親子旅遊

跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 11133


1#
發表於 13-7-4 15:10 |只看該作者
我下星期出發去沖繩,想問下如想係沖繩收同打香港電話,應該點樣係最平,如用手機打漫遊好貴,有無D平D既方法呢,因為都會收香港好多電話?help !!!!!!


男爵府

積分: 8293


2#
發表於 13-7-4 17:25 |只看該作者
viber,tango,skype等

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo