自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


伯爵府

積分: 16841

hashtag影視迷勳章 BK Milk勳章


1#
發表於 13-7-19 08:48 |只看該作者
琴晚同阿囡去超級巿場買野... 開得2個收銀,我地初初排一邊ge,後來因為排緊個條隊個收銀姐姐收收下錢走左去睇價錢... 咁我就叫阿囡排哩個,我排另外果個...

好喇,排到下一個到我果時,後面個女人可能見我無拎住野,猛叫我借開... 我話我都排緊隊,前面果個人成車野都未嘟完... 跟住個女人用佢架購物車係咁撞我,叫我行開... 我忍唔住問佢撞夠未,我話我都排緊隊呀!!! 跟住我叫阿女行返過黎(未俾錢D野佢拎住左)... 跟住個女就就推住架車衝去攝左我個女個位(我個囡都係下一個到,不過個收銀姐姐又行開左)... 個女人差D撞親我個囡...

之後我個囡條隊果D人當然會叉佢,叫佢排返去後面... 佢一輪咀係咁鬧我,話我好排兩條隊,話我阻住佢... 我好嬲咁同佢講:其實你係咪真係咁趕? 你咁趕就唔好買野住... 唔係你撞我我就要讓俾你... 個個都要排隊嫁啦... 如果排到我,我自然會叫囡囡讓返個位出黎... 如果我囡囡到先,我自然會讓個位俾你... 前面果個都未嘟完,我讓俾你你都俾唔到錢嫁啦...

我返屋企諗返,其實我排兩條隊係咪真係會阻到人...??? 我平時去ATM拎錢,有時多人都會叫阿囡幫我排一條,我自己排一條,睇下邊個快D嫁...


瑪瑙宮

積分: 146149

父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018父親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


2#
發表於 13-7-19 08:55 |只看該作者
唔覺有錯喎﹗只要有排隊咪得lo﹗

我早兩日遇到個仲乞人憎,想開口話佢架喇。

事緣係有個女人响吉吉島畀緊錢,我排佢後面,突然有個女人攞左幾樣貨品走上前同畀緊錢個女人講,佢仲有野未買呀,計埋啦﹗

而畀緊錢既女人,就話,費事計黎計去啦,你自己畀番啦﹗

跟住都分開畀。我由排第二變第三。

咁佢又算唔算插隊呢?
這個世界上所有的愛都是以聚合為最終目的,只有一種愛以分離為目的,那就是父母對孩子的愛。 父母真正成功的愛,就是讓孩子盡早成為一個獨立的分個體﹗


伯爵府

積分: 16841

hashtag影視迷勳章 BK Milk勳章


3#
發表於 13-7-19 08:58 |只看該作者
my005 發表於 13-7-19 08:55
唔覺有錯喎﹗只要有排隊咪得lo﹗

我早兩日遇到個仲乞人憎,想開口話佢架喇。

我覺得算呀... 如果俾緊錢個女人肯幫佢俾埋就唔算...


子爵府

積分: 11830


4#
發表於 13-7-19 08:59 |只看該作者

回覆:其實咁做有無錯

香港人習慣一家幾囗排幾條隊,由細到大都係咁覺得無問題,但原來係外國人眼中咁樣係好乞人憎,我都係最近幾年先知

點評

sklui    發表於 13-7-19 10:21


珍珠宮

積分: 45360


5#
發表於 13-7-19 09:00 |只看該作者

回覆:其實咁做有無錯

排 2 條隊其實我諗係香港先會, 外國無人咁排隊。
我會覺得唔公平架, 我排隊前望下前面既人買幾多野先決定排邊條隊, 排排下無啦啦有人攝一車野過來既話, 會幾唔高興囉

點評

ninjarabbit    發表於 13-7-19 10:29
sklui  agree  發表於 13-7-19 10:21


男爵府

積分: 7818

秋日勳章 炎夏勳章 玩具勳章 春季勳章 冬日勳章 趣教勳章 畀面勳章 爸B勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


6#
發表於 13-7-19 09:00 |只看該作者
分開排兩條隊,我同老公成日都係咖喇~

邊個快d 咪去邊度囉~我覺得無問題~我係的的確確咁企係度排隊咖嘛~~


珊瑚宮

積分: 119442

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 hashtag旅遊勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


7#
發表於 13-7-19 09:00 |只看該作者

引用:香港人習慣一家幾囗排幾條隊,由細到大都係

原帖由 helentong 於 13-07-19 發表
香港人習慣一家幾囗排幾條隊,由細到大都係咁覺得無問題,但原來係外國人眼中咁樣係好乞人憎,我都係最近幾 ...





伯爵府

積分: 16841

hashtag影視迷勳章 BK Milk勳章


8#
發表於 13-7-19 09:04 |只看該作者

引用:香港人習慣一家幾囗排幾條隊,由細到大都係

原帖由 helentong 於 13-07-19 發表
香港人習慣一家幾囗排幾條隊,由細到大都係咁覺得無問題,但原來係外國人眼中咁樣係好乞人憎,我都係最近幾 ...
我真係唔知,多謝你話我知,我下次會睇情況先咁做 ~




珍珠宮

積分: 48881


9#
發表於 13-7-19 09:06 |只看該作者

回覆:其實咁做有無錯???

我自己唔會叫同行嘅人排幾條隊,寧願和同行嘅人傾下偈,其實唔快得幾多。不過樓主遇到個位女士真係唔禮貌
我試過另一情況,排隊搭小巴,有個工人姐姐幫太太排,去到隊頭,太太都未落黎,之後太太再施施然出場上車,勁乞人憎




子爵府

積分: 14597

畀面勳章


10#
發表於 13-7-19 09:08 |只看該作者

引用:排+2+條隊其實我諗係香港先會,+外國無人咁

原帖由 sasa@uk 於 13-07-19 發表
排 2 條隊其實我諗係香港先會, 外國無人咁排隊。
我會覺得唔公平架, 我排隊前望下前面既人買幾多野先決 ...
我都係,有時我買一樣野趕住走,諗住排條隊d人買好小野,點知一到既時候,一車車攝埋黎,我都唔知仲排唔排好。




伯爵府

積分: 16841

hashtag影視迷勳章 BK Milk勳章


11#
發表於 13-7-19 09:10 |只看該作者
Froggy_joe 發表於 13-7-19 09:06
我自己唔會叫同行嘅人排幾條隊,寧願和同行嘅人傾下偈,其實唔快得幾多。不過樓主遇到個位女士真係唔禮貌:n ...

我下次唔會再排兩條隊嫁喇...~

我都見過一個工人排隊,然後排到就一家大細衝出黎一齊上車...


伯爵府

積分: 16757


12#
發表於 13-7-19 09:10 |只看該作者

回覆:其實咁做有無錯

我覺得排兩條隊係善用資源架,最終又唔會阻慢整個進度。外國夠興一條龍排幾個窗啦,果d先fair


男爵府

積分: 7818

秋日勳章 炎夏勳章 玩具勳章 春季勳章 冬日勳章 趣教勳章 畀面勳章 爸B勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


13#
發表於 13-7-19 09:13 |只看該作者
my005 發表於 13-7-19 08:55
唔覺有錯喎﹗只要有排隊咪得lo﹗

我早兩日遇到個仲乞人憎,想開口話佢架喇。

你個case我覺得佢係插隊囉~!!!

我有次又係吉吉島排隊俾錢,果陣好多人,我一開始排隊時,我前前面有一位 A 太太推住一大車野排緊。

排排下,有第二位 B 太太推左一大車野去 A 度。跟住繼續排,再有位 C 太太又推一大車埋去,我見到已經興興地,心諗唔好再多D野~!!??

咁繼續排喇,A太太仲邊排隊,邊係身邊D貨架度揀D野落車。B 同 C 太太亦不斷係唔知邊度再拎D野過黎。

最後,終於到佢地,一共係3大車野加多個籃,即係7籃貨俾錢。以為佢地會一次會俾晒錢,先再自己行埋一邊慢慢分貨喇~

點知佢地係分單俾錢,但佢地果7籃野又放到亂晒,要搵番D屬於自己既貨出黎,攪左勁耐~!!!

果次真係勁想"孖叉"佢地

點評

maychik516  好多人都系甘既..我都試過..好彩系百X, 我走左去第二條隊..  發表於 13-7-19 10:16


子爵府

積分: 11867

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


14#
發表於 13-7-19 09:14 |只看該作者

回覆:其實咁做有無錯???

我唔鐘意咁做,覚得有小小黑人憎(必介意),如果好似citysuper咁排就好了。




男爵府

積分: 5998


15#
發表於 13-7-19 09:21 |只看該作者

回覆:其實咁做有無錯

我認為冇問題,排隊俾錢同幫人排隊等車唔同喎!有jm提出只有香港係咁,外地唔會,咁就更冇問題,因為呢度係香港,大家文化唔同。正如外地M記啲人食完係自己執枱的,喺香港食完唔執係ok的,唔通又因為咁而認為唔執枱有問題?當然我好欣賞自己執的人,但我唔會認為叫阿姐執的人有問題。不過有例外,例如ikea餐廳係貼哂提示叫人自己執枱的,喺ikea食完唔執就有問題啦!


寶石宮

積分: 434347

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


16#
發表於 13-7-19 09:25 |只看該作者
其實你冇問題, 就算排兩條隊唔太好, 都唔應該用車去撞人囉


男爵府

積分: 7995


17#
發表於 13-7-19 09:26 |只看該作者

回覆:其實咁做有無錯???

其實係超市問題,點解唔可以好似ct super咁排一條隊?都方便佢啲呀姐交更



無聊閒在家


禁止訪問

積分: 13848


18#
發表於 13-7-19 09:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


瑪瑙宮

積分: 139348

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


19#
發表於 13-7-19 09:37 |只看該作者

引用:排+2+條隊其實我諗係香港先會,+外國無人咁

原帖由 sasa@uk 於 13-07-19 發表
排 2 條隊其實我諗係香港先會, 外國無人咁排隊。
我會覺得唔公平架, 我排隊前望下前面既人買幾多野先決 ...
前幾日先比鬼妹聶完,仲要分單,即打尖啦




水晶宮

積分: 63651

hashtag影視迷勳章


20#
發表於 13-7-19 09:38 |只看該作者

引用:香港人習慣一家幾囗排幾條隊,由細到大都係

原帖由 helentong 於 13-07-19 發表
香港人習慣一家幾囗排幾條隊,由細到大都係咁覺得無問題,但原來係外國人眼中咁樣係好乞人憎,我都係最近幾 ...
所以我無咁做……


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo