烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2547


1#
發表於 13-7-13 20:01 |只看該作者
請教,75x d監欖油可以煎炸用嗎


伯爵府

積分: 18104


2#
發表於 13-7-13 22:45 |只看該作者

回覆:請教,75x d監欖油可以煎炸用嗎

有隻可以,你上佢fb問


男爵府

積分: 8484


3#
發表於 13-7-14 00:44 |只看該作者

回覆:潮媽_ 的帖子

不要買初醡個隻就得,即係pure olive oil ok!




大宅

積分: 2547


4#
發表於 13-7-14 01:31 |只看該作者

回覆:請教,75x d監欖油可以煎炸用嗎

好,thanks:)



珍珠宮

積分: 32751


5#
發表於 13-7-14 01:34 |只看該作者
75X 有隻油是專FOR炸野的, 幾好用.你可以去睇下!


大宅

積分: 2547


6#
發表於 13-7-14 02:04 |只看該作者

引用:75X+有隻油是專FOR炸野的,+幾好用.你可以去

原帖由 Yeelim 於 13-07-14 發表
75X 有隻油是專FOR炸野的, 幾好用.你可以去睇下!
好,即係煎都得!?


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo