論盡家傭

跳至

首頁
12

尾頁
   0


子爵府

積分: 11915

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1#
發表於 06-11-3 09:10 |只看該作者

Will you bring your bun to Disneyland

Hi dear all, we will go to disneyland on next Friday, my bun work with me almost 2 months. Her perfomance is ok, no talk back, no black face, hard-working, no telephone call, but a little bit stubborn and some time agrue with my son. I still consider to bring her to disneyland, cos I don't want her to think about that I like her very much or she is the best one. Pls give me some advice, thanks a lot!


大宅

積分: 1628


2#
發表於 06-11-3 09:31 |只看該作者

Re: Will you bring your bun to Disneyland

我家姐都有帶過工人去呀, 但我睇相佢工人都唔開心既, 我問點解, 我家姐話係呀, 梗係冇咁開心架喇, 又唔係同自己d friend去, 即好似如果叫你同你boss去旅行你自唔自在丫, 所以可能你覺得比d offer佢對佢好d, 但佢未必認為你對佢好同未必感恩架, 仲可能仲覺得搵佢笨即係要佢湊bb啫.


大宅

積分: 1713


3#
發表於 06-11-3 09:44 |只看該作者

Re: Will you bring your bun to Disneyland

如果工人係好,我唔介意帶


大宅

積分: 2804


4#
發表於 06-11-3 09:47 |只看該作者

Re: Will you bring your bun to Disneyland

我買埋summer pass給她.
多個人多對手照顧小朋友.


別墅

積分: 693


5#
發表於 06-11-3 10:00 |只看該作者

Re: Will you bring your bun to Disneyland

Maggie3493 寫道:
我買埋summer pass給她.
多個人多對手照顧小朋友.


agree..
[img align=right]http://scie.myweb.hinet.net/A/A12/001/001.gif[/img]


大宅

積分: 1542


6#
發表於 06-11-3 10:37 |只看該作者

Re: Will you bring your bun to Disneyland

唔會,亦無必要同佢交代我去disneyland。除非你需要佢幫手照顧小朋友,否則no way.


大宅

積分: 2509


7#
發表於 06-11-3 10:48 |只看該作者

Re: Will you bring your bun to Disneyland

我都有同感, 上一次同佢去Ocean Park雖然佢都happy, but就乜都唔敢玩(even我地睇住阿B) .....可能佢覺得好焗束呀. 但下一次去Disneyland都會同佢去, 相信佢會enjoy D. 入面D game咁 其實同佢去唔係要佢感激D乜野, 只是有多個人照應下.... 不過有得去總俾無得去開心.

等待BB的小貓 寫道:
我家姐都有帶過工人去呀, 但我睇相佢工人都唔開心既, 我問點解, 我家姐話係呀, 梗係冇咁開心架喇, 又唔係同自己d friend去, 即好似如果叫你同你boss去旅行你自唔自在丫, 所以可能你覺得比d offer佢對佢好d, 但佢未必認為你對佢好同未必感恩架, 仲可能仲覺得搵佢笨即係要佢湊bb啫.


大宅

積分: 1083


8#
發表於 06-11-3 11:06 |只看該作者

Re: Will you bring your bun to Disneyland

我就唔會啦. 係我地familly day 嗎 . 比多d時間我地兩公婆與小孩相處, 親手照顧佢. 而且hk disney唔係咁大, 又可以推車入去. 你倆個應該照顧到bb啦.


洋房

積分: 431


9#
發表於 06-11-3 11:51 |只看該作者

Re: Will you bring your bun to Disneyland

唔會, 除非你需要佢照顧小孩.


禁止訪問

積分: 6443


10#
發表於 06-11-3 12:20 |只看該作者

Re: Will you bring your bun to Disneyland

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


王國長老

積分: 57249

15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


11#
發表於 06-11-3 12:26 |只看該作者

Re: Will you bring your bun to Disneyland

yes! :-P
funfunchan 寫道:
我就唔會啦. 係我地familly day 嗎 . 比多d時間我地兩公婆與小孩相處, 親手照顧佢. 而且hk disney唔係咁大, 又可以推車入去. 你倆個應該照顧到bb啦.


大宅

積分: 4412


12#
發表於 06-11-3 13:03 |只看該作者

Re: Will you bring your bun to Disneyland

帶過2次啦﹐仲唔係summer pass添﹐咪一樣黑口黑面﹐行都特等行得慢d﹐好似驚人知道佢係同我地一齊黎。喂﹐一睇樣就知係賓賓啦﹐唔係同僱主就係同fd黎架啦。

我地都無叫佢去排隊﹐只係細女訓覺時佢陪住細女﹐有冷氣有野飲有野食﹐齋坐﹐餵2餐咁﹐大家一同排隊一同食野﹐仲要好似欠左佢。天呀﹐幾百蚊叫你黎﹐都係幫手一陣者﹐其他時間都係行行企企﹐又唔駛煮飯。

就算唔望工人感恩﹐都唔好俾面口我地睇呱。

anyway,呢個賓已經係過去式lu。


複式洋房

積分: 225


13#
發表於 06-11-3 13:05 |只看該作者

Re: Will you bring your bun to Disneyland

Bring her go together la. Happy together la


別墅

積分: 897


14#
發表於 06-11-3 13:22 |只看該作者

Re: Will you bring your bun to Disneyland

I bought her an annual pass tim ah ! 哼! 可惜她恩將仇報 ! Past tense la !!


大宅

積分: 1069


15#
發表於 06-11-3 13:49 |只看該作者

Re: Will you bring your bun to Disneyland

GiBo 寫道:
唔會, 除非你需要佢照顧小孩.


珍珠宮

積分: 41995


16#
發表於 06-11-3 17:48 |只看該作者

Re: Will you bring your bun to Disneyland

我就NO啦, 阿女我自己同老公都攪得掂, 無謂要照顧多一個.


珍珠宮

積分: 48881


17#
發表於 06-11-3 17:55 |只看該作者

Re: Will you bring your bun to Disneyland

工人好的話,我會當佢一家人,只要佢高興,一定會預埋佢。
昨日我老公生日,我地想BB一齊去,於是帶埋我個工人一齊去食法國大餐,感覺良好。

最攪笑係我老公叫佢食多d,叫佢遲d烹返d菜式俾我地食


伯爵府

積分: 18512


18#
發表於 06-11-3 19:41 |只看該作者

Re: Will you bring your bun to Disneyland

我有帶b的地方一定帶她去,
菲律賓都去了3次.................
我是4歲的澤銘,我最愛跑來跑去,破壞看得到的一切東西,和最愛車車 ようこそ!ご覧で下さい !


禁止訪問

積分: 8146


19#
發表於 06-11-3 20:33 |只看該作者

Re: Will you bring your bun to Disneyland

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11284


20#
發表於 06-11-3 21:17 |只看該作者

Re: Will you bring your bun to Disneyland

我有帶佢去(ocean park & disneyland), 唔係as a reward, 只係須要佢幫手, 佢開心唔開心都要佢去

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo