在職全職

跳至

首頁
1

尾頁
   1


大宅

積分: 2377


1#
發表於 13-7-23 10:31 |只看該作者
我個囝而家就黎14個月,上個月收到銅鑼灣保良局嘅電話話有位,我6299都好支持,話BB返育嬰園可以學到野又唔驚人,自理能力又好d。雖然我老公唔想,覺得佢噤細個就要同我地去迫巴士返學,但最後都決定左比佢返。今年9月就開學,大家有返開ge媽媽對育嬰園有無d咩評價?返學有d咩要注意?大家入黎交流下丫^^.....


男爵府

積分: 7667

月餅勳章


2#
發表於 13-7-23 11:01 |只看該作者
本帖最後由 christinetin 於 13-7-23 11:04 編輯

回覆 ancwy 的帖子



我囝囝滿月後就入嬰園,九月就升N班了,當時我都係日日坐輕鐵帶BB返嬰園。

我完全沒有後悔送佢入嬰園,佢自理能力好,又唔怕人,仲好開心。

基本上14個月入嬰園應該會係大組,大組既活動同N班大致好接近,會有唱遊、大肌肉活動,玩具,講故事等。定期會比番發展報告你睇番BB係嬰園情況,大組每週會派手冊,等你知道BB係嬰園學左乜。

不過14個月至入託,因為會認人,可能要一段時間適應,要有心理準備。

嬰園費用部份一般只包奶粉不包尿片,每天返學要預備5-6條片,另外預備一套乾淨衣物供需要時替換。如果有醫生處方既退燒藥,可以放定一枝係書包需要時使用。

要有心理準備BB可能容易病。BB如果唔係傳染病只係輕微感冒其實可以返學,有D嬰園可以提供餵藥,但只限醫生處方藥物。

另外嬰園聖誕、農曆新年及復活節會比紅色假期多2-3日假期,另外約一星期暑假。必須有BACKUP預備嬰園長假,或BB生病需突然接走既情況。

另外樓主如有申請學資處減免,在未有減免結果前,一般都要先支付全費,直至結果出了才會安排以支票退款。

最重要的,要跟負責小朋友既工作員有良好溝通。

點評

yukitong  HI, 你囝囝讀那間嬰園?  發表於 13-7-23 12:16


雲母殿

積分: 1367086

虎到金來勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 想生BB熱投 DHA勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


3#
發表於 13-7-23 11:49 |只看該作者
我都係首選嬰院...
BB毎朝一早搭巴士...
嬰院最大的缺點,是小朋友相對易生病,但到了2歲後,情況會好好多...
到入幼稚園,小朋友會相對容易適應幼稚園的生活,而且自理能力會比較優勝...

個人覺得,你選擇讓BB入嬰院,便要對入面的園長/老師有信心...仲有,如有疑問/或者不清楚的地方,可以直接向老師查詢,唔好自己估估下...

大家都加油

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo