自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


伯爵府

積分: 17297

馬年勳章


1#
發表於 13-7-14 22:31 |只看該作者
今日放工遲左返屋企,去到街市收檔,只好係超市買左冰鮮豬扒,点知煮出來鞋到好似吃紧塊膠板咁
最惨係老爺突然上來吃飯,我仲夾左兩塊膠板俾佢吃,我一吃先知...出事了.....!!!!!
腦海浮起食神其中一幕,天台上星爺不停罵個個厨師煮野難食,....我就其中一個mg'


子爵府

積分: 12950


2#
發表於 13-7-14 22:36 |只看該作者

回覆:我今日煮左d好難食既餸

relax.. 一次失手0者


大宅

積分: 4150


3#
發表於 13-7-14 22:39 |只看該作者

回覆:我今日煮左d好難食既餸

禁可能佢以後吾會上黎食反la



點評

jllulu  又唔錯   發表於 13-7-15 13:44


伯爵府

積分: 17297

馬年勳章


4#
發表於 13-7-14 22:42 |只看該作者

回覆:我今日煮左d好難食既餸

居然老爺照食,真俾面



水晶宮

積分: 57382

好媽媽勳章


5#
發表於 13-7-14 22:45 |只看該作者

回覆:我今日煮左d好難食既餸

有無當塊扒好似仇人咁起勢中佢


子爵府

積分: 13627

DHA勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 畀面勳章


6#
發表於 13-7-14 22:46 |只看該作者
我連逐兩日失手!昨晚燜牛腩燜咗五個鐘都唔淋,仲又乾又鞋,難為老公同阿仔。今日姑仔生日,喺奶奶屋企開生日派對,有成十六日,全部澳洲鬼,佢哋話好想食中國燒肉,咁我去奶奶屋企整,佢個爐溫同我屋企果個唔同,燒出嚟唔脆不特只,我又重手咗落多咗鹽,好鹹呀,平日我喺屋企整過N次,從未失過手,唉!好唔開心呀!

點評

onne  牛腩有冇加冰糖燜?  發表於 13-7-14 23:49


伯爵府

積分: 17128

畀面勳章


7#
發表於 13-7-14 22:47 |只看該作者
你試加生粉醃兼用手按摩5分鐘,會淋好多
唔怕貨比貨,只怕你唔識貨


伯爵府

積分: 16212


8#
發表於 13-7-14 22:48 |只看該作者

引用:居然老爺照食,真俾面

原帖由 moonmoonbabies 於 13-07-14 發表
居然老爺照食,真俾面
你62好好呀,比著我62,實有排講




伯爵府

積分: 16229


9#
發表於 13-7-14 22:50 |只看該作者

引用:我連逐兩日失手!昨晚燜牛腩燜咗五個鐘都唔

原帖由 mrshearn 於 13-07-14 發表
我連逐兩日失手!昨晚燜牛腩燜咗五個鐘都唔淋,仲又乾又鞋,難為老公同阿仔。今日姑仔生日,喺奶奶屋企開生 ...
炆牛腩要滾後再熄火焗再滾又焗先淋““
另外要落冰糖先易淋


翡翠宮

積分: 96872

2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章 笑得好勳章 最關心BB問題熱投勳章 hashtag影視迷勳章 大廚勳章 炎夏勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 親子王國15週年勳章


10#
發表於 13-7-14 22:52 |只看該作者

引用:禁可能佢以後吾會上黎食反la+ +

原帖由 吹簫邦 於 13-07-14 發表
禁可能佢以後吾會上黎食反la





瑪瑙宮

積分: 139334

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


11#
發表於 13-7-14 22:52 |只看該作者

回覆:我今日煮左d好難食既餸

唔怕啦,下次再煮過


子爵府

積分: 13627

DHA勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 畀面勳章


12#
發表於 13-7-14 22:57 |只看該作者
may220033 發表於 13-7-14 22:50
炆牛腩要滾後再熄火焗再滾又焗先淋““
另外要落冰糖先易淋
多謝你嘅提醒,但我都有落冰糖,熄火之後又再燘,重覆又重覆,都好鞋又硬,可能買到d唔靚嘅牛腩啦,總之呢兩日就好失敗啦!

點評

thekiller  add oil  發表於 13-7-14 23:31


伯爵府

積分: 17297

馬年勳章


13#
發表於 13-7-14 23:35 |只看該作者

引用:有無當塊扒好似仇人咁起勢中佢

原帖由 丙丙 於 13-07-14 發表
有無當塊扒好似仇人咁起勢中佢
有呀! 用刀背起勢中,成身印,仲以為会林d啦! 冰鮮始終唔新鮮


水晶宮

積分: 57382

好媽媽勳章


14#
發表於 13-7-15 00:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+丙丙+於+13-07-14+發表有無當

原帖由 moonmoonbabies 於 13-07-14 發表
有呀! 用刀背起勢中,成身印,仲以為会林d啦! 冰鮮始終唔新鮮
我之前用刀背, 發覺肉槌好啲林啲,

我平時去凍肉鋪買架咋。。。不過我買林啲嗰隻。。。好似叫梅頭, 肥啲但好味


侯爵府

積分: 24069


15#
發表於 13-7-15 01:02 |只看該作者

回覆:我今日煮左d好難食既餸

豬扒係難整,我每次臨急臨忙要加料都係整雞翼,醃兩醃落鑊煎或入焗爐,再唔係鹵水一鑊熟。




子爵府

積分: 13627

DHA勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 畀面勳章


16#
發表於 13-7-15 03:17 |只看該作者
mrshearn 發表於 13-7-14 22:46
我連逐兩日失手!昨晚燜牛腩燜咗五個鐘都唔淋,仲又乾又鞋,難為老公同阿仔。今日姑仔生日,喺奶奶屋企開生 ...
有呀,唉...


大宅

積分: 4142


17#
發表於 13-7-15 13:41 |只看該作者

引用:我連逐兩日失手!昨晚燜牛腩燜咗五個鐘都唔

原帖由 mrshearn 於 13-07-14 發表
我連逐兩日失手!昨晚燜牛腩燜咗五個鐘都唔淋,仲又乾又鞋,難為老公同阿仔。今日姑仔生日,喺奶奶屋企開生 ...
一盒超市份量既牛腩,我出水後,先用中火炆10分鐘,加冰糖,再用細火炆1個半鐘就好soft


珍珠宮

積分: 39417

2018復活節勳章


18#
發表於 13-7-15 14:13 |只看該作者
may220033 發表於 13-7-14 06:50
炆牛腩要滾後再熄火焗再滾又焗先淋““
另外要落冰糖先易淋
請問點解要落冰糖嘅

My Egg Egg Egg Egg Easter House

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo