自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 23137

畀面勳章


1#
發表於 13-7-7 23:07 |只看該作者
或許覺得我洗吾洗咁緊張,或許覺得我多餘,或許覺得我煩,我係小朋友呀媽,咩都緊張好出奇咩,吾似你地個心態係玩小朋友,咩都求其又污租又是是旦旦,未呻完,一埋苦水在心中
給懶惰蓋過所有,就什麼都做不到要同恐懼做朋友我要努力,令自己和兩個女兒有屬於我地既家


子爵府

積分: 10526

熱血勳章


2#
發表於 13-7-7 23:09 |只看該作者

引用:或許覺得我洗吾洗咁緊張,或許覺得我多餘,

原帖由 rainlamrainlam 於 13-07-07 發表
或許覺得我洗吾洗咁緊張,或許覺得我多餘,或許覺得我煩,我係小朋友呀媽,咩都緊張好出奇咩,吾似你地個心 ...
明。。亦都同意你講法。。




複式洋房

積分: 436


3#
發表於 13-7-7 23:10 |只看該作者
回覆 rainlamrainlam 的帖子

唔明咩事 ? 係米俾人誤解左你,


大宅

積分: 1931


4#
發表於 13-7-7 23:11 |只看該作者

回覆:未做過媽媽既人,又點會明白做媽媽既心情

係,完全明白



子爵府

積分: 12443

好媽媽勳章


5#
發表於 13-7-7 23:17 |只看該作者

回覆:未做過媽媽既人,又點會明白做媽媽既心情

無須放係心,玩同教養根本係2回事,
角色不同,觀點當然有異


侯爵府

積分: 24880

大廚勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


6#
發表於 13-7-7 23:17 |只看該作者

回覆:未做過媽媽既人,又點會明白做媽媽既心情

agree


男爵府

積分: 6547


7#
發表於 13-7-7 23:25 |只看該作者

回覆:未做過媽媽既人,又點會明白做媽媽既心情

同意,亦要relax !!




珍珠宮

積分: 36936

畀面勳章 BK Milk勳章


8#
發表於 13-7-7 23:30 |只看該作者

回覆:rainlamrainlam 的帖子

明白,糸米講叔仔姑仔個D人,我正是如此

http://lilypie.com/Fifth_Birthday_code.php
驕傲(Pride).貪婪(Greed).迷色(Lust).忿怒(Wrath).嫉妒(Envy).貪食(Gluttony).、及懶惰(Sloth).


珍珠宮

積分: 34922

畀面勳章


9#
發表於 13-7-7 23:30 |只看該作者

回覆:未做過媽媽既人,又點會明白做媽媽既心情

天下間又何止你一個阿媽? 放鬆d 啦, 咁緊張都唔會開心啦


公爵府

積分: 25507

陪月勳章 畀面勳章


10#
發表於 13-7-7 23:30 |只看該作者

回覆:未做過媽媽既人,又點會明白做媽媽既心情

好同意!尤其係比啲未有小朋友的人,教你湊仔,真係超煩



點評

carrievic    發表於 13-7-8 01:00


禁止訪問

積分: 16307


11#
發表於 13-7-7 23:30 |只看該作者

回覆:未做過媽媽既人,又點會明白做媽媽既心情

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 48034

開心吸收勳章


12#
發表於 13-7-7 23:36 |只看該作者

回覆:未做過媽媽既人,又點會明白做媽媽既心情

絕對認同,但你會唔會真係過份緊張? 講黎聽下


公爵府

積分: 27568

好媽媽勳章 畀面勳章


13#
發表於 13-7-7 23:36 |只看該作者

回覆:未做過媽媽既人,又點會明白做媽媽既心情

我明喎!我仔而家七歲,佢由BB開始我淨係聽人講“你唔好咁緊張啦“呢句說話超過十萬次,我一於當耳邊風,自己個仔唔緊張,到有咩事揾鬼可憐!

點評

小寶貝兒   冇錯!!!!!  發表於 13-7-8 00:50
我要記得幸福......


伯爵府

積分: 19089

2023年兔年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 hashtag影視迷勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


14#
發表於 13-7-7 23:40 |只看該作者

回覆:未做過媽媽既人,又點會明白做媽媽既心情

講果個咪吾緊張囉。
自己仔女點會吾緊張?
有句說話好似: 養兒一佰歲,長憂九十九(如有錯,請指正)


男爵府

積分: 5456


15#
發表於 13-7-7 23:44 |只看該作者

回覆:未做過媽媽既人,又點會明白做媽媽既心情

我明


侯爵府

積分: 21746


16#
發表於 13-7-7 23:46 |只看該作者

回覆:未做過媽媽既人,又點會明白做媽媽既心情

唔好話未做過媽媽,就算係做左人老豆嗰d都未必明,我都好憎未做父母嘅人搭嗲,你知個屁咩?!我點湊仔駛你理:;pppp:




禁止訪問

積分: 10676

陪月勳章 BK Milk勳章


17#
發表於 13-7-7 23:47 |只看該作者

回覆:未做過媽媽既人,又點會明白做媽媽既心情

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 87392


18#
發表於 13-7-7 23:51 |只看該作者

回覆:未做過媽媽既人,又點會明白做媽媽既心情

我有一個11個月大的女,坦白講,我身邊的人仲緊張過我,我成日提醒自己湊小朋友係長期作戰,所以要學識放鬆,否則除左辛苦自己人亦會令身邊的人感到無形的壓力~~~


男爵府

積分: 9928


19#
發表於 13-7-8 00:01 |只看該作者

回覆:未做過媽媽既人,又點會明白做媽媽既心情

我有個朋友,之前佢太太有左時非常緊張,朋友間所有活動全部取消,對太太管接管送,百般呵護,不過後來個胎都係陀唔穩冇左,後尾仲離埋婚。之後到我有左,老公要求我盡量戒口,樣樣野都幫我安排好晒,但呢個人竟然同我講咩都食得,叫我老公唔洗對我咁好。呢個世界就係有咁多呢d人,自己緊張就好地地,人地緊張就厭你麻煩。


珍珠宮

積分: 34363

HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 DHA勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 開心吸收勳章


20#
發表於 13-7-8 00:11 |只看該作者

回覆:未做過媽媽既人,又點會明白做媽媽既心情

樓主我明吖!我都好緊張亞仔啊!但依家佢大啲我就冇以前咁緊張…有d野在心中就夠喇!take it easy旁人講野啱聽唔啱聽我都會過濾下先!養兒一百歲長憂九十九呀~




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo