影視娛樂

跳至

首頁
12

尾頁
   2


大宅

積分: 3983


1#
發表於 13-5-30 15:35 |只看該作者
睇過韓劇嘅都冇理由未聽過"sa lung aei"

但係有時又會聽到"sa lung un da"

睇譒譯就全部都係"我愛你", 其實兩者有乜分別呢

唔該晒!


洋房

積分: 84


2#
發表於 13-5-31 11:42 |只看該作者

回覆:請教韓文"sa lung"

會唔會係敬語同平語既分別? 我都想學韓文呀


大宅

積分: 2768


3#
發表於 13-5-31 12:58 |只看該作者
回覆 大隻仔 的帖子

사랑하다 sa rang ha da 是基本動詞
사 랑해요 sa rang hae yo 是現在式的敬語,

在韓文中, 有178個字詞均有하다, 將 하다 轉為해요, 便成敬語了.


其實韓文都有現在式, 過去式, 將來式, 又有平語和敬語, 又有斯文型, 謙卑語等等一大堆.....


大宅

積分: 1037


4#
發表於 13-5-31 14:26 |只看該作者

引用:回覆+大隻仔+的帖子사랑하다+++sa+rang+ha+

原帖由 蘇菲姨姨 於 13-05-31 發表
回覆 大隻仔 的帖子

사랑하다 sa rang ha da 是基本動詞
你有學嗎?難唔難?





大宅

積分: 2768


5#
發表於 13-5-31 15:01 |只看該作者
回覆 BabyBB2 的帖子

我靠睇書同唱歌自學架咋, 其實認字個part就唔算難, 我半年已經即時讀得出d韓文字, 至於文法同詞語就真係要多睇多記啦. 我記左幾十句韓文, 去到都有講下既, 剛剛去完韓國返來, 明洞東大門d sales都係中國人, 反而唔洗講.

點評

WChan  自學? 好厲害!!   發表於 13-7-3 17:01


別墅

積分: 913


6#
發表於 13-5-31 16:14 |只看該作者

回覆:蘇菲姨姨 的帖子

蘇菲姨姨好叻呀!

Hi,everyone!


大宅

積分: 2768


7#
發表於 13-5-31 16:55 |只看該作者
回覆 snowplow 的帖子

哈哈, 多謝, 我幼稚園程度咋....


公爵府

積分: 28525

畀面勳章


8#
發表於 13-5-31 18:48 |只看該作者

引用:回覆+大隻仔+的帖子사랑하다+++sa+rang+ha+

原帖由 蘇菲姨姨 於 13-05-31 發表
回覆 大隻仔 的帖子

사랑하다 sa rang ha da 是基本動詞
睇RM成日執著敬語,唔明有咩好執著


洋房

積分: 84


9#
發表於 13-5-31 20:36 |只看該作者

回覆:YURICKY 的帖子

對我地黎講好似無必要 但佢地好似睇得好重要咁


大宅

積分: 2768


10#
發表於 13-5-31 22:49 |只看該作者

回覆:tiffany38 的帖子

睇電視都見佢地成日問人幾多歲,差一年都要叫哥/obba , 佢地好重視輩份架,對白頭髮既人特別敬重!


大宅

積分: 3983


11#
發表於 13-6-1 09:51 |只看該作者
睇嚟韓文真係好難


唔該晒大家呀!


洋房

積分: 84


12#
發表於 13-6-1 11:30 |只看該作者

回覆:蘇菲姨姨 的帖子

係囉 我地唔會嘛 哈哈 叫人哥哥就 ....


侯爵府

積分: 24792


13#
發表於 13-6-1 13:17 |只看該作者
蘇菲姨姨 發表於 13-5-31 15:01
回覆 BabyBB2 的帖子

我靠睇書同唱歌自學架咋, 其實認字個part就唔算難, 我半年已經即時讀得出d韓文字, 至 ...
對我來講韓文好似外星文。
你好叻牙!請繼續向小學、中學、大學程度進攻!


大宅

積分: 2768


14#
發表於 13-6-1 22:57 |只看該作者

回覆:nyfng 的帖子

嘩,감사방니다 gam sa ham-ni da


大宅

積分: 2768


15#
發表於 13-6-1 23:13 |只看該作者

回覆:蘇菲姨姨 的帖子

打錯字: 감사합니다


水晶宮

積分: 64465

2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


16#
發表於 13-6-2 17:28 |只看該作者

回覆:請教韓文"sa lung"

我成日以為係喜歡程度吾同!!!!


禁止訪問

積分: 390


17#
發表於 13-6-7 01:59 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 19743


18#
發表於 13-6-16 01:01 |只看該作者

引用:回覆+大隻仔+的帖子사랑하다+++sa+rang+ha+

原帖由 蘇菲姨姨 於 13-05-31 發表
回覆 大隻仔 的帖子

사랑하다 sa rang ha da 是基本動詞

仲多野過英文


男爵府

積分: 8785


19#
發表於 13-6-16 18:17 |只看該作者

回覆:蘇菲姨姨 的帖子

我都很欣賞韓國人這個優點,長幼有序,尊重長輩,現在香港的年青人巳唔懂得這些禮貌


珍珠宮

積分: 37834

睛靈勳章


20#
發表於 13-6-16 21:58 |只看該作者

引用:我都很欣賞韓國人這個優點,長幼有序,尊重

原帖由 yu-ma 於 13-06-16 發表
我都很欣賞韓國人這個優點,長幼有序,尊重長輩,現在香港的年青人巳唔懂得這些禮貌

...
以前未興韓劇時,試過去韓國做嘢,朋友介紹一位韓國女仔我識,佢第一時間問我幾多歲,我當時覺得好尷尬,心諗“吓,雖然大家係女仔,但駛唔駛咁直接?“而家先知係咩原因


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo