自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 5464


1#
發表於 13-7-8 11:45 |只看該作者
這個租客6月才起租, 但已經不停投訴呢樣壞個樣唔得, 約好上去幫佢修理又成日到個日先話唔得閒, 又成日遲交租, 好聲好氣請佢入數仲大聲夾惡, 點算好呢, 我間屋全部樣樣新架,大佬我都要供樓, 唉, 點算好


水晶宮

積分: 68486


2#
發表於 13-7-8 11:48 |只看該作者
回覆 mangocake88 的帖子

真討厭這仲人:;pppp:

super rubbish


禁止訪問

積分: 2948


3#
發表於 13-7-8 11:57 |只看該作者

引用:這個租客6月才起租,+但已經不停投訴呢樣壞

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6790


4#
發表於 13-7-8 11:57 |只看該作者

引用:這個租客6月才起租,+但已經不停投訴呢樣壞

原帖由 mangocake88 於 13-07-08 發表
這個租客6月才起租, 但已經不停投訴呢樣壞個樣唔得, 約好上去幫佢修理又成日到個日先話唔得閒, 又成日遲交 ...
有嘢壞左,應該係個租客負責維修架咼。



男爵府

積分: 5464


5#
發表於 13-7-8 12:18 |只看該作者
佢連跳個fuse 都要我即刻去, 我都要返工, 況且都未必係我provide 既電器引起


珍珠宮

積分: 35503

育兒性格勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


6#
發表於 13-7-8 13:12 |只看該作者
其實真係人善被人欺架, 我同你相反
我係租客.... 我1月先搬入去, 前幾日個灶頭壞左
打俾業主 (因為佢話有保養) , 但佢D語氣好似唔想理咁
其實我只係想問佢拎張單, 我自己打去個間野問, 都無麻煩要佢約人來整

最後我同 C6 唔想煩....自己揾左人整...俾 $500...
心諗明明有保養, 都要自己嘔錢
如果我業主好似樓主咁就好


水晶宮

積分: 68144

父親節2025勳章 母親節2025勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


7#
發表於 13-7-8 13:17 |只看該作者

回覆:有d咁既租客

最驚昵d麻煩租客!




公爵府

積分: 25507


8#
發表於 13-7-8 13:21 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+mangocake88+於+13-07-08+發

原帖由 Winnie0102 於 13-07-08 發表
有嘢壞左,應該係個租客負責維修架咼。
業主提供的電器家俬,唔係人為損壞的係由業主負責



點評

Sand8148  agree  發表於 13-7-8 14:56
唔該唔好同我打招呼,不要點評!


象牙宮

積分: 228003

2024年龍年勳章


9#
發表於 13-7-8 13:23 |只看該作者
mangocake88 發表於 13-7-8 11:45
這個租客6月才起租, 但已經不停投訴呢樣壞個樣唔得, 約好上去幫佢修理又成日到個日先話唔得閒, 又成日遲交 ...

小心,有機會系租霸

點評

Catrabbitc    發表於 13-7-12 17:29
Cutemom0808  very likely  發表於 13-7-9 00:49
jpangel    發表於 13-7-8 15:17


珍珠宮

積分: 33669


10#
發表於 13-7-8 13:24 |只看該作者
6月起租 今個月先7月 點樣成日遲交租?

點評

貓宅  我都係咁諗  發表於 13-7-9 07:22


公爵府

積分: 25507


11#
發表於 13-7-8 13:25 |只看該作者

回覆:有d咁既租客

業主做番自己本份先,遲交租我會提佢準時。

另外,其實我都怕有乜要維修,業主樣樣都要上過去睇過先決定既。以前有些專業業主,怕煩通常都會叫租客搵人報價整,覺得合理就叫租客搵人整完再在租上減番維修費。得鍾意呢啲業主。有次等業主睇窗台漏水,真係等到怕,仲要等佢得閒先來自己唧膠,索水都索到我死



唔該唔好同我打招呼,不要點評!


禁止訪問

積分: 14411

畀面勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 炎夏勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


12#
發表於 13-7-8 13:30 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5464


13#
發表於 13-7-8 14:34 |只看該作者
回覆 wing514 的帖子

如果你係我租客就好啦

點評

wing514   我自己都覺得好ON居... 出埋錢幫個業主整野  發表於 13-7-8 14:48


男爵府

積分: 5464


14#
發表於 13-7-8 14:36 |只看該作者
回覆 chick2435 的帖子

真係好似當我間屋係service apartment 咁


侯爵府

積分: 20347


15#
發表於 13-7-8 14:37 |只看該作者
回覆 -bella- 的帖子

係喎,先租得1個月,點會成日遲交租


侯爵府

積分: 20347


16#
發表於 13-7-8 14:41 |只看該作者
回覆 mangocake88 的帖子

遲幾多日你打去追租先?有10日限期架喎
我個業主,一早講明每月10號前一定入比佢(如果唔得一早就唔租),點知佢成日未到都會打嚟串xx咁問幾時入數(無論我入or未入)


男爵府

積分: 5464


17#
發表於 13-7-8 14:43 |只看該作者
我係連租約買, 6月係我同佢訂立新約, 當時已經依佢要求換哂全屋電器, 個時諗住唔使煩, 點知一sign 左份約就黎料


男爵府

積分: 5464


18#
發表於 13-7-8 14:45 |只看該作者
佢之前old contract 時都已經遲一星期, 不過為免大家轉差就算, 點知今個月仲離譜


男爵府

積分: 5464


19#
發表於 13-7-8 14:46 |只看該作者
回覆 yinyin1981 的帖子

10日限期是否你和業主在租約訂明的?


侯爵府

積分: 20347


20#
發表於 13-7-8 14:51 |只看該作者
回覆 mangocake88 的帖子

唔係喎(你有冇睇過你份租約架?)

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo