咀,梗有人問我"係咪著中碼衫"

應該之後會同你講我公司搵緊模特兒試衫辦,之前好多呢啲事件發生

除了你我誰都不愛,to have but not to hold


侯爵府

積分: 20312


4#
發表於 13-6-21 19:23 |只看該作者

回覆:去親尖沙咀,梗有人問我"係咪著中碼衫"

呢條橋真係打不死,10年前已經有




珍珠宮

積分: 30556

畀面勳章 hashtag影視迷勳章


5#
發表於 13-6-21 19:24 |只看該作者

引用:去親尖沙咀梗有人問我"係咪著中碼衫"頭先又

原帖由 小瑩與小熊 於 13-06-21 發表
去親尖沙咀
梗有人問我"係咪著中碼衫"
頭先又問我
其實呢種手法已用左十幾年,我以前行親銅鑼灣都有用問係咪著細碼/中碼。

點評

wcpcelia    發表於 13-6-22 09:12
greenpea    發表於 13-6-21 19:33


子爵府

積分: 13137

畀面勳章 BK Milk勳章


6#
發表於 13-6-21 19:24 |只看該作者

回覆:去親尖沙咀,梗有人問我"係咪著中碼衫"

我又係,嗰d阿姐好煩,最憎佢地喺我行緊時拍我膊頭!


公爵府

積分: 25507


7#
發表於 13-6-21 19:25 |只看該作者

回覆:去親尖沙咀,梗有人問我"係咪著中碼衫"

你話係,咪有人會話公司想搵中碼衫model,叫你上去面試.然後話你皮膚唔得,去隔離幫襯擺低幾萬蚊做facial做機,每錢仲教你借財務



唔該唔好同我打招呼,不要點評!


子爵府

積分: 14392

2024年龍年勳章


8#
發表於 13-6-21 19:51 |只看該作者
10++年前已有, e 家仲來 ..... 我個陣成日比人問...有一次頂唔順, 我好大聲講 : 你又出來 "i" 人, 我報.....(未講完, 個阿姐9秒9走了)


男爵府

積分: 6802


9#
發表於 13-6-21 20:03 |只看該作者

回覆:去親尖沙咀,梗有人問我"係咪著中碼衫"

我十幾年前都有遇過可以有啲新意麼?


子爵府

積分: 13006

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


10#
發表於 13-6-21 20:05 |只看該作者

回覆:MuiTse 的帖子

我做女時已有, 後來變C奶後仲遇到, 有次我好嬲因為個女人連廣東話都講唔正仲想騙人, 我回返佢\"到底你可唔可以揾份正經既工?\"



birth 5.3lbs
1M 7.9lbs ; 2M6D 10.8lbs ; 3M4D 11.5lbs ; 4M8D 13.78lbs ; 1Dto5M 14.7lbs ; 6.5M 16.2lbs ; 9M 16.5lbs ; 10M 17.8lbs ; 13M 19.2lbs


琥珀宮

積分: 152003

秋日勳章 炎夏勳章 遊學勳章 春季勳章 趣教勳章 冬日勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章 有「營」勳章


11#
發表於 13-6-21 20:06 |只看該作者

引用:呢條橋真係打不死,10年前已經有 +

原帖由 idonno 於 13-06-21 發表
呢條橋真係打不死,10年前已經有
20年前已經有



My Two Princess


水晶宮

積分: 70794

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 貢獻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 hashtag影視迷勳章


12#
發表於 13-6-21 20:08 |只看該作者
乜依家仲有


珍珠宮

積分: 31950

親子王國15週年勳章


13#
發表於 13-6-21 20:08 |只看該作者


珍珠宮

積分: 31881

醒目開學勳章 畀面勳章


14#
發表於 13-6-21 20:08 |只看該作者

回覆:去親尖沙咀,梗有人問我"係咪著中碼衫"

一定唔會有我份
除非佢問加大碼啦


Karl  was born on 9th Oct 2009   Lok was born on 29th jun 2011

22:18   48cm long                         18:31   50cm long


男爵府

積分: 8715


15#
發表於 13-6-21 20:13 |只看該作者
rubyplk 發表於 13-6-21 20:08
乜依家仲有
橋唔怕舊,至緊要受嘛!前排先有JM話中咗招咋!


侯爵府

積分: 22549


16#
發表於 13-6-21 20:15 |只看該作者
我都試過, 真係想搵警察捉咗佢地依D騙子


珍珠宮

積分: 30979


17#
發表於 13-6-21 20:15 |只看該作者
係呀係呀地鐵站入口或柏麗大道或金馬輪道....成日經過都會比個女人跟住問系唔係著中碼架.你個脖頭著衫趁得好靚喎岩曬我地公司出果d款式..介唔介意做我地公司摸特呀...因我以前住加連威老道.所以成日撞到呢挺人


大宅

積分: 4103


18#
發表於 13-6-21 20:19 |只看該作者
未試過


水晶宮

積分: 59214


19#
發表於 13-6-21 20:20 |只看該作者

回覆:去親尖沙咀,梗有人問我"係咪著中碼衫"

十幾年前響cwb比人問過,果陣唔知咩事,心想:關你鬼事


珊瑚宮

積分: 114019

HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 Poo得好勳章 畀面勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第二回 開心吸收勳章


20#
發表於 13-6-21 20:22 |只看該作者

回覆:小瑩與小熊 的帖子

小心為上唔好理陌生人


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo