婆媳關係

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1096


1#
發表於 13-6-24 12:10 |只看該作者
見到奶奶哩D出晒面既行為,我先知佢原來根本冇當我係自己人。

有次奶奶係我屋企toliet指住條爛左個"窿"既毛巾, 問我係咪c6,我話係,佢第二日就幫佢換左條新毛巾。但其實係c6條毛巾隔離,就係我條毛巾,我條毛巾比c6果條D"窿"爛到得返半條,佢完全冇理。

仲有次,我同c6個嗽口樽裡面滿晒黑邊,奶奶只會幫佢個仔個樽洗乾淨晒,我果個係唔會理。

相反,

我媽咪對我c6真係好似自己仔咁,俾咩我,都會俾埋c6份!






侯爵府

積分: 20347


2#
發表於 13-6-24 12:19 |只看該作者
我係你99都唔會幫你換囉(呢個唔係當唔當你自己人GE問題,你自己都知道問題所在,但你都冇理)


伯爵府

積分: 16651


3#
發表於 13-6-24 12:24 |只看該作者

回覆:奶奶對新袍 VS 外母對女婿

點解毛巾可以用咁耐?


珍珠宮

積分: 31074


4#
發表於 13-6-24 12:30 |只看該作者
可能怕換左你的野,你會覺得佢亂掉你的野唔高興呢

點評

falalala    發表於 13-6-26 04:22


伯爵府

積分: 15367


5#
發表於 13-6-24 12:34 |只看該作者
咁個人的衞生物品, 真係幫你換係人情, 唔幫你換係道理


大宅

積分: 3991


6#
發表於 13-6-24 12:34 |只看該作者

引用:見到奶奶哩D出晒面既行為,我先知佢原來根

原帖由 jspregnant 於 13-06-24 發表
見到奶奶哩D出晒面既行為,我先知佢原來根本冇當我係自己人。

有次奶奶係我屋企toliet指住條爛左個"窿"既 ...
佢對你點,你以後對返佢點,無拖無欠仲好啦:;pppp:




大宅

積分: 1096


7#
發表於 13-6-24 12:35 |只看該作者
本帖最後由 jspregnant 於 13-6-24 12:35 編輯

其實我唔係指意奶奶應該幫我換, 幫我洗。
而係我同佢個仔同一樣野,佢只會幫佢個仔,唔會同時間幫我。分別對待得好出面。
所以我先發現佢唔係當我自己人。

因為果陣我坐緊月,所有專注力係BB到,自己D野完全冇理。


男爵府

積分: 8190


8#
發表於 13-6-24 12:42 |只看該作者
好小事姐...
你阿媽都唔會幫你c6買底褲啦
呢d唔係自唔自己人既問題


大宅

積分: 4007


9#
發表於 13-6-24 12:45 |只看該作者

回覆:奶奶對新袍 VS 外母對女婿

可能佢驚你唔鍾意佢攪你d野呢



點評

falalala  X3  發表於 13-6-26 04:23
mimicat1970  X2  發表於 13-6-26 00:00


大宅

積分: 1096


10#
發表於 13-6-24 12:51 |只看該作者
我媽咪會幫我洗嗽口樽,同時會幫埋我c6洗的。

奶奶的分別對待行為,其實仲有好多,哩個只係其中摘要。

妳地既媽咪係咪對女婿都好好呢?? 同奶奶對自己天嚷之別?



男爵府

積分: 5654


11#
發表於 13-6-24 13:04 |只看該作者

引用:見到奶奶哩D出晒面既行為,我先知佢原來根

原帖由 jspregnant 於 13-06-24 發表
見到奶奶哩D出晒面既行為,我先知佢原來根本冇當我係自己人。

有次奶奶係我屋企toliet指住條爛左個"窿"既 ...
會唔會係佢唔敢亂掉你d野


子爵府

積分: 14757

BK Milk勳章


12#
發表於 13-6-24 13:05 |只看該作者
我媽同你奶奶一樣, 粗心大意, 反而我奶奶上心好多.

呢個係睇人的性格, 我自己就覺得同"自唔自己人"無乜關係.
不同傻子爭辯, 否則就搞不清誰是傻子了.

頭等人, 有本事, 沒脾氣; 二等人, 有本事, 有脾氣; 末等人, 沒本事, 大脾氣.

與其說是別人讓你痛苦,不如說自己的修養不夠。

一個常常看別人缺點的人,自己本身就不夠好,因為他沒有時間檢討他自己。


男爵府

積分: 7060


13#
發表於 13-6-24 13:25 |只看該作者

引用:可能怕換左你的野,你會覺得佢亂掉你的野唔

原帖由 mrschocolate 於 13-06-24 發表
可能怕換左你的野,你會覺得佢亂掉你的野唔高興呢
我都會咁諗



<div><a target=_blank href=http://www.pregnology.com/pregnancy/11/12/2013><img border=0 width=650 height=120 src='http://www.pregnology.com/preggoticker120/777777/000000/My%20pregnancy/11/12/2013.png' alt='Pregnancy%20ticker'></a><br><a style=font-size:9pt;color:#444444 target=_blank href=http://www.pregnology.com>Make a pregnancy ticker</a></div>


珍珠宮

積分: 49827


14#
發表於 13-6-24 13:45 |只看該作者
回覆 jspregnant 的帖子

好平常之碼, 唔使嬲喎, 佢唔同你換未仲好, 你鍾意換乜就換乜,我亞媽未又系大細超,唔會理我c6, 淨系顧我假詐, 就算我細佬同我都系顧左我先啦, 自己個仔女都大細超, 人地既更加唔使唸.
唔好咁天真啦, 邊有一家人假, 依個世界淨系得父母同仔女先系一家人呀! 你唔系佢個女, 佢只會當你系外人詐,明白未?
我就最鍾意6299當我系外人, 因為唔使對佢地負責同服侍佢地.


水晶宮

積分: 73578

BK Milk勳章


15#
發表於 13-6-24 13:48 |只看該作者

回覆:奶奶對新袍 VS 外母對女婿


我係99都吾幫你換



大宅

積分: 3045


16#
發表於 13-6-24 15:33 |只看該作者
佢唔幫你換, 你可以自己換返咖
唔通佢唔幫你換, 你就永遠都唔會自己換??

自己的事自己做
何必要指望別人
樓主你唔係幾歲小朋友
換毛巾 洗漱口杯 都要人幫下嘛??


禁止訪問

積分: 1490


17#
發表於 13-6-24 15:55 |只看該作者

回覆:jspregnant 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 3462

我的育兒心得勳章


18#
發表於 13-6-24 16:07 |只看該作者

回覆:奶奶對新袍 VS 外母對女婿

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7759

畀面勳章


19#
發表於 13-6-24 16:40 |只看該作者
本帖最後由 chitosefung 於 13-6-24 16:48 編輯

咁你平時對99點?是否如自己親阿媽?

點評

falalala    發表於 13-6-26 04:24
蘋果mama    發表於 13-6-24 21:55


瑪瑙宮

積分: 139336

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


20#
發表於 13-6-24 17:20 |只看該作者

引用:我媽咪會幫我洗嗽口樽,同時會幫埋我c6洗的

原帖由 jspregnant 於 13-06-24 發表
我媽咪會幫我洗嗽口樽,同時會幫埋我c6洗的。

奶奶的分別對待行為,其實仲有好多,哩個只係其中摘要。
我奶奶好錫我,但唔會幫我換嘢,怕我唔鍾意呀




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo