自由講場

跳至

首頁
12345...7

尾頁
   13


伯爵府

積分: 17187


1#
發表於 13-7-10 15:24 |只看該作者
啱啱見左東亞RM, 明天int HSBC


有冇jm 可以分享下?


感激不盡







別墅

積分: 704


2#
發表於 13-7-10 15:32 |只看該作者

回覆:銀行工,好做嗎?

我做美國銀行的back office,
無OT,醫療ok!
人事好好



點評

jc2009    發表於 13-7-11 15:40
lina9316    發表於 13-7-10 16:57
wcpcelia    發表於 13-7-10 16:54


男爵府

積分: 6185


3#
發表於 13-7-10 15:39 |只看該作者

引用:啱啱見左東亞RM,+明天int+HSBC有冇jm+可以

原帖由 lamwater2302 於 13-07-10 發表
啱啱見左東亞RM, 明天int HSBC
兩間完全不同culture 的bank , 其實揾到錢咪叫好做囉,可惜你in 果兩間出名難分錢。你第一次做bank , 建議揀後者。




伯爵府

積分: 17187


4#
發表於 13-7-10 15:39 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+lamwater2302+於+13-07-10+發

原帖由 pam0101 於 13-07-10 發表
兩間完全不同culture 的bank , 其實揾到錢咪叫好做囉,可惜你in 果兩間出名難分錢。你第一次做bank , 建議 ...
邊間搵到$$$





水晶宮

積分: 65741


5#
發表於 13-7-10 16:09 |只看該作者
回覆 lamwater2302 的帖子

甘都要睇你做乜部門,如果係HR,counter或者係office clerk,咪賺份人工,最多年尾bonus 同等升職。如果投資部門bonus咪跟你業績,可以揾得多,但生意唔好裁員又先過人嘅。


珊瑚宮

積分: 113446


6#
發表於 13-7-10 16:13 |只看該作者
我朋友做接待(即係幫人check 數同入錢個果位)
忙起上黎會計錯數,要好細心核數~
佢仲要係荃灣區
生命影響生命
[fly]「審判自己要比審判 別人難得多了。如果你能很成功的做好這件事,你就真的是一個具有真正智慧的人。」[/fly]


子爵府

積分: 14574


7#
發表於 13-7-10 16:16 |只看該作者

回覆:lamwater2302 的帖子

夕陽行業,同個人有仇先會叫佢做銀行!



點評

咪咪cat    發表於 13-7-11 23:00
vivibabyvivi  agree   發表於 13-7-11 20:10
cherryttt  Agree!!!  發表於 13-7-10 17:39


水晶宮

積分: 57502

我的育兒心得勳章 hashtag影視迷勳章 畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


8#
發表於 13-7-10 16:17 |只看該作者
o份份工都有苦自己知


子爵府

積分: 11009


9#
發表於 13-7-10 16:21 |只看該作者
你唔係做緊bank咩?...做RM通常要有bank experience.


水晶宮

積分: 57088

開心吸收勳章 BK Milk勳章


10#
發表於 13-7-10 16:25 |只看該作者

回覆:銀行工,好做嗎?

hsbc甘多間入最衰

點評

htts    發表於 13-7-11 16:15
dorianchan  agree  發表於 13-7-10 16:38
miffy    發表於 13-7-10 16:27


禁止訪問

積分: 30006


11#
發表於 13-7-10 16:30 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2973


12#
發表於 13-7-10 16:30 |只看該作者

回覆:銀行工,好做嗎?

唔好做,又受氣時間又長,唔好以為朝九晚五,
你跑唔到數,call 客開會分分鐘晚晚11点,
唔會計OT,冇一個位好做,流失量大,分行長期
唔夠人,RM的話,名就好聽,其實sales一個


點評

ferrari2007  同得錢銀有關嘅行業好難無氣受  發表於 13-7-10 18:02


男爵府

積分: 6040


13#
發表於 13-7-10 16:31 |只看該作者

引用:你唔係做緊bank咩?...做RM通常要有bank+exp

原帖由 小睡寶 於 13-07-10 發表
你唔係做緊bank咩?...做RM通常要有bank experience.
係囉,我見到第一個反應都係咁




男爵府

積分: 6040


14#
發表於 13-7-10 16:34 |只看該作者

引用:銀行呢行係做死人+刻薄.................外

原帖由 miffy 於 13-07-10 發表
銀行呢行係做死人

刻薄.................外資
唔一定,只係分行俾人嘅印象。
做就一定辛苦,邊份工唔辛苦?但有啲部門、職位,人工都好ok,而且有啲公司福利好的




子爵府

積分: 11075

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


15#
發表於 13-7-10 16:36 |只看該作者
是否 follow 中小企?


伯爵府

積分: 17187


16#
發表於 13-7-10 16:40 |只看該作者

回覆:銀行工,好做嗎?

citi ok ma?




伯爵府

積分: 17187


17#
發表於 13-7-10 16:41 |只看該作者

引用:你唔係做緊bank咩?...做RM通常要有bank+exp

原帖由 小睡寶 於 13-07-10 發表
你唔係做緊bank咩?...做RM通常要有bank experience.
Back office, want to try frontline work




禁止訪問

積分: 30006


18#
發表於 13-7-10 16:41 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17187


19#
發表於 13-7-10 16:42 |只看該作者

引用:hsbc甘多間入最衰

原帖由 momoakira 於 13-07-10 發表
hsbc甘多間入最衰
奌衰法呀?




禁止訪問

積分: 30006


20#
發表於 13-7-10 16:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12345...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo