潮流時尚

跳至

首頁

尾頁
   1


子爵府

積分: 12449


1#
發表於 13-6-21 19:12 |只看該作者
紅色GP....好吾好要????紅色會吾會好“娘“??明天一定要覆sales姐姐。


子爵府

積分: 12449


2#
發表於 13-6-21 19:14 |只看該作者

回覆:cheerbearbear 的帖子

sales 姐姐話紅色少有。。係咪真?佢話tosca and violet...已好難有。。。。。


男爵府

積分: 7680


3#
發表於 13-6-21 19:16 |只看該作者

回覆:jm呀。。GP 36 RED

all leather? it's Good~~


禁止訪問

積分: 5327


4#
發表於 13-6-21 19:19 |只看該作者

回覆:jm呀。。GP 36 RED

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12449


5#
發表於 13-6-21 19:29 |只看該作者

引用:red+is+very+good

原帖由 Bibibubu 於 13-06-21 發表
red is very good
why


珍珠宮

積分: 42987


6#
發表於 13-6-21 19:37 |只看該作者

回覆:jm呀。。GP 36 RED

如果鮮紅ok喎,暗紅就




珍珠宮

積分: 42987


7#
發表於 13-6-21 19:37 |只看該作者

回覆:jm呀。。GP 36 RED

如果鮮紅ok喎,暗紅就




大宅

積分: 4612


8#
發表於 13-6-21 20:02 |只看該作者

引用:sales+姐姐話紅色少有。。係咪真?佢話tosc

原帖由 cheerbearbear 於 13-06-21 發表
sales 姐姐話紅色少有。。係咪真?佢話tosca and violet...已好難有。。。。。

...
早兩日係澳門見到有tosca $27100




大宅

積分: 4612


9#
發表於 13-6-21 20:02 |只看該作者

引用:sales+姐姐話紅色少有。。係咪真?佢話tosc

原帖由 cheerbearbear 於 13-06-21 發表
sales 姐姐話紅色少有。。係咪真?佢話tosca and violet...已好難有。。。。。

...
早兩日係澳門見到有tosca $27100




別墅

積分: 503


10#
發表於 13-6-21 20:06 |只看該作者
受到警告
提示: 該帖被管理員或版主屏蔽


禁止訪問

積分: 5327


11#
發表於 13-6-21 20:13 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Bibibubu+於+13-06-21+發表re

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 26645


12#
發表於 13-6-21 20:13 |只看該作者

回覆:cheerbearbear 的帖子

你自己鍾唔鍾意紅色先?你睇過實物未?




子爵府

積分: 12449


13#
發表於 13-6-21 20:26 |只看該作者

引用:你自己鍾唔鍾意紅色先?你睇過實物未? +

原帖由 Sasalam2012 於 13-06-21 發表
你自己鍾唔鍾意紅色先?你睇過實物未?
...添日去睇因十一點先到


男爵府

積分: 9747


14#
發表於 13-6-21 20:29 |只看該作者

回覆:jm呀。。GP 36 RED

紅色好靚架 但要睇你鍾意唔鍾意,我自己個GP 都係大紅色架

If you don't like me and still watch everything I do.

Bitch you're a fan!!!!


男爵府

積分: 6262


15#
發表於 13-6-21 20:30 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+cheerbearbear+於+13-06-21+

原帖由 哈理 於 13-06-21 發表
早兩日係澳門見到有tosca $27100



男爵府

積分: 5171


16#
發表於 13-6-21 20:35 |只看該作者

引用:我賣緊個36+全新既+BLEU+DE+PRUSSE~+有無

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 26645


17#
發表於 13-6-21 20:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Sasalam2012+於+13-06-21+發

原帖由 cheerbearbear 於 13-06-21 發表
...添日去睇因十一點先到
咁你睇實物先決定啦!




子爵府

積分: 12449


18#
發表於 13-6-21 21:15 |只看該作者

引用:如果鮮紅ok喎,暗紅就 +

原帖由 lovelykitty 於 13-06-21 發表
如果鮮紅ok喎,暗紅就
...係鮮紅,白線


珍珠宮

積分: 42987


19#
發表於 13-6-21 21:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+lovelykitty+於+13-06-21+發

原帖由 cheerbearbear 於 13-06-21 發表
...係鮮紅,白線
鮮紅ok喎




子爵府

積分: 12449


20#
發表於 13-6-21 21:19 |只看該作者

引用:紅色好靚架+但要睇你鍾意唔鍾意,我自己個G

原帖由 liebe_ist 於 13-06-21 發表
紅色好靚架 但要睇你鍾意唔鍾意,我自己個GP 都係大紅色架
有冇相???


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo