嬰兒醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 6954


1#
發表於 13-7-20 10:15 |只看該作者
我個B仔,20個月,好鐘意飲水,一個鐘不够又要飲,飲完不到半小時又要屙尿,雖然飲水多係好,但仔仔這種好似有啲病態咁,有些擔心,有BB都係咁樣嗎?


別墅

積分: 745


2#
發表於 13-7-20 11:19 |只看該作者

回覆:有冇BB好鐘意飲水,一日飲到晚,擔心有問題

我囝囝12個月大都飲好多水~訓覺一定要啜水訓~我都想知咁有冇問題?


男爵府

積分: 6954


3#
發表於 13-7-20 13:02 |只看該作者
我都考慮緊要不要帶他去睇醫生,有冇家長俾啲意見啊?


男爵府

積分: 5930

育兒性格勳章 想生BB熱投 畀面勳章 陪月勳章


4#
發表於 13-7-22 05:53 |只看該作者

回覆:有冇BB好鐘意飲水,一日飲到晚,擔心有問題?

我覺得冇問題
而家天氣熱,小朋友運動量大好快口渴
只要有返一定排尿㬓就得啦〜〜





首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo