自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 7652


1#
發表於 13-6-30 00:20 |只看該作者
覺得自己好失敗,咩都做唔好如果無小朋友,我想走。但諗到佢地,又唔放心!雖然有家,但自從媽咪走後,我覺得全世界只剩底自己。媽咪係我唯一的親人!連佢都留底我,我好難過子欲養而親不在!老公有情緒病,亦令我好累只要佢有小小動靜,我會好緊張,怕佢病發小朋友開始反叛期,成日頂心!!雖然係ftm,但同小朋友關係麻麻,佢地成日嫌我長氣所以想出返去做野,可以揾多個$,又唔洗成日喺佢地身邊俾人嫌我煩唉!好嬲自己一事無成


大宅

積分: 2687


2#
發表於 13-6-30 00:23 |只看該作者

回覆:心灰意冷

加油!我以前都成日嫌媽咪煩,但而家大個,知道媽媽最好!!


公爵府

積分: 26065

2018復活節勳章 BK猜猜猜慶中秋


3#
發表於 13-6-30 00:25 |只看該作者
小朋友幾大呀?
C'est La Vie


象牙宮

積分: 222735

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


4#
發表於 13-6-30 00:25 |只看該作者
本帖最後由 大力大力 於 13-6-30 00:28 編輯

但同小 朋友關係麻麻,佢地成日嫌我長氣:igi veup:

←←←← 放鬆些~今時今日,十個有九個细佬,都會話父母煩,長氣,現在细佬都係甘,這是社會風氣!

你老公有情緒問题,有看醫生嗎?


!


大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


象牙宮

積分: 213696

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 育兒性格勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


5#
發表於 13-6-30 00:28 |只看該作者
時間許可, 搵份PARTTIME, 唔駛專注晒係屋企上, 可能會好D!


禁止訪問

積分: 73927


6#
發表於 13-6-30 00:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7503


7#
發表於 13-6-30 00:34 |只看該作者

回覆:lovechanmum 的帖子

我問你既情況都好似,c6雖然冇情緒病,但係就成個人變曬,成日滿口大話,就算普通同朋友食飯都要欺騙我,又成日唔聽電話。

呢個星期話同朋友去沙巴,結果去左6日,唔單只冇打電話返黎,而且仲成日都唔收、覆what\'s app

其實我都打定輸數,做咗最壞打算:佢可能同埋小三一齊去,因此唔方便。如何係既只好離婚。

但係自己做咗5年ftm,最近都有去見工,可惜都係等消息。攪到自己好灰,唔知可以點好!




子爵府

積分: 14516

2024年龍年勳章 畀面勳章 育兒性格勳章


8#
發表於 13-6-30 00:40 |只看該作者
lovechanmum 發表於 13-6-30 00:20
覺得自己好失敗,咩都做唔好如果無小朋友,我想走。但諗到佢地,又唔放心!雖然有家,但自從媽咪走 ...
出返去工作對你現況應該會好d, 加油!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo