興趣嗜好

跳至

首頁
12

尾頁
   3


子爵府

積分: 10051


1#
發表於 13-7-17 00:29 |只看該作者
上星期幫貓大人白白,點知部吹風機壞了,之後用風筒吹,唉呀、想死吹成個幾鐘都未得,忍不了,馬上要買一台新的回家,今日用番這東西吹毛啊啊,20分鐘搞好了,爽番曬、家中6位主子無佢真係暈
myphoto.jpg




男爵府

積分: 6374


2#
發表於 13-7-17 08:55 |只看該作者
依部野正丫...... 我之前都用佢


男爵府

積分: 8849


3#
發表於 13-7-17 09:26 |只看該作者
請問幾 $ 呀?
Cheers,

阿檬


子爵府

積分: 14566


4#
發表於 13-7-17 10:05 |只看該作者
我都想知幾錢


子爵府

積分: 10051


5#
發表於 13-7-17 13:12 |只看該作者

回覆:忍不了

這個個樣不好看,我先前個部靚小小,用就真係亞,吹狗15分鐘(貴婦)全乾,幾百元有部




大宅

積分: 3286


6#
發表於 13-7-17 18:59 |只看該作者
你嗰部牌子係Turbo?我前兩年厭Turbo外表肉酸,改買codos香檳金色嗰款,但係就算揀低温,啲風都好熱,我去寵物泳池時,試用過turbo,啲風唔熱㗎,攪到我心郁郁想轉用turbo


大宅

積分: 3286


7#
發表於 13-7-17 19:21 |只看該作者
平日,我自己洗髮後,都係用風機吹乾頭髮,快乾過風筒好多。仲可以用嚟幫水泡充氣,方便!


子爵府

積分: 10051


8#
發表於 13-7-17 19:49 |只看該作者

引用:你嗰部牌子係Turbo?我前兩年厭Turbo外表肉

原帖由 bichon 於 13-07-17 發表
你嗰部牌子係Turbo?我前兩年厭Turbo外表肉酸,改買codos香檳金色嗰款,但係就算揀低温,啲風都好熱,我去 ...
Codos 我先前個部都係啊,不過只是靚唔係咁實用,需家這個可冷或熱或暖,風速都可好小或好大,好像好用一點




大宅

積分: 4042


9#
發表於 13-7-17 20:44 |只看該作者

引用:上星期幫貓大人白白,點知部吹風機壞了,之

原帖由 TONG423 於 13-07-17 發表
上星期幫貓大人白白,點知部吹風機壞了,之後用風筒吹,唉呀、想死吹成個幾鐘都未得,忍不了,馬上要買一台 ...
我都係用呢隻。如果屋企無左佢,我啲大少爺大小姐有排搞


大宅

積分: 4042


10#
發表於 13-7-17 20:45 |只看該作者

引用:平日,我自己洗髮後,都係用風機吹乾頭髮,

原帖由 bichon 於 13-07-17 發表
平日,我自己洗髮後,都係用風機吹乾頭髮,快乾過風筒好多。仲可以用嚟幫水泡充氣,方便! ...
幫水泡吹氣都得?


子爵府

積分: 10051


11#
發表於 13-7-17 21:24 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+TONG423+於+13-07-17+發表上

原帖由 baby118 於 13-07-17 發表
我都係用呢隻。如果屋企無左佢,我啲大少爺大小姐有排搞
係呀上星無得用吹到我想死




男爵府

積分: 6393


12#
發表於 13-7-17 22:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+baby118+於+13-07-17+發表我

原帖由 TONG423 於 13-07-17 發表
係呀上星無得用吹到我想死
請問係邊到買架?


子爵府

積分: 10051


13#
發表於 13-7-17 22:57 |只看該作者

回覆:忍不了

淘都有,不過我係香港買可有保用。




男爵府

積分: 6393


14#
發表於 13-7-17 23:03 |只看該作者

引用:淘都有,不過我係香港買可有保用。 +

原帖由 TONG423 於 13-07-17 發表
淘都有,不過我係香港買可有保用。
請問有無型號之分架?thanks !


大宅

積分: 4042


15#
發表於 13-7-18 01:00 |只看該作者

引用:淘都有,不過我係香港買可有保用。 +

原帖由 TONG423 於 13-07-17 發表
淘都有,不過我係香港買可有保用。
某啲討論區有賣,佢話有一年保養我個部都用左一年啦!無壞過(touchwood)


子爵府

積分: 10051


16#
發表於 13-7-18 01:14 |只看該作者

回覆:忍不了

我先前個部cxxx字,就用左二年壞了,而家轉一下這個,其實上討論區或yahoo都有,不要小心,好多無得試,我就找人幫我攞,有試好小小。




子爵府

積分: 10051


17#
發表於 13-7-18 01:16 |只看該作者

回覆:忍不了

打錯,係要小心,至於型號,要看一下你狗狗是大隻定小型




子爵府

積分: 10051


18#
發表於 13-7-18 01:17 |只看該作者

回覆:忍不了

我而家腦和狗都用得,可較的




男爵府

積分: 7521


19#
發表於 13-7-18 16:41 |只看該作者
TONG423 發表於 13-7-18 01:14
我先前個部cxxx字,就用左二年壞了,而家轉一下這個,其實上討論區或yahoo都有,不要小心,好多無得試,我 ...

樓主,可否pm你在那兒買的資料給我.
在yahoo拍賣找不turbo這牌子,
謝謝! 


珍珠宮

積分: 35168


20#
發表於 13-7-19 17:31 |只看該作者

回覆:忍不了

我都想知邊到有得買啊 次次幫佢吹吹到




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo