自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   1


男爵府

積分: 6988


1#
發表於 13-7-12 17:38 |只看該作者
又要坐得耐,好食同抵食,有冇建議?


翡翠宮

積分: 84456

畀面勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 13-7-12 18:25 |只看該作者
我覺得海南少爺好食..不過價格唔係好平..
若問今世所遇, 皆是前世的緣。 今生寬以待人, 來世皆是善緣。


禁止訪問

積分: 6750


3#
發表於 13-7-12 18:27 |只看該作者

回覆:沙田新城市有咩好食?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


彩鑽殿

積分: 610017

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第四回 最關心BB問題熱投勳章 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 HiPP勳章(1)


4#
發表於 13-7-12 18:27 |只看該作者

引用:又要坐得耐,好食同抵食,有冇建議?

原帖由 snow333 於 13-07-12 發表
又要坐得耐,好食同抵食,有冇建議?
麥記可以坐好耐





子爵府

積分: 11284


5#
發表於 13-7-12 18:29 |只看該作者

回覆:沙田新城市有咩好食?

ruby Tue,


水晶宮

積分: 62391


6#
發表於 13-7-12 18:29 |只看該作者


男爵府

積分: 5744

畀面勳章


7#
發表於 13-7-12 18:33 |只看該作者
一期啲食肆都好貴. 行去三期, 有間叫"甘味", 唔叫得好好食, 不過幾抵食


珍珠宮

積分: 45787

好媽媽勳章


8#
發表於 13-7-12 18:36 |只看該作者
本帖最後由 newbiee 於 13-7-12 18:39 編輯
家家公主 發表於 13-7-12 18:25
我覺得海南少爺好食..不過價格唔係好平..

我聽日都會去沙田, 好想試下海南少爺, 請問有好食咩推介呀?


補充: 樓主, sorry呀! 出帖後先發覺咁做好似騎劫左你個post咁.........請諒.

點評

家家公主  喇沙..海南雞飯..巴東牛肉  發表於 13-7-12 19:07


公爵府

積分: 28525

畀面勳章


9#
發表於 13-7-12 18:38 |只看該作者

回覆:沙田新城市有咩好食?

山頭火,1set拉麵加魚生飯要成百蚊


男爵府

積分: 5536


10#
發表於 13-7-12 18:38 |只看該作者

引用:又要坐得耐,好食同抵食,有冇建議?

原帖由 snow333 於 13-07-12 發表
又要坐得耐,好食同抵食,有冇建議?
鐘意食日本野既話,7樓有間今助,食定食好低食,4樓ucc cafe都好食,不過好多人等位


子爵府

積分: 11847

好媽媽勳章 畀面勳章


11#
發表於 13-7-12 20:15 |只看該作者

回覆:沙田新城市有咩好食?

意粉屋或意粉360

芽莊都好食




伯爵府

積分: 17128

畀面勳章


12#
發表於 13-7-12 20:19 |只看該作者
我鐘意菓一道健康,好味。
唔怕貨比貨,只怕你唔識貨


男爵府

積分: 7740


13#
發表於 13-7-12 20:19 |只看該作者

回覆:iamhongkongese 的帖子

上次去地下果間食pizza,3母子食午餐要$3xx都幾貴




水晶宮

積分: 64904


14#
發表於 13-7-12 20:33 |只看該作者

引用:意粉屋或意粉360芽莊都好食 +

原帖由 janice1002 於 13-07-12 發表
意粉屋或意粉360

芽莊都好食
芽莊超正 拉葉牛肉好味到爆

從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


男爵府

積分: 5725


15#
發表於 13-7-12 20:41 |只看該作者

回覆:Cayee 的帖子

笌莊係邊樹?




水晶宮

積分: 60478


16#
發表於 13-7-12 20:51 |只看該作者

引用:又要坐得耐,好食同抵食,有冇建議?

原帖由 snow333 於 13-07-12 發表
又要坐得耐,好食同抵食,有冇建議?
红螞蟻!四十零蚊


珍珠宮

積分: 32662

畀面勳章


17#
發表於 13-7-12 20:55 |只看該作者
kelly媽咪 發表於 13-7-12 20:41
笌莊係邊樹?
係7樓


男爵府

積分: 8803

畀面勳章


18#
發表於 13-7-12 20:58 |只看該作者

回覆:沙田新城市有咩好食?

Pokka cafe


譚BB,預產期7月7


子爵府

積分: 13341


19#
發表於 13-7-12 21:07 |只看該作者

回覆:沙田新城市有咩好食?

新城市間間都唔低又唔好食!
去禾輋陳根記大牌檔,不過冇冷氣~
有冷氣就瀝源,盛記打邊爐~

我叫葉比比,英文名叫Tristin Ip!


伯爵府

積分: 18104


20#
發表於 13-7-12 21:09 |只看該作者

回覆:沙田新城市有咩好食?

spaghetti house


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo