親子旅遊

跳至

首頁
1

尾頁
   2


大宅

積分: 3329


1#
發表於 13-6-29 08:39 |只看該作者
有冇租車介紹?tks!


男爵府

積分: 8293


2#
發表於 13-6-29 12:43 |只看該作者
都係果幾間,你幾多人,去幾多日,會唔會搬酒店


大宅

積分: 3329


3#
發表於 13-6-29 13:04 |只看該作者

引用:都係果幾間,你幾多人,去幾多日,會唔會搬

原帖由 appl428 於 13-06-29 發表
都係果幾間,你幾多人,去幾多日,會唔會搬酒店
兩大兩小,先住神户再落大板


大宅

積分: 3329


4#
發表於 13-6-29 13:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+appl428+於+13-06-29+發表都

原帖由 TABOHEBE 於 13-06-29 發表
兩大兩小,先住神户再落大板
去7day , 其實想租兩日,機場取車落大板還車



男爵府

積分: 8293


5#
發表於 13-6-29 13:42 |只看該作者
TABOHEBE 發表於 13-6-29 13:05
去7day , 其實想租兩日,機場取車落大板還車
TOYOTA P2 SIENTA


子爵府

積分: 11702


6#
發表於 13-6-29 14:06 |只看該作者

引用:Quote:TABOHEBE+發表於+13-6-29+13:05+去7d

原帖由 appl428 於 13-06-29 發表
TOYOTA P2 SIENTA
Yes, good choice,我2大2小,首選sienta,後面夠大放3個喼


大宅

積分: 3329


7#
發表於 13-6-29 14:42 |只看該作者

引用:Quote:TABOHEBE+發表於+13-6-29+13:05+去7d

原帖由 appl428 於 13-06-29 發表
TOYOTA P2 SIENTA
咁邊度book?想問gps易用嗎?我想去六甲山,怕搵唔到!


珍珠宮

積分: 44557


8#
發表於 13-6-29 14:58 |只看該作者
http://www2.tabiplaza.net/index.html

http://www2.tocoo.jp/?file=rentcar_inbound/main


男爵府

積分: 8293


9#
發表於 13-6-30 12:15 |只看該作者
TABOHEBE 發表於 13-6-29 14:42
咁邊度book?想問gps易用嗎?我想去六甲山,怕搵唔到!
最簡單toyota官網租,9成9新車gps方面,佢會教你,最係打個電話/MAPCODE入去就ok
最好用mapcode


大宅

積分: 1434


10#
發表於 13-6-30 21:22 |只看該作者

回覆:TABOHEBE 的帖子

我地4月去大阪時透過這間book
http://www.rentalcars.com/


大宅

積分: 4477


11#
發表於 13-7-1 19:17 |只看該作者

引用:有冇租車介紹?tks!

原帖由 TABOHEBE 於 13-06-29 發表
有冇租車介紹?tks!
我上個月係大阪機埸取車先去京都,最後大阪難波還車. 經tocoo租


大宅

積分: 1429


12#
發表於 13-7-1 19:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+TABOHEBE+於+13-06-29+發表有

原帖由 topful 於 13-07-01 發表
我上個月係大阪機埸取車先去京都,最後大阪難波還車. 經tocoo租
可否講下開幾耐去到京都?京都市內難park車嗎?


大宅

積分: 1014


13#
發表於 13-7-1 21:14 |只看該作者

回覆:bb8886 的帖子

京阪神奈,火車地鐵網完善,未必需要租車!
京都多車,經常塞車,搵parking難


大宅

積分: 4477


14#
發表於 13-7-2 21:32 |只看該作者
bb8886 發表於 13-7-1 19:51
可否講下開幾耐去到京都?京都市內難park車嗎?

由大阪機場開車落京都大約個半鍾左右. 其實京都市內泊車唔難, 週圍都有些細parking, 不過就貴.


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo