自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 2897


1#
發表於 13-6-29 22:08 |只看該作者
朋友送左兩張
奶奶今日行過去問 幾間都話冇
之後去樓下問 我奶奶見到三包係到
但問個陣 又話得返一包
話冇貨 星期三先有貨
咁都冇辦法 星期三再去
買尿片 都咁難

見你拎卷就怕左你咁





公爵府

積分: 27198

最關心BB問題熱投勳章 陪月勳章 畀面勳章


2#
發表於 13-6-29 22:10 |只看該作者

回覆:好無奈!去藥房用買一送一卷買h牌尿片

等佢拎左貨出泥先話用券




大宅

積分: 4995


3#
發表於 13-6-29 22:13 |只看該作者

回覆:好無奈!去藥房用買一送一卷買h牌尿片

打去h牌客服講返,仲要同佢講比錢買你品牌而家比人當乞兒對待


翡翠宮

積分: 94017

減齡達人勳章


4#
發表於 13-6-29 22:14 |只看該作者

回覆:好無奈!去藥房用買一送一卷買h牌尿片

可能張券就到期,太多人換先冇貨啫



珍珠宮

積分: 38783

春季勳章 玩具勳章 畀面勳章


5#
發表於 13-6-29 22:14 |只看該作者

回覆:好無奈!去藥房用買一送一卷買h牌尿片

我c6都買唔到!你係咪講入媽媽會送果張?


大宅

積分: 2897


6#
發表於 13-6-29 22:15 |只看該作者

引用:等佢拎左貨出泥先話用券 +

原帖由 wingwingc1234 於 13-06-29 發表
等佢拎左貨出泥先話用券
可能真係咁先會買到

都唔明點解會咁衰




大宅

積分: 2897


7#
發表於 13-6-29 22:16 |只看該作者

引用:打去h牌客服講返,仲要同佢講比錢買你品牌

原帖由 karilau 於 13-06-29 發表
打去h牌客服講返,仲要同佢講比錢買你品牌而家比人當乞兒對待
如果星期三買唔到 就打去反映返




大宅

積分: 2897


8#
發表於 13-6-29 22:17 |只看該作者

引用:可能張券就到期,太多人換先冇貨啫

原帖由 florapang0426 於 13-06-29 發表
可能張券就到期,太多人換先冇貨啫
之前幾間就唔知 但樓下個間我奶奶親眼見到有三包




伯爵府

積分: 16212


9#
發表於 13-6-29 22:17 |只看該作者

回覆:好無奈!去藥房用買一送一卷買h牌尿片

拎呢d卷係比較難買




大宅

積分: 2897


10#
發表於 13-6-29 22:18 |只看該作者

引用:我c6都買唔到!你係咪講入媽媽會送果張?

原帖由 SUGAR0612 於 13-06-29 發表
我c6都買唔到!你係咪講入媽媽會送果張?
我朋友比我架 張卷7月15日到期 初生買一送一




大宅

積分: 2897


11#
發表於 13-6-29 22:18 |只看該作者

引用:拎呢d卷係比較難買 +

原帖由 YUUI 於 13-06-29 發表
拎呢d卷係比較難買
所以好無奈




公爵府

積分: 29628


12#
發表於 13-6-29 22:19 |只看該作者
邊區 ? 我果區 no problem


珍珠宮

積分: 38783

春季勳章 玩具勳章 畀面勳章


13#
發表於 13-6-29 22:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+SUGAR0612+於+13-06-29+發表

原帖由 amieebb 於 13-06-29 發表
我朋友比我架 張卷7月15日到期 初生買一送一
只限藥房?wellcome得嘛?我張12月先到期。


珊瑚宮

積分: 112006

2024年龍年勳章


14#
發表於 13-6-29 22:20 |只看該作者

回覆:好無奈!去藥房用買一送一卷買h牌尿片

我曾經試過去藥房買p牌,拎住券問佢用唔用得,佢話得我先買




大宅

積分: 2897


15#
發表於 13-6-29 22:20 |只看該作者

引用:邊區+?++我果區+no+problem

原帖由 rostrale 於 13-06-29 發表
邊區 ? 我果區 no problem
屯門區!




大宅

積分: 2897


16#
發表於 13-6-29 22:22 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+amieebb+於+13-06-29+發表我

原帖由 SUGAR0612 於 13-06-29 發表
只限藥房?wellcome得嘛?我張12月先到期。
寫住指定藥房 上網睇完先去問




大宅

積分: 2897


17#
發表於 13-6-29 22:23 |只看該作者

引用:我曾經試過去藥房買p牌,拎住券問佢用唔用

原帖由 李豆豆 於 13-06-29 發表
我曾經試過去藥房買p牌,拎住券問佢用唔用得,佢話得我先買
過多幾日再問下




伯爵府

積分: 16212


18#
發表於 13-6-29 22:23 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+rostrale+於+13-06-29+發表邊

原帖由 amieebb 於 13-06-29 發表
屯門區!
mouth:唔會係去左新墟吉野家果頭買掛?果度好多水貨客幫襯




子爵府

積分: 12654


19#
發表於 13-6-29 22:25 |只看該作者

引用:等佢拎左貨出泥先話用券 +

原帖由 wingwingc1234 於 13-06-29 發表
等佢拎左貨出泥先話用券



大宅

積分: 2897


20#
發表於 13-6-29 22:27 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+amieebb+於+13-06-29+發表屯

原帖由 YUUI 於 13-06-29 發表
唔會係去左新墟吉野家果頭買掛?果度好多水貨客幫襯
唔係阿 係市中心 置樂
我諗屋村會好d




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo