自由講場

跳至

首頁

尾頁
   4


公爵府

積分: 26604

畀面勳章 BK Milk勳章


1#
發表於 13-6-22 09:45 |只看該作者
今天37嵗,經期係呢2,3年越黎越少,3日倒就無啦!量少,依家有時頭尾得2日,停3日倒,又黎番好少(用護墊都得)得1日。試知幾個中醫,講到幾勁飲左後走左都黎返(西藏紅花),試左梗係唔得啦!跟住又話下個月黎緊搵佢希望多d,黎長d又唔得。又食個養陰丸,桑寄生茶,紅棗水,希望下次黎有幫助,都係咁……昨天第一日黎,唸住食雪糕,西瓜都唔會多,仲有咩方法,又有咩婦科醫生又唔太貴,又好呢?好驚唔理既話會好快收經。


伯爵府

積分: 17128

畀面勳章


2#
發表於 13-6-22 09:47 |只看該作者
有試過益母草嗎?
唔怕貨比貨,只怕你唔識貨


子爵府

積分: 10231

好媽媽勳章 畀面勳章


3#
發表於 13-6-22 09:53 |只看該作者

回覆:有咩方法經期會長d同量多d

虛心問,點解要黎多d?


珍珠宮

積分: 39762

開心吸收勳章 醒目開學勳章


4#
發表於 13-6-22 09:56 |只看該作者
樓主身体係咪一路都好 (虛)?

"女" 人做牛做 "馬" => 媽


翡翠宮

積分: 97287


5#
發表於 13-6-22 09:58 |只看該作者

回覆:有咩方法經期會長d同量多d

做運動。飲紅酒。



<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lilypie.com/pic/2010/02/26/jFSJ.jpg" width="100" height="80" border="0" alt="Lilypie - Personal picture" /><img src="http://lb4f.lilypie.com/eb6op8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fourth Birthday tickers" /></a>


琥珀宮

積分: 152003

秋日勳章 炎夏勳章 遊學勳章 春季勳章 趣教勳章 冬日勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章 有「營」勳章


6#
發表於 13-6-22 09:59 |只看該作者

回覆:有咩方法經期會長d同量多d

我一直也是黎3日的



My Two Princess


男爵府

積分: 8650


7#
發表於 13-6-22 10:00 |只看該作者
點解想黎多D 呢?


大宅

積分: 4407


8#
發表於 13-6-22 10:02 |只看該作者

回覆:windkyk 的帖子

我都有呢個問題,買左盒益母草沖劑,但未試,係唔係真係有用呀


公爵府

積分: 26604

畀面勳章 BK Milk勳章


9#
發表於 13-6-22 10:02 |只看該作者

引用:有試過益母草嗎?

原帖由 windkyk 於 13-06-22 發表
有試過益母草嗎?
無呀!


珊瑚宮

積分: 108889

畀面勳章 BK Milk勳章


10#
發表於 13-6-22 10:03 |只看該作者
pigpig 發表於 13-6-22 09:59
我一直也是黎3日的
我之前係5-6日, 自從過左四十之後, 呢幾年就變少左, 只係3日左右而且量變少左~
<3<3Rilakkuma+PostPet+Pooh


公爵府

積分: 26604

畀面勳章 BK Milk勳章


11#
發表於 13-6-22 10:04 |只看該作者

回覆:CreamyWen 的帖子

我又係怕黎得太少,攪下攪下停埋經,日子黎得少,量又少,所以問下各jm方法。


公爵府

積分: 26604

畀面勳章 BK Milk勳章


12#
發表於 13-6-22 10:06 |只看該作者

引用:樓主身体係咪一路都好+(虛)?

原帖由 ivory0915 於 13-06-22 發表
樓主身体係咪一路都好 (虛)?
係呀!壓力大,身體差,呢2年仲無啦啦有咩哮喘


伯爵府

積分: 17128

畀面勳章


13#
發表於 13-6-22 10:07 |只看該作者
回覆 Mon1211 的帖子

我係藥房,問過中醫先買乾左既益母草黎煲,對我有效,但唔可以多飲。
唔怕貨比貨,只怕你唔識貨


大宅

積分: 3535


14#
發表於 13-6-22 10:09 |只看該作者
少飲凍也,生冷也,試下來也時飲當歸紅糖煲水,當歸煲蛋都得,來完吃D阿膠補血,你可能血氣唔夠


禁止訪問

積分: 15530


15#
發表於 13-6-22 10:10 |只看該作者

回覆:有咩方法經期會長d同量多d

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 23818

好媽媽勳章


16#
發表於 13-6-22 10:12 |只看該作者
cindyleung0728 發表於 13-6-22 10:04
我又係怕黎得太少,攪下攪下停埋經,日子黎得少,量又少,所以問下各jm方法。

...

莫非樓主未生BB??否則我諗唔到有乜理由要同身理時鐘逆行??


珊瑚宮

積分: 102475

畀面勳章


17#
發表於 13-6-22 10:12 |只看該作者
量多同長唔代表身體好 .... 我都係3日 jie bor ....
西藏紅花 ... 落仔 mei ... 須然有通經作用, 但唔係咁用, 不用搵個有料嘅中醫調理下好過.


禁止訪問

積分: 73927


18#
發表於 13-6-22 10:13 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 16920


19#
發表於 13-6-22 10:13 |只看該作者

引用:今天37嵗,經期係呢2,3年越黎越少,3日倒

原帖由 cindyleung0728 於 13-06-22 發表
今天37嵗,經期係呢2,3年越黎越少,3日倒就無啦!量少,依家有時頭尾得2日,停3日倒,又黎番好少(用護墊 ...
我都唔知幾想小


象牙宮

積分: 206249

牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 玩具勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


20#
發表於 13-6-22 10:13 |只看該作者
我做女個陣已經係咁,有睇過中醫,話氣墟同血氣唔運行,煲過一輪中藥調理,跟住個個月黎經黎得好勁,係多到得人驚,結果我停左無再食。

除左改變日常生活飲食習慣,一定要做番適量運動黎慢慢調理

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo