自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4408


1#
發表於 13-7-15 11:10 |只看該作者
我琴晚夢見自己大肚……仲去照超聲波……醫生問我有無見到bb個性別……話係仔……咁代表d咩??


大宅

積分: 4992


2#
發表於 13-7-15 12:38 |只看該作者
代表睡眠質素唔好, 瞓醒仲盲得發左夢
Born to Blossom~~


男爵府

積分: 6588


3#
發表於 13-7-15 12:40 |只看該作者

引用:代表睡眠質素唔好,+瞓醒仲盲得發左夢

原帖由 Miuboo 於 13-07-15 發表
代表睡眠質素唔好, 瞓醒仲盲得發左夢



水晶宮

積分: 57502

我的育兒心得勳章 hashtag影視迷勳章 畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 13-7-15 12:45 |只看該作者

引用:代表睡眠質素唔好,+瞓醒仲盲得發左夢

原帖由 Miuboo 於 13-07-15 發表
代表睡眠質素唔好, 瞓醒仲盲得發左夢






大宅

積分: 4498


5#
發表於 13-7-15 12:50 |只看該作者

引用:代表睡眠質素唔好,+瞓醒仲盲得發左夢

原帖由 Miuboo 於 13-07-15 發表
代表睡眠質素唔好, 瞓醒仲盲得發左夢



大宅

積分: 4498


6#
發表於 13-7-15 12:54 |只看該作者

引用:我琴晚夢見自己大肚……仲去照超聲波……醫

原帖由 wailing_730 於 13-07-15 發表
我琴晚夢見自己大肚……仲去照超聲波……醫生問我有無見到bb個性別……話係仔……咁代表d咩??

...
日有所思夜有所夢姐。。
你係咪想要bb?
如果係祝你快d生個肥肥白白啦。。。


子爵府

積分: 10428


7#
發表於 13-7-15 13:03 |只看該作者

回覆:bb_2006_2010 的帖子

認同日有所思,夜有所夢




伯爵府

積分: 15613


8#
發表於 13-7-15 13:08 |只看該作者

引用:我琴晚夢見自己大肚……仲去照超聲波……醫

原帖由 wailing_730 於 13-07-15 發表
我琴晚夢見自己大肚……仲去照超聲波……醫生問我有無見到bb個性別……話係仔……咁代表d咩??

...
我都試過發夢有左,之後真係有左有左之後發左幾次夢都話係仔,點知一照真係仔

你好


大宅

積分: 4408


9#
發表於 13-7-15 13:44 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+wailing_730+於+13-07-15+發

原帖由 bb_2006_2010 於 13-07-15 發表
日有所思夜有所夢姐。。
你係咪想要bb?
如果係祝你快d生個肥肥白白啦。。。
我暫時未有計劃想要bb……


大宅

積分: 4498


10#
發表於 13-7-15 13:59 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+bb_2006_2010+於+13-07-15+發

原帖由 wailing_730 於 13-07-15 發表
我暫時未有計劃想要bb……
O...sorry...
因為睇返你之前既post以為你計劃中tim...



男爵府

積分: 9872


11#
發表於 13-7-15 14:03 |只看該作者

引用:代表睡眠質素唔好,+瞓醒仲盲得發左夢

原帖由 Miuboo 於 13-07-15 發表
代表睡眠質素唔好, 瞓醒仲盲得發左夢





首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo