親子旅遊

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 8276


1#
發表於 13-7-4 17:37 |只看該作者
無時無刻都想去旅行,我係在職媽媽,工作壓力大,會好好運用大假,等自己一年可以去幾次旅行,好好抒發下,但有小朋友關係,每次都唔會去太耐,都係4-5日,今年1月到6月巳去左3次!一月就同成班姊妹去泰國,五月佛誕一家三口去左高雄墾丁,六月同娘家又去左泰國,九月將會同老公去沙巴,而家啲機票咁平,唔去對唔住自己咁,何況亞仔長大了,唔再痴身,近呢三年都係將大假拆開等自己去多啲旅行,將來希望去坐一個月郵輪,哈哈!


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo