跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 6629

畀面勳章 BK Milk勳章


1#
發表於 13-7-4 12:38 |只看該作者
請問有冇小朋友係呢度學興趣班呀??學得好唔好,推介下丫~~ thx


大宅

積分: 1996


2#
發表於 13-7-5 01:17 |只看該作者

回覆:~~屯門中央廣場~~

有也,佳佳學舞,jollyland 英文班,茵茵鋼琴。感覺都ok


男爵府

積分: 6629

畀面勳章 BK Milk勳章


3#
發表於 13-7-5 09:44 |只看該作者
回覆 clmil888 的帖子

thx ^^"


大宅

積分: 1784


4#
發表於 13-7-5 15:35 |只看該作者

引用:有也,佳佳學舞,jollyland+英文班,茵茵鋼

原帖由 clmil888 於 13-07-05 發表
有也,佳佳學舞,jollyland 英文班,茵茵鋼琴。感覺都ok
你好呀,我囡囡都報左Jollyland既ABC綜合班呀,今個星期六開始,你小朋友係讀咩課程呀,讀得好嗎?學左幾耐?





大宅

積分: 1996


5#
發表於 13-7-5 16:14 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+clmil888+於+13-07-05+發表有

原帖由 jejejejessie 於 13-07-05 發表
你好呀,我囡囡都報左Jollyland既ABC綜合班呀,今個星期六開始,你小朋友係讀咩課程呀,讀得好嗎?學左幾耐 ...
我個女都係報abc 課程,不過自組所以時間有點不同


大宅

積分: 1784


6#
發表於 13-7-5 18:27 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+jejejejessie+於+13-07-05+發

原帖由 clmil888 於 13-07-05 發表
我個女都係報abc 課程,不過自組所以時間有點不同
咁請問學成點,學到野嗎?開心嗎?




大宅

積分: 1996


7#
發表於 13-7-6 09:41 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+clmil888+於+13-07-05+發表我

原帖由 jejejejessie 於 13-07-05 發表
咁請問學成點,學到野嗎?開心嗎?
我上左第一堂ja..哈哈,未答到


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo