懷孕前後

跳至

首頁
12345...7

尾頁
   10


別墅

積分: 610


1#
發表於 13-7-18 00:19 |只看該作者
如果自己渣車接C9及BB出院,大家是否會買給NB用的carseat 呢? (其實頭一年多不多會帶BB坐車呢?)




侯爵府

積分: 22083


2#
發表於 13-7-18 00:22 |只看該作者

回覆:finacc 的帖子

唔會,梗手抱啦,大D再算...



點評

iLoveBBW  手抱?! 妳講真定講緊反話?近來咁多意外都係手抱出事, 仲咁教人..  發表於 13-7-18 04:00


大宅

積分: 1675


3#
發表於 13-7-18 00:40 |只看該作者

回覆:想問一下大家怎麼樣帶NB回家?

唉,又係問呢啲。意外一次都嫌多,估到就唔係意外啦。

我會買,一定買。坐私家車出幾多次街路程有幾短都好,唔會係唔買car seat 嘅理由。條街太多盲毛,早兩日先有一單對面線七人車司機恰眼瞓撞咗對頭貨Van, 撞死咗貨Van 入面個10歲小朋友... Sigh....

要坐公共交通工具就無得好講,因無得揀,自己私家車,就唔好慳個千零二千,阿B 條命無價。




侯爵府

積分: 24964


4#
發表於 13-7-18 01:12 |只看該作者

引用:唉,又係問呢啲。意外一次都嫌多,估到就唔

原帖由 GorC9 於 13-07-18 發表
唉,又係問呢啲。意外一次都嫌多,估到就唔係意外啦。

我會買,一定買。坐私家車出幾多次街路程有幾短都好 ...
但是初生可以用到car seat咩?





大宅

積分: 1675


5#
發表於 13-7-18 01:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+GorC9+於+13-07-18+發表唉,

原帖由 澳門媽媽 於 13-07-18 發表
但是初生可以用到car seat咩?
點解初生用唔到?大把牌子有0-9M Car Seat,包得個B好貼。

係外國,你無Car Seat, 係唔俾接初生B 出院架。



點評

susuchik    發表於 13-7-19 04:17


禁止訪問

積分: 17124


6#
發表於 13-7-18 01:17 |只看該作者

引用:唉,又係問呢啲。意外一次都嫌多,估到就唔

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2924


7#
發表於 13-7-18 01:24 |只看該作者
Any brand recommend ?


侯爵府

積分: 24964


8#
發表於 13-7-18 01:24 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+澳門媽媽+於+13-07-18+發表但

原帖由 GorC9 於 13-07-18 發表
點解初生用唔到?大把牌子有0-9M Car Seat,包得個B好貼。

係外國,你無Car Seat, 係唔俾接初生B 出院架。 ...
係架?!我真是吾知!因為我冇私家車,的士來回咋,所以我完全冇留意硏究過d cars eat 。真是吾好意思!




侯爵府

積分: 24964


9#
發表於 13-7-18 01:24 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+澳門媽媽+於+13-07-18+發表但

原帖由 GorC9 於 13-07-18 發表
點解初生用唔到?大把牌子有0-9M Car Seat,包得個B好貼。

係外國,你無Car Seat, 係唔俾接初生B 出院架。 ...
係架?!我真是吾知!因為我冇私家車,的士來回咋,所以我完全冇留意硏究過d cars eat 。真是吾好意思!




大宅

積分: 1859


10#
發表於 13-7-18 02:26 |只看該作者

引用:唉,又係問呢啲。意外一次都嫌多,估到就唔

原帖由 GorC9 於 13-07-18 發表
唉,又係問呢啲。意外一次都嫌多,估到就唔係意外啦。

我會買,一定買。坐私家車出幾多次街路程有幾短都好 ...
講得好岩
我都物色緊好嘅car seat, 其實好多牌子都有……
最怕反而係有朋友連小朋友想我地車佢,但我們又唔會無端端有4嵗小朋友嘅car seat, 惟有推左佢


伯爵府

積分: 15568

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


11#
發表於 13-7-18 03:40 |只看該作者

回覆:想問一下大家怎麼樣帶NB回家?

我囡依家29日人仔,由出院到依家要去健康院都坐car seat,訓得勁舒服又安全,我晤會為果幾千蚊car seat錢而要個囡既安全黎較飛:;pppp:成日話手抱安全過car seat既人祝佢好運!但晤好響到誤導他人,會累死人!
我囡用Graco!


男爵府

積分: 5960

畀面勳章


12#
發表於 13-7-18 06:02 |只看該作者

引用:唉,又係問呢啲。意外一次都嫌多,估到就唔

原帖由 GorC9 於 13-07-18 發表
唉,又係問呢啲。意外一次都嫌多,估到就唔係意外啦。

我會買,一定買。坐私家車出幾多次街路程有幾短都好 ...
Yes, must use car seat!




男爵府

積分: 5960

畀面勳章


13#
發表於 13-7-18 06:16 |只看該作者

回覆:finacc 的帖子

自己揸車就一定用car seat, 你問頭一年BB多唔多坐車?返健康院都幾次啦,仲有你會唔會耐唔耐帶BB去探公公婆婆爺爺嫲嫲吖?你會唔會帶BB行下街、食下飯、去下公園、游下水、去下郊外玩?咁好多時都要坐車啦?我BB半歲,平均一個月都坐2至3次車,你話要唔要買car seat吖?




侯爵府

積分: 22083


14#
發表於 13-7-18 07:35 |只看該作者
回覆 Bibima620 的帖子

有問題咩... 如果純粹出院, 我會手抱住既, 一上車已回家, 之後出街再按環境情況...! 每個人反應唔同, 咁冇車人士咪一樣要手抱...


男爵府

積分: 7322

HiPP勳章(1) 開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 想生BB熱投 夏天玩到顛 hashtag旅遊勳章 DHA勳章 hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


15#
發表於 13-7-18 07:40 |只看該作者

回覆:想問一下大家怎麼樣帶NB回家?

Car seat sales 會教car seat點裝落架車度for NB, 同埋校到最平就係for NB,我都打算阿B出院就用car seat,覺得安全過手抱。


水晶宮

積分: 64108


16#
發表於 13-7-18 07:45 |只看該作者

引用:如果自己渣車接C9及BB出院,大家是否會買給

本帖最後由 cherrieloy 於 13-7-18 07:50 編輯
原帖由 finacc 於 13-07-18 發表
如果自己渣車接C9及BB出院,大家是否會買給NB用的carseat 呢? (其實頭一年多不多會帶BB坐車呢?)



...

我嗰時係老公楂車我手抱,講真,頭一年都唔會點帶出街,就算出都會選擇去啲郊外地方,等bb吸收吓陽光同新鮮空氣,但除咗出院之外,其餘出街我地都會用car seat




水晶宮

積分: 64108


17#
發表於 13-7-18 07:47 |只看該作者

引用:回覆+Bibima620+的帖子有問題咩...+如果純

原帖由 Bibima620 於 13-07-18 發表
回覆 Bibima620 的帖子

有問題咩... 如果純粹出院, 我會手抱住既, 一上車已回家, 之後出街再按環境情況... ...
認同,出院唔用唔等於以後唔用,某啲人太敏感喇




男爵府

積分: 8054


18#
發表於 13-7-18 07:50 |只看該作者

引用:如果自己渣車接C9及BB出院,大家是否會買給

原帖由 finacc 於 13-07-18 發表
如果自己渣車接C9及BB出院,大家是否會買給NB用的carseat 呢? (其實頭一年多不多會帶BB坐車呢?)



...
我有買,我由出世坐到3.5卜



CONNIE


侯爵府

積分: 22083


19#
發表於 13-7-18 07:52 |只看該作者

回覆:cherrieloy 的帖子

Right




男爵府

積分: 8054


20#
發表於 13-7-18 07:53 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+finacc+於+13-07-18+發表如果

原帖由 tong-fong 於 13-07-18 發表
我有買,我由出世坐到3.5卜
3.5歳
買D可以坐耐少少
我係怕俾差佬捉到要俾320咋
我個張買2xxx蚊
安全為上



CONNIE

首頁
12345...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo