嬰兒醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4658


1#
發表於 13-7-22 03:38 |只看該作者
阿b 3個月大,滿月後肚痾加便便有血,醫生話蛋白敏感叫轉頭奶,飲左個幾月,增磅得幾好,大隻左,但佢近呢兩個星期開始,有便秘跡象,平均4-5日先一次,每當佢谷到第4日就會好扭計,想痾但一用力就喊,好似痾唔出咁,胃口方面又唔錯,亦都有屁放,到佢谷到無法忍,痾時又覺得佢唔太辛苦,好快就痾完,便便都唔係杰但屬軟身,

我開奶時已加多少少水,開奶茶,米水沖奶我都試埋,都無改善,有聽過豆奶係會便秘,我係咪應帶佢去睇醫生,轉返牛奶?之前去健康院,姑娘話可能佢吸收晒,所以無屎痾,但我唔多信囉,我應由佢,定係要轉奶粉先解決到,定係跟本係佢既規律?




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo