親子旅遊

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 5825


1#
發表於 13-7-4 12:40 |只看該作者
住過永安棧的朋友, 知唔知永安棧可以屈蛇嗎?
Thanks
HIMAMA


大宅

積分: 3758


2#
發表於 13-7-4 13:45 |只看該作者

引用:住過永安棧的朋友,+知唔知永安棧可以屈蛇嗎

原帖由 HIMAMA 於 13-07-04 發表
住過永安棧的朋友, 知唔知永安棧可以屈蛇嗎?
Thanks
身為香港人,我勸你唔好做埋d禁既行為囉,好多酒店都有三或四人房,如果為左慳少少錢既,不如儲多d$先去旅行吧


男爵府

積分: 7831

2016畫展勳章


3#
發表於 13-7-4 14:32 |只看該作者
回覆 eliza_ok0906 的帖子

講得無錯, 唔好失禮香港人!


男爵府

積分: 5825


4#
發表於 13-7-4 14:33 |只看該作者
多謝意見. 永安棧四人房爆滿先提出呢個問題.住過的朋友有咩意見?

HIMAMA


大宅

積分: 3758


5#
發表於 13-7-4 14:37 |只看該作者

引用:多謝意見.+永安棧四人房爆滿先提出呢個問題

原帖由 HIMAMA 於 13-07-04 發表
多謝意見. 永安棧四人房爆滿先提出呢個問題.住過的朋友有咩意見?
在台灣所有酒店是不容許出現屈蛇程況,一經發現真係會報警處理,不如考慮分兩間房或轉酒店


水晶宮

積分: 61762

hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


6#
發表於 13-7-4 16:18 |只看該作者

回覆:永安棧

永安棧四人房好搶手架。我地一家四口寧願鬆動d book兩間雙人房。


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo