懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


侯爵府

積分: 20025


1#
發表於 13-7-21 21:13 |只看該作者
我剛4WEEK,前2日去完小便抺到小小啡,今日見到護墊好似有小小啡,但抺又抺唔到...同姑娘講過,佢話只要唔係紅色同唔係大量都冇問題,等WEEK5返去照....

有冇JM都係咁?會唔會係作小產?可以點做....


大宅

積分: 1004


2#
發表於 13-7-21 21:23 |只看該作者

回覆:ivycwl 的帖子

唔好咁粗勞,訓多d床。。。休息多些,保持心境開朗。加油


禁止訪問

積分: 1804


3#
發表於 13-7-21 23:37 |只看該作者

引用:唔好咁粗勞,訓多d床。。。休息多些,保持

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8666


4#
發表於 13-7-21 23:53 |只看該作者

回覆:早期流啡可以點做?

有D醫生會打安胎針同埋開黃體酮





大宅

積分: 2049


5#
發表於 13-7-22 00:09 |只看該作者

回覆:早期流啡可以點做

我都試過,睇私家有開安胎藥,同開假瞓床休息!你如果無持續都應該無咩!瞓多啲同放鬆啲啦!加油!


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo